Ο ΑΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ
Κατά τη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της 9ης Απριλίου 2025, και μετά από αίτημα του Συνδέσμου Οργανωτών Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος (ΣΟΚΕΕ), ανακηρύχθηκε ο Άγιος Απόστολος Παύλος ως Προστάτης των εμπορικών εκθέσεων.
Είναι γεγονός ότι, παρότι σχεδόν όλα τα επαγγέλματα έχουν Προστάτη Άγιο να τους σκεπάζει, οι άνθρωποι που δουλεύουν στον τομέα των εκθέσεων δεν απολάμβαναν αυτό το μέγιστο προνόμιο. Ο ΣΟΚΕΕ, με πρωτοβουλία του Αντιπροέδρου του, Δρ. Κυριάκου Ποζρικίδη, και μετά από ενδελεχή διερεύνηση, πρότεινε στην Ιερά Σύνοδο να ανακηρυχθεί ο Απόστολος Παύλος Προστάτης των εμπορικών εκθέσεων, θεωρώντας ότι έχει άμεση σχέση με τον εμπορικό κόσμο.
Στο πρόσωπο του Αποστόλου Παύλου, η Ευρώπη αναγνώρισε εκείνον που, με την παρουσία και τη διδασκαλία του, μπόλιασε το γερασμένο σώμα της με τη Ζωή του Χριστού και ενέπνευσε τους πολίτες της στη διαμόρφωση ενός νέου πολιτισμού, που στο κέντρο του έχει τη διδασκαλία του Χριστού περί αδελφοσύνης. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αφιέρωσαν τους Καθεδρικούς Ναούς τους στον Απόστολο Παύλο, ούτε είναι επίσης τυχαίο ότι αναφορά στον μετά Χριστό ευρωπαϊκό πολιτισμό, χωρίς αναφορά στην παρουσία και τη διδασκαλία του Αποστόλου των Εθνών, Παύλου, είναι αδύνατη.
Ο Απόστολος Παύλος, όπως γνωρίζουμε, κήρυττε τον λόγο του Θεού κυρίως στις συναγωγές ή στις αγορές των πόλεων, δηλαδή εκεί όπου υπήρχε συνάθροιση ανθρώπων του εμπορίου και του επιχειρείν – όπως ακριβώς γίνεται και σήμερα στις εμπορικές εκθέσεις.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ιερομόναχο Ευδόκιμο, με τον οποίο ξεκίνησε προ διετίας η αναζήτηση του Προστάτη Αγίου, τον γέροντα Εφραίμ τον Βατοπεδινό, ηγούμενο της Ιεράς Πατριαρχικής και Σταυροπηγιακής Μονής Βατοπεδίου του Αγίου Όρους, για την ευλογία του στην προσπάθειά μας· τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ.κ. Ιουστίνο, ο οποίος με τη βαθιά θεολογική του γνώση μας υπέδειξε ως προστάτη τον Άγιο Απόστολο Παύλο· τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Φιλόθεο, που αγκάλιασε το αίτημα του συνδέσμου μας· όλα τα μέλη της Ιεράς Συνόδου· και βεβαίως τον Πρόεδρό της, Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο Β’.
Για τον ΣΟΚΕΕ
Ο Σύνδεσμος Οργανωτών και Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 2022 με σκοπό να εκπροσωπεί την εκθεσιακή βιομηχανία τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αποστολή του είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής εκθεσιακής βιομηχανίας και των εταιρειών που λειτουργούν στον τομέα αυτόν, μέσω οργανωμένων δράσεων και της εκπροσώπησης των συμφερόντων του κλάδου σε εθνικές και διεθνείς αρχές, θέτοντας ως προτεραιότητα τη συνολική ανάπτυξη του κλάδου και τη μεγιστοποίηση του οικονομικού οφέλους για την εθνική οικονομία και την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Γραμματεία του ΣΟΚΕΕ
Τηλ: +30 210 4283608, Email: sokee@sokee.gr
Εμπορικοί επισκέπτες από 40 χώρες στη FRESKON
Αυξάνεται το διεθνές εκτόπισμα της έκθεσης
Μεγάλη συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις της διοργάνωσης
Με προσέλκυση εμπορικών επισκεπτών από 40 χώρες, με ισχυρό διεθνή προσανατολισμό και με ένα στοχευμένο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, που ανέδειξαν κρίσιμα ζητήματα του αγροδιατροφικού κλάδου, πραγματοποιήθηκε από τις 10-12 Απριλίου το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών, FRESKON, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Η φετινή διοργάνωση επιβεβαίωσε και ενίσχυσε περαιτέρω τον ρόλο της FRESKON ως κομβικού σημείου συνάντησης για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Με τη συμμετοχή 275 εκθετών από 22 χώρες η FRESKON φιλοξένησε πάνω από 2.000 επιχειρηματικά ραντεβού διευρύνοντας σημαντικά τις ευκαιρίες συνεργασίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου.
Παράλληλα για ένατη χρονιά η ΔΕΘ-HELEXPO σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ διοργάνωσε με επιτυχία στο πλαίσιο της FRESKON το FreshCon Market 2025, το οποίο έφερε σε επαφή επαγγελματίες του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών με αγοραστές 13 αλυσίδων σούπερ-μάρκετ από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Ευρώπη.
Πόλος έλξης των επισκεπτών της έκθεσης ήταν οι παράλληλες εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν στο Περίπτερο 13 (Special Events Area).
Το Διεθνές Συνέδριο για το Αχλάδι, τα workshops για το Σύκο, τον Λωτό και το κίτρινο Ακτινίδιο, καθώς και οι ημερίδες για τις εξαγωγές οπωροκηπευτικών, τον Θρακικό ζεόλιθο και τις πρωτοβουλίες της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης χαρακτηρίστηκαν από στοχευμένες εισηγήσεις και πυροδότησαν γόνιμο διάλογο πάνω σε επίκαιρα θέματα που απασχολούν την ελληνική και την παγκόσμια αγροδιατροφική παραγωγή.
Μαζί με τη FRESKON πραγματοποιήθηκε παράλληλα και η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, το εκθεσιακό event για τον τομέα των logistics και μεταφορών. Η συνδιοργάνωση FRESKON και LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO δημιούργησε σημαντικές συνέργειες, καλύπτοντας ολιστικά την αλυσίδα αξίας από την παραγωγή έως τη μεταφορά και διανομή προϊόντων.
Η ΔΕΘ-HELEXPO ανανεώνει το ραντεβού της με τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη FRESKON του 2026 (23-25 Απριλίου), ενώ μέχρι τότε συνεχίζει να δίνει βαρύτητα στην εξωστρέφεια της ελληνικής αγροδιατροφικής παραγωγής με το εκθεσιακό πρόγραμμα, «Freskon Greece», το οποίο έχει ως επόμενο σταθμό την κορυφαία έκθεση, «Fruit Attraction», στη Μαδρίτη από τις 30 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου 2025.
Πάνω από 15.000 επισκέπτες στη BEYOND 2025
Μοναδική πλατφόρμα για στρατηγικές συνεργασίες στον κλάδο
Την καλύτερη αρχή έκανε η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND στην Αθήνα, όπου διοργανώθηκε για πρώτη φορά, ξεπερνώντας τους 15.000 επισκέπτες. Η BEYOND, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo από τις 4 έως τις 6 Απριλίου με κεντρικό θέμα «ΑΙ Reality Bites», προσέφερε στους επαγγελματίες των νέων τεχνολογιών ένα τριήμερο γεμάτο καινοτομία και τεχνολογικές εξελίξεις, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών από τον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης.
Ήδη από την πρώτη της διοργάνωση στην Αθήνα -μετά τις τέσσερις προηγούμενες στη Θεσσαλονίκη- η έκθεση εδραιώνεται ως ένας σημαντικός κόμβος για τη ψηφιακή τεχνολογία και την καινοτομία, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες για στρατηγικές συνεργασίες και ενδυναμώνοντας τις διασυνδέσεις στον τομέα της τεχνολογίας.
Οι εκθέτες εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από τη διοργάνωση, καθώς η προσέλευση των επισκεπτών ξεπέρασε κάθε προηγούμενη. Η εντυπωσιακή ανταπόκριση του κοινού και η αυξημένη συμμετοχή ενίσχυσαν την αίσθηση της επιτυχίας, ενώ η έκθεση αποτέλεσε εφαλτήριο για δικτύωση και εποικοδομητικές επαφές, που αναδείχθηκαν ως ένα από τα πιο ισχυρά σημεία της.
Μάλιστα, οι επισκέπτες προήλθαν, πέραν της Ελλάδας, από τις Αυστρία, Αίγυπτο, Αζερμπαϊτζάν, Βέλγιο, Β. Μακεδονία, Βουλγαρία, Βέλγιο, Γαλλία, Εκουαδόρ, Γερμανία, Ισλανδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ιταλία, Κύπρο, Λουξεμβούργο, Μ. Βρετανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία και Τουρκία, γεγονός που ανέδειξε τον διεθνή χαρακτήρα της έκθεσης.
Η Έκθεση
Η BEYOND συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες και συγκεκριμένα από τις: Βέλγιο, Γαλλία, Εκουαδόρ, Κύπρο, Λουξεμβούργο, Μ. Βρετανία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ουκρανία και Ρουμανία.
Φιλοξένησε leaders της τεχνολογίας, νεοφυείς επιχειρήσεις, ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια, καθώς και πρωτοπόρους και οραματιστές του κλάδου. Διακεκριμένοι ηγέτες παρουσίασαν καινοτόμα προϊόντα και συζητήσαν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το ΙοΤ και το quantum computing. Οι startups και scaleups έφεραν στο προσκήνιο ανατρεπτικές λύσεις, προσδιορίζοντας τις επόμενες γενιές ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ τα ερευνητικά ιδρύματα μοιράστηκαν τις τελευταίες εξελίξεις στην επιστημονική έρευνα. Η BEYOND 2025 αποτέλεσε τον απόλυτο κόμβο για την ανταλλαγή γνώσης και τη συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών, ακαδημαϊκών και καινοτόμων, διαμορφώνοντας το μέλλον της ψηφιακής εποχής.
Το AI Forum
Το AI Forum, το πιο επιδραστικό Συνέδριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία, φιλοξενώντας περισσότερους από 120 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, κορυφαίους επαγγελματίες και ηγέτες του χώρου της ψηφιακής τεχνολογίας και της καινοτομίας. Καθ’ όλη τη διάρκειά του συζητήθηκαν κρίσιμα θέματα που αφορούν στο μέλλον των αναδυόμενων τεχνολογιών, εστιάζοντας σε ζητήματα όπως η ηθική και η ρύθμιση της Τεχνητής Νοημοσύνης, η κυβερνητική στρατηγική για μια βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακή μετάβαση, καθώς και οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που προκύπτουν από τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
Το AI Forum κάλυψε κρίσιμους τομείς, όπως η εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η αναβάθμιση της εκπαίδευσης μέσω ψηφιακών εργαλείων, η επαναστατική προσέγγιση του ενεργειακού τομέα μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη για τη μεταμόρφωση των βιομηχανιών και τη βελτίωση της παραγωγικότητας, ενώ συζητήθηκαν οι νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις που προκύπτουν από την εφαρμογή αυτών των καινοτομιών. Η ψηφιοποίηση του δημόσιου τομέα, η προστασία των προσωπικών δεδομένων και η ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης βρέθηκαν, επίσης, στο επίκεντρο των συζητήσεων, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς και ηθικού ψηφιακού περιβάλλοντος. Παράλληλα, εξετάστηκε η εξέλιξη της Ελλάδας ως πόλου καινοτομίας και η στρατηγική ανάπτυξης του τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, με έμφαση στις πολιτικές που θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να ενισχύσει τη θέση της στον παγκόσμιο τεχνολογικό χάρτη.
Το συνέδριο ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των ιδιωτικών και δημόσιων φορέων, των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και των επιχειρηματιών, με σκοπό τη δημιουργία ενός βιώσιμου και ισχυρού ψηφιακού οικοσυστήματος.
Οι B2B συναντήσεις
Μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους της φετινής BEYOND 2025 ήταν οι B2B συναντήσεις, οι οποίες αποτέλεσαν τον πυρήνα των επιχειρηματικών ευκαιριών κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 500 επιχειρηματικά ραντεβού στα οποία συμμετείχαν επιχειρήσεις από Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Ισπανία, Βόρεια Μακεδονία, Αυστρία, Ουγγαρία, Ολλανδία και Γερμανία, αναδεικνύοντας τη BEYOND ως το κορυφαίο σημείο συνάντησης για επαγγελματίες και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Οι εν λόγω συναντήσεις προλείαναν το έδαφος για στρατηγικές συνεργασίες, δικτύωση, ενώ έγιναν αφορμή ανταλλαγής γνώσεων, ανοίγοντας τον δρόμο στους συμμετέχοντες προς την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών σχέσεων και την εξερεύνηση καινοτόμων λύσεων για το μέλλον.
Το BEYOND Marketplace
Το BEYOND Marketplace – Open Stage αποτέλεσε σημαντικό σημείο της φετινής έκθεσης, προσφέροντας στις επιχειρήσεις μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουν τις καινοτόμες λύσεις τους και να συνδεθούν με νέες αγορές. Με την παρουσίαση τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο, το Marketplace λειτούργησε ως δυναμικό βήμα για ανάπτυξη και δικτύωση, επιτρέποντας στις εταιρείες να βρουν νέους συνεργάτες και να δημιουργήσουν νέες προοπτικές για το μέλλον.
Το Startup Village
Στο Startup Village της BEYOND 2025 συμμετείχαν δεκάδες scaleups και startups, οι οποίες παρουσίασαν τις καινοτόμες λύσεις και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα, ενισχύοντας τη δυναμική του ελληνικού και διεθνούς οικοσυστήματος. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν σε καίρια θέματα, όπως η σύνδεση της τεχνολογίας με την πολιτιστική ανάπτυξη, η υποστήριξη της καινοτομίας, αλλά και η ενίσχυση των παγκόσμιων οικοσυστημάτων καινοτομίας μέσω στρατηγικών συνεργασιών. Οι επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν τις προοπτικές χρηματοδότησης και να μοιραστούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στον τομέα τους με επίκεντρο τη στρατηγική ανάπτυξή τους.
Η έλλειψη χρηματοδότησης και η απουσία κατάλληλης εκπαίδευσης στον τομέα της επιχειρηματικότητας αναδείχθηκαν ως τα μεγαλύτερα εμπόδια για τις νεοφυείς επιχειρήσεις. Η συζήτηση για τη γεφύρωση του επενδυτικού χάσματος και η ανάγκη για καθοδήγηση στη διαδικασία κλιμάκωσης ήταν σε πρώτο πλάνο, καθώς πολλές από τις startups ζητούν περισσότερη υποστήριξη και στρατηγικές λύσεις για να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της αγοράς.
Οι συνομιλίες επικεντρώθηκαν επίσης στο πώς οι επενδύσεις και η σωστή καθοδήγηση μπορούν να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και να βοηθήσουν στη δημιουργία πιο ισχυρών και διαρκών οικοσυστημάτων καινοτομίας.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε και ο διαγωνισμός BEYOND Tomorrow Competition, με τους φιναλίστ να διεκδικούν χρηματικά βραβεία συνολικού ύψους 15.000 ευρώ. Στην τελετή απονομής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκε στο κλείσιμο της BEYOND, οι νικητές είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ιδέες τους σε επενδυτές και κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάπτυξής τους.
Το Investor Lounge στο StartUp Village
Το Investor Lounge στο Start Up Village αναδείχθηκε ως ένας από τους πιο δημοφιλείς χώρους της BEYOND 2025, δίνοντας στις νεοφυείς επιχειρήσεις τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με επενδυτές και να παρουσιάσουν τις καινοτόμες προτάσεις τους. Με τη δημιουργία ενός φιλικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για δικτύωση και ανταλλαγή ιδεών, το Investor Lounge διευκόλυνε την αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρηματιών και επενδυτών, προάγοντας τις ευκαιρίες χρηματοδότησης και ανάπτυξης για τις startups που συμμετείχαν στην έκθεση.
Σχετικά με τη BEYOND
H BEYOND είναι διεθνής έκθεση και συνέδριο ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας και αποτελεί σημείο συνάντησης των κορυφαίων εταιρειών στην τεχνολογία, οραματιστών και πρωτοπόρων, startups και scale ups, καθώς επίσης ερευνητικών κέντρων και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή.
Μετά από τέσσερις επιτυχημένες διοργανώσεις στη Θεσσαλονίκη, η πέμπτη (5η) κατά σειρά BEYOND με θεματικό τίτλο «ΑΙ Reality Bites» φιλοξενήθηκε στο διάστημα 4 με 6 Απριλίου 2025 στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo στην Αθήνα.
H BEYOND διοργανώθηκε από τη ΔΕΘ – HELEXPO, τη Be-Best και τους Industry Disruptors Game Changers (IDGC) με συνδιοργανωτές το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και τον Δήμο Θεσσαλονίκης κα την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και της Περιφέρειας Αττικής. Υποστηρικτές της BEYOND ήταν οι ΣΕΠΕ, ΣΕΤΠΕ, ΣΕΚΕΕ και ΗΕΤΙΑ.
Η ομορφιά της Ελλάδας “ζωντανεύει” στην Έκθεση Φωτογραφίας “Philoxenia Travel & Culture” στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή από τις 12-27 Απριλίου 2025
Η φυσική ομορφιά και ο πολιτιστικός πλούτος της Ελλάδας αποτυπώνονται σε 156 διακεκριμένα φωτογραφικά έργα, που απαρτίζουν την έκθεση φωτογραφίας, «Philoxenia Travel & Culture», η οποία εγκαινιάστηκε το Σάββατο 12 Απριλίου από την Υπουργό Τουρισμού, κα. Όλγα Κεφαλογιάννη, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.
Η έκθεση αποτελεί καρπό της μακρόχρονης συνεργασίας μεταξύ της ΔΕΘ-HELEXPO και της κοινότητας Greek Instagramers Events, ενώ αποτελείται από τις 2 επιμέρους εκθέσεις φωτογραφίας “Philoxenia & Travel” και “Philoxenia & Culture”, οι οποίες έχουν ήδη παρουσιαστεί σε προηγούμενες διοργανώσεις της Philoxenia στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, συνεχάρη τη ΔΕΘ-HELEXPO και την κοινότητα Greek Instagramers Events για τη δημιουργική τους συνέργεια, η οποία αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την αυθεντική Ελλάδα. Παράλληλα, εξήρε τους 120 φωτογράφους, κυρίως ερασιτέχνες, οι οποίοι αποτύπωσαν την ψυχή και τις παραδόσεις του τόπου μας, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά, τα μνημεία και τη μοναδικότητα της ελληνικής εμπειρίας μέσα από την έκθεση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης, αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με την κοινότητα Greek Instagramers Events, που ξεκίνησε το 2017 στο πλαίσιο της Philoxenia. “Αυτή η σύμπραξη προάγει τον πολιτισμό και ενισχύει δυναμικά το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Από το 2017, πάνω από 5.000 φωτογραφίες έχουν κοσμήσει τους χώρους της Philoxenia στη Θεσσαλονίκη”, επισήμανε και προανήγγειλε νέο πανελλήνιο διαγωνισμό φωτογραφίας ενόψει της 40ης επετειακής διοργάνωσης της Philoxenia το φθινόπωρο του 2025.
Οι καλλιτεχνικοί επιμελητές της έκθεσης, Έλλη Αγιαννίδη και Γιώργος Βέργαδος, ιδρυτές της κοινότητας Greek Instagramers Events, παρουσίασαν τη διαδικασία επιλογής των έργων. Η τρέχουσα έκθεση προέκυψε από τη συμμετοχή 370 φωτογράφων-μελών της κοινότητας, οι οποίοι υπέβαλαν συνολικά 3.400 φωτογραφίες στους διαγωνισμούς των ετών 2022 και 2024.
Από το Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» η κα Αλεξάνδρα Γεωργοπούλου, Υπεύθυνη Καλλιτεχνικού Σχεδιασμού & Διεθνών Σχέσεων, επικεντρώθηκε στο υψηλό επίπεδο της διοργάνωσης και της ποιότητας του φωτογραφικού υλικού, τονίζοντας πως η έκθεση “ξυπνά την επιθυμία του θεατή να επισκεφθεί κάθε γωνιά της Ελλάδας”.
Η έκθεση “Philoxenia Travel & Culture” θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως τις 27 Απριλίου 2024, στον 1ο και 2ο όροφο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης (Πειραιώς 206, Ταύρος). Η λειτουργία της είναι καθημερινή, από τις 18:00 έως τις 21:00, με ελεύθερη είσοδο.
Να σημειωθεί ότι το 2025 σηματοδοτεί ένα διπλό ορόσημο για τη ΔΕΘ-HELEXPO: τη συμπλήρωση 100 χρόνων λειτουργίας του εθνικού εκθεσιακού φορέα και την 40η διοργάνωση της Philoxenia, του πλέον αναγνωρίσιμου εκθεσιακού τουριστικού brand. Πλήθος επετειακών εκδηλώσεων προγραμματίζονται για τον εορτασμό αυτών των σημαντικών σταθμών. Η επόμενη διοργάνωση της Philoxenia θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη Hotelia, από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου 2025, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
ΛΕΖΑΝΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ «ΕΚΘΕΣΗ 3»: Από αριστερά προς τα δεξιά Κατερίνα Τραπτσιώνη, Project Manager Έκθεσης Philoxenia Hotelia της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκος Ποζρικίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Ξένια Καλδάρα, Πρόεδρος του Δ.Σ. και Γενική Διευθύντρια Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, Όλγα Κεφαλογιάννη, Υπουργός Τουρισμού, Έλλη Αγιαννίδη, καλλιτεχνική επιμελήτρια της έκθεσης και ιδρυτής της κοινότητας Greek Instagramers Events, Γιώργος Βέργαδος, καλλιτεχνικός επιμελητής της έκθεσης και ιδρυτής της κοινότητας Greek Instagramers Events και Μαρία Πατλάκα, Προϊσταμένη Δημοσίων Σχέσεων της ΔΕΘ-HELEXPO.
Forward Green & Renewable EnergyTech: Σημείο αναφοράς για την κυκλική οικονομία και την «πράσινη» ενέργεια
Βελτιωμένα ποιοτικά στοιχεία για το εκθεσιακό «δίδυμο»
που πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 15 Μαρτίου
στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Σε κορυφαία πλατφόρμα για την παρουσίαση καινοτόμων λύσεων στους τομείς της κυκλικής οικονομίας και της «πράσινης» ενέργειας αναδείχθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» FORWARD GREEN και RENEWABLE ENERGYTECH, που ολοκληρώθηκε με σημαντικά βελτιωμένα ποιοτικά στοιχεία τόσο από πλευράς εκθεσιακών συμμετοχών και στοχευμένων παράλληλων εκδηλώσεων όσο και προσέλευσης μεγάλου αριθμού εγχώριων και ξένων εμπορικών επισκεπτών, που πραγματοποίησαν εκατοντάδες αποδοτικές συναντήσεις b2b. Μάλιστα, οι εκθέτες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τον στοχευμένο χαρακτήρα των επισκέψεων.
Η επιτυχής ολοκλήρωση των δύο εκθέσεων, που πραγματοποιήθηκαν από τις 13 έως τις 15 Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζει τον ρόλο τους ως σημείο αναφοράς για επαγγελματίες και φορείς που ενδιαφέρονται για την «πράσινη» μετάβαση και την ανάπτυξη έξυπνων ενεργειακών λύσεων.
Είναι χαρακτηριστικό πως τις πύλες των δύο εκθέσεων πέρασαν επισκέπτες από την Αλβανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Βόρεια Μακεδονία, τη Βουλγαρία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, τις ΗΠΑ, την Ιρλανδία, την Ισπανία, το Ισραήλ, την Ιταλία, την Κίνα, το Κόσοβο, την Κύπρο, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Σουηδία και την Τουρκία.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκε ένα δυναμικό πρόγραμμα επιχειρηματικών συναντήσεων, υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-HELEXPO και του ΣΒΕ, στο πλαίσιο του οποίου έγιναν 400 ραντεβού με συμμετοχές από Βουλγαρία, Κίνα, Κύπρο, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισπανία, Ελβετία, Ουκρανία και Τουρκία.
Οι δύο εκθέσεις προσέλκυσαν 200 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους) από 21 χώρες (Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Αμερική, Δανία, Ελλάδα, Ελβετία, Ισραήλ, Ιταλία, Κίνα, Κύπρος, Νορβηγία, Πορτογαλία, Τσεχία, Φινλανδία, Σκωτία, Σιγκαπούρη, Λουξεμβούργο, Ισπανία, Ρουμανία και Ολλανδία), εκ των οποίων οι 110 ήταν άμεσοι, ενώ συνολικά το 25% των εκθετών ήταν ξένοι.
Μεγάλη ήταν η προσέλευση και στις συνολικά 56 παράλληλες εκδηλώσεις των δύο εκθέσεων (HELEXPO Dialogues Forum και Open Stages) τις οποίες παρακολούθησαν πάνω από 3.500 άτομα.
Αισθητό ήταν το αποτύπωμα και της πρωτοβουλίας Circulart Thessaloniki, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκε η έκθεση «ΑΝΑ-ΚΥΚΛΩΣΗ», με έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και επιτοίχια από ανακυκλώσιμα υλικά των καλλιτεχνών Antonio Fenili, Barry Feldman, Μιχάλη Γκαρούδη, Έρσης Χατζηαργυρού και Σωτήρη Χατζηπούφλη.
Σημειώνεται ότι η RENEWABLE ENERGYTECH διοργανώθηκε σε συνεργασία με το ενεργειακό portal Energypress.gr.
Επίσημοι υποστηρικτές των δύο εκθέσεων ήταν το Πράσινο Ταμείο και η Optimus Energy, ενώ Επίσημοι Συνεργάτες η Hellenic Hydrogen, η Faria Renewables, η Greenvolt Next Greece, η Combatt και η Bureau Veritas.
FORWARD GREEN και RENEWABLE ENERGYTECH ανανεώνουν το ραντεβού τους με τον κλάδο για τις 19 με 21 Μαρτίου του 2026.
48.560 επισκέπτες στην 14η Agrothessaly
36% περισσότεροι οι εμπορικοί επισκέπτες έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης
Αύξηση 43% των ομαδικών αποστολών
Σε 48.560 ανήλθε ο αριθμός των επισκεπτών της 14ης Πανελλήνιας Έκθεσης για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, Agrothessaly, μέγεθος αυξημένο έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης. Στη φετινή έκθεση μάλιστα, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, στη Σκεπαστή Αγορά Νεάπολης, από τις 6 έως τις 9 Μαρτίου, οι εμπορικοί επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 36%, ενώ αυξημένες κατά 43% ήταν οι ομαδικές αποστολές.
Την Agrothessaly, που έδωσε επί τέσσερις ημέρες τον παλμό του αγροτικού τομέα και παρουσίασε τα πλέον σύγχρονα συστήματα γεωργίας-κτηνοτροφίας, επισκέφτηκαν ξένοι εμπορικοί επισκέπτες από 15 χώρες και συγκεκριμένα από το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, το Ισραήλ, την Ιταλία, την Κύπρο, την Ουκρανία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, την Ολλανδία, την Ινδία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία, την Κίνα και τη Μ. Βρετανία.
Αγαστή ήταν για μία ακόμη φορά η συνεργασία της ΔΕΘ-HELEXPO με τον δήμο Λαρισαίων, που οδήγησε στη μεγαλύτερη Agrothessaly που έχει διοργανωθεί μέχρις στιγμής, με περισσότερους από 800 εκθέτες από 34 χώρες και πλήρη εκθεσιακή κάλυψη (25.000 τ.μ.), ποσοτικά μεγέθη που κατέδειξαν την ανάγκη του αγροτικού κόσμου για ένα σταθερό σημείο αναφοράς στην περιοχή με επίκεντρο την πρωτογενή παραγωγή. Άλλωστε, και φέτος αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο ο ρόλος της έκθεσης ως πλατφόρμας επικοινωνίας και επαφών του πρωτογενούς κλάδου.
Μεγάλη ήταν η προσέλευση και στις παράλληλες εκδηλώσεις της Agrothessaly, οι οποίες ανέδειξαν επίκαιρα θέματα για τον αγροτικό κόσμο, και διοργανώθηκαν, μεταξύ άλλων, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας, το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου-Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, την Επιτροπή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του ΕΚΕΤΑ, το ΓΕΩΤΕΕ, τον ΕΛΓΟ Δήμητρα και τη Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας, τόσο εντός του χώρου της έκθεσης όσο στις εγκαταστάσεις της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας.
Επιχειρήσεις-leaders στα μηχανήματα, τα εφόδια και τους εξοπλισμούς για τη γεωργία και την κτηνοτροφία παρουσίασαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης όλες τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις και ενημέρωσαν για τις εξελίξεις στις διεθνείς αγορές. Γεωργικά μηχανήματα και ελκυστήρες, εργαλεία κατεργασίας εδάφους, εφόδια, πολλαπλασιαστικό υλικό, φυτώρια, κηπευτικά μηχανήματα, δασικός εξοπλισμός, μηχανήματα για την κτηνοτροφία- πτηνοτροφία, ζωοτροφές, υπηρεσίες, οργανισμοί, ειδικός τύπος κτλ συνέθεσαν το περιεχόμενο της 14ης Agrothessaly.
Ενισχυμένος ο διεθνής χαρακτήρας της 37ης Athens International Jewellery Show
Ιδιαίτερα επιτυχής κρίθηκε από τους συμμετέχοντες η φετινή διοργάνωση
Διατήρησε τη δυναμική της σε εκθέτες και εκθεσιακό χώρο
Έντονο διεθνές ενδιαφέρον προσέλκυσε η 37η Athens International Jewellery Show, που πραγματοποιήθηκε στις 21 με 24 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην Αττική, υποδεχόμενη ξένους εμπορικούς επισκέπτες από ΗΠΑ, Γερμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Δανία, Ελβετία, Κύπρο, Ολλανδία, Λιθουανία, Αζερμπαϊτζάν, Κόσοβο, Μεγάλη Βρετανία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ισραήλ, Ιταλία, Κίνα και Ρουμανία. Η έκθεση, που χαρακτηρίσθηκε ως ιδιαίτερα επιτυχής από τους συμμετέχοντες, κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική της τόσο σε αριθμό εκθετών όσο και σε εκθεσιακό χώρο, αφήνοντας για μία ακόμη φορά έντονο το αποτύπωμά της στον κλάδο του κοσμήματος.
Ειδικότερα, η κλαδική έκθεση για το κόσμημα, το ρολόι, τους πολύτιμους λίθους, τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό αργυροχρυσοχοΐας, Athens International Jewellery Show, συγκέντρωσε σε 12.000 τ.μ. συνολικά 399 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), μεταξύ των οποίων και τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, ενώ παρουσίασε όλες τις νέες τάσεις στον σχεδιασμό κοσμήματος και ωρολογίων. Οι άμεσοι εκθέτες ήταν 232 και προήλθαν από Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Ισπανία, Τουρκία, Ινδία, Γερμανία, Βέλγιο και Εσθονία, ενώ οι έμμεσοι ήταν 167. Κατά τη διάρκεια της Athens International Jewellery Show «έτρεξε» και Hosted Buyers Program με την υποστήριξη του Enterprise Greece και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και τη συμμετοχή προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών από Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Εσθονία, Ισραήλ, Λετονία και Ουκρανία. Μάλιστα, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 200 επιχειρηματικές συναντήσεις.
Στη φετινή διοργάνωση φιλοξενήθηκε και το DESIGN SECTION, το καθιερωμένο τμήμα για το design με συμμετοχές Ελλήνων και ξένων σχεδιαστών κοσμήματος, το οποίο ανέδειξε την έμπνευση και την καινοτομία στον σχεδιασμό κοσμήματος μέσα από μοναδικές δημιουργίες.
Επίσης, πλούσιο ήταν το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων με ενημερώσεις των επιχειρήσεων του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας για τις διαδικασίες, τα οφέλη και τις δυνατότητες ένταξης προϊόντων του κλάδου στο καθεστώς προστασίας γεωγραφικής ένδειξης, αλλά και για τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία ΕΣΠΑ, με workshops για τα συνθετικά διαμάντια, με προβολή ταινιών μικρού μήκους της ΠΟΒΑΚΩ με θέμα την ελληνική κοσμηματοποιία, αλλά και με παρουσιάσεις γύρω από το ρολόι για τη βελτίωση της κατανόησής του από τους επαγγελματίες πωλήσεων.
Απονεμήθηκαν τα τρία βραβεία του Διαγωνισμού Σχεδιασμού Λογοτύπου για τα 100 χρόνια της ΔΕΘ-HELEXPO
Το 1ο βραβείο θα «συνοδεύει» όλες τις δράσεις της εταιρείας κατά το τρέχον, επετειακό έτος
Τα τρία βραβεία του Διαγωνισμού Σχεδιασμού Λογοτύπου για τα 100 χρόνια της ΔΕΘ-HELEXPO απένειμε στους νικητές η διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο εκδήλωσης στην οποία συμμετείχαν επίσης τα μέλη της Οργανωτικής, αλλά και της Κριτικής Επιτροπής του Διαγωνισμού. Το 1ο βραβείο μεταφράστηκε σε χρηματικό έπαθλο 2.000 ευρώ, ενώ το δεύτερο και το τρίτο σε χρηματικά έπαθλα 1.000 ευρώ έκαστο. Το λογότυπο που επικράτησε θα «συνοδεύει» όλες τις δράσεις της εταιρείας κατά το τρέχον, επετειακό έτος.
Ειδικότερα, το 1o βραβείο απονεμήθηκε στους φοιτητές του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου του ΑΠΘ Σώζωντα Κάλφα και Αγάπη-Αγγελική Σταυροχρήστου και στη σπουδάστρια γραφιστικής Σταυρούλα Πακαταρίδου, το 2ο βραβείο στη γραφίστρια Αικατερίνη Αζναούροβα και το 3ο βραβείο στη μηχανικό Μαρία Ζαφείρκου.
Η διοίκηση της ΔΕΘ-HELEXPO δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από τις τρεις προτάσεις που διακρίθηκαν, αλλά και από το σύνολο των συμμετοχών τόσο για την ποιότητά τους και την προέλευσή τους από όλη την Ελλάδα όσο και για τον μεγάλο αριθμό νέων ανθρώπων που συμμετείχαν και μάλιστα, όχι μόνο επαγγελματιών, αλλά και φοιτητών, που μοιράζονται το όραμα του εκθεσιακού φορέα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα τρία λογότυπα, ενώ οι συμμετέχοντες που διακρίθηκαν είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τη διαδικασία και το αποτέλεσμά της και να γνωριστούν.
Το 2025 η ΔΕΘ-HELEXPO συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της και θέλησε να αναδείξει μέσα από τη δημιουργία του επετειακού λογοτύπου τόσο την ιστορική της αξία όσο και τον σύγχρονο ρόλο της. Στόχος ήταν να αποτυπωθεί η διαχρονική προσφορά της εταιρείας στην ανάπτυξη της κοινωνικής, επιχειρηματικής και πολιτιστικής δυναμικής της χώρας.
13η Zootechnia – Στο 29% η αύξηση της επισκεψιμότητας
Περισσότεροι κατά 51% οι εμπορικοί επισκέπτες
Με αύξηση της συνολικής της επισκεψιμότητας κατά 29% και του αριθμού των εμπορικών της επισκεπτών κατά 51% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης του 2023 ολοκληρώθηκε η 13η Διεθνής Έκθεση για την Κτηνοτροφία και την Πτηνοτροφία, Zootechnia, που πραγματοποιήθηκε από 30 Ιανουαρίου έως 2 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, εντυπωσιακή αύξηση, της τάξης του 78%, σημείωσαν ειδικότερα οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες που προήλθαν από 28 χώρες και συγκεκριμένα από Αλγερία, Αίγυπτο, Αρμενία, Μολδαβία, Κροατία, Κόσοβο, Τυνησία, Μαυριτανία, Ουκρανία, Βέλγιο, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Ισραήλ, Μ.Βρετανία, Τσεχία, Φιλιππίνες, Γεωργία, Ισπανία, Κύπρο, Ολλανδία, Πολωνία, Σερβία, Τουρκία, Ιρλανδία και Φιλανδία.
Σύσσωμος ο αγροτοκτηνοτροφικός κόσμος συνέρρευσε στη φετινή έκθεση, θέλοντας να ενημερωθεί για τις τελευταίες τεχνολογίες, αλλά και για τις καινοτόμες λύσεις στον κλάδο, που διανύει μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων. Άλλωστε, στη φετινή Zootechnia η υψηλή τεχνολογία, η ρομποτική, οι αυτοματισμοί και η Τεχνητή Νοημοσύνη κυριάρχησαν μέσω της παρουσίας μεγάλων επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πάνω από 500 επιχειρηματικές συναντήσεις των hosted buyers με εκθέτες, χωρίς να υπολογίζονται τα επιχειρηματικά «ραντεβού» και των υπόλοιπων εμπορικών επισκεπτών.
Οι εκθέτες της Zootechnia -που κάλυψε 15.085 τ.μ. στεγασμένων και υπαίθριων χώρων έναντι 14.115 του 2023- ανήλθαν σε 954 (άμεσοι και έμμεσοι) έναντι 834 της προηγούμενης διοργάνωσης. Οι άμεσοι προήλθαν από Ελλάδα, Βουλγαρία, Γαλλία, Ιταλία, Κίνα, Κύπρο, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία και Τουρκία, ενώ οι έμμεσοι από 38 χώρες.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της Zootechnia το 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το κρέας και τα προϊόντα του, μια συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-HELEXPO και του MEAT NEWS, όπου εγνωσμένου κύρους ομιλητές αναφέρθηκαν στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του κλάδου, ενώ το Εργαστήριο Διατροφής και το Εργαστήριο Ζωοτεχνίας του Τμήματος Κτηνιατρικής του ΑΠΘ παρουσίασαν σε συνεργασία με τον εκθεσιακό φορέα καινοτόμες εφαρμογές στη ζωική παραγωγή.
Μεγάλη ήταν και η επισκεψιμότητα στο Σαλόνι Αλόγου και το Pet Festival, που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο της Zootechnia και συγκέντρωσαν τα βλέμματα και των απλών επισκεπτών, οι οποίοι θαύμασαν τα εντυπωσιακά άλογα, αλλά και τα ζώα συντροφιάς, που φέτος περιλάμβαναν, εκτός από σκύλους και γάτες, ερπετά, ενυδρεία και καναρίνια.
Το επόμενο «ραντεβού» της ΔΕΘ-HELEXPO με τον αγροτικό κλάδο έχει «κλειστεί» στις 6 με 9 Μαρτίου στη Λάρισα στο πλαίσιο της AgroThessaly, ενώ ακολουθούν η Agrotica στις 29 Ιανουαρίου με 1 Φεβρουαρίου του 2026 και η Zootechnia στις 28-31 Ιανουαρίου του 2027.