
Μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό η αυθεντικότητα του τουριστικού προϊόντος Αυξάνονται οι τουρίστες που αναζητούν προσωποποιημένες εμπειρίες
Η αυθεντικότητα του τουριστικού προϊόντος και ο τουρισμός εμπειρίας συνδέονται με όλους τους παραγωγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, επισήμανε σήμερα από το βήμα του Συνεδρίου της Philoxenia με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Αναζητώντας την Αυθεντικότητα» ο υπουργός Τουρισμού, κ. Βασίλης Κικίλιας. Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Ταξίδι VS Προορισμός. Επενδύοντας στο