Παγκόσμια προβολή και άμεσο οικονομικό όφελος άνω του ενός εκατ. Ευρώ για την τοπική οικονομία από το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων (UFI) που διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Με πάνω από 3.000 αναρτήσεις στα social media διαφήμισαν τη Θεσσαλονίκη διεθνώς οι 400 σύνεδροι από 37 χώρες

Μια πρωτοφανή ψήφο εμπιστοσύνης και μια τεράστια προβολή σε διεθνές επίπεδο αποκόμισε η ΔΕΘ-HELEXPO και η Θεσσαλονίκη, χάρη στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου της UFI, που πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η εκδήλωση-ορόσημο, η μεγαλύτερη περιφερειακή συνεδριακή διοργάνωση στην εκατόχρονη ιστορία της UFI, δεν αποτέλεσε απλώς ένα συνέδριο, αλλά μια στρατηγική επιτυχία για τη Θεσσαλονίκη, με τις θετικές συνέπειες να είναι ορατές σε κάθε πτυχή της τοπικής οικονομίας και της διεθνούς εικόνας της.

Άμεση οικονομική ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς

Η παρουσία 400 κορυφαίων στελεχών του εκθεσιακού κλάδου από 37 χώρες λειτούργησε ως μια τεράστια οικονομική ένεση για την πόλη. Η άμεση οικονομική επίδραση της διοργάνωσης εκτιμάται ότι ξεπέρασε το 1.000.000 ευρώ μέσα σε λίγες μόλις ημέρες. Τα κεφάλαια αυτά κατευθύνθηκαν απευθείας στην τοπική αγορά, ενισχύοντας καθοριστικά ξενοδοχεία, χώρους εστίασης, εμπορικά καταστήματα, εταιρείες μεταφορών, τουριστικές υπηρεσίες κα, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δύναμη του συνεδριακού τουρισμού ως μοχλού ανάπτυξης. Μαζί με το συνέδριο της UFI η Θεσσαλονίκη φιλοξένησε και τις Γενικές Συνελεύσεις της CEFA (Central European Fair Alliance) και του ΣΟΚΕΕ (Σύνδεσμος Οργανωτών-Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος).

Παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη

Το σημαντικότερο κληροδότημα της διοργάνωσης είναι η ανεκτίμητη προβολή της πόλης, καθώς οι σύνεδροι, ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία, την ομορφιά και τη ζωντάνια της Θεσσαλονίκης, μετατράπηκαν στους καλύτερους πρεσβευτές της. Μέσα από τα social media, δημιούργησαν ένα πρωτοφανές ψηφιακό κύμα θετικών εντυπώσεων και στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται πως πραγματοποίησαν συνολικά πάνω από 3.000 αναρτήσεις με περιεχόμενο από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο. Η διαφήμιση μέσω των social media, σε συνδυασμό με την εκτενή κάλυψη από διεθνή ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εξειδικευμένα site και κλαδικά περιοδικά), τοποθέτησε τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του εκθεσιακού και συνεδριακού ενδιαφέροντος. Μάλιστα υπολογίζεται ότι περισσότερα από 5.000.000 άτομα σε πάνω από 37 χώρες σε όλο τον κόσμο είδαν έστω και μια ανάρτηση στα social media σχετικά με τη διοργάνωση, τη ΔΕΘ-HELEXPO και τη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα προβλήθηκε και ο πολιτιστικός και ιστορικός πλούτος της ευρύτερης περιοχής, καθώς οι σύνεδροι κατά τη διάρκεια της παραμονής τους πραγματοποίησαν και οργανωμένες εκδρομές στο Άγιο Όρος και στα Μετέωρα, αλλά και επισκέψεις σε επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης.
Η άψογη διεξαγωγή του συνεδρίου της UFI και η πιστοποίησή του με το διεθνές πρότυπο βιωσιμότητας ISO 20121 απέδειξαν ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει την τεχνογνωσία και τις υποδομές, προκειμένου να φιλοξενεί διοργανώσεις των υψηλότερων προδιαγραφών.

Η επιτυχία αυτή δεν είναι απλώς ένα μεμονωμένο γεγονός, αλλά η βάση πάνω στην οποία οικοδομείται το μέλλον της πόλης ως ενός κορυφαίου MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) προορισμού, προσελκύοντας νέες, ακόμα μεγαλύτερες εκδηλώσεις εγχώριου και διεθνούς βεληνεκούς.