Με προσήλωση στη βιώσιμη ανάπτυξη η ΔΕΘ – HELEXPO

Με προσήλωση στη βιώσιμη ανάπτυξη και στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος η ΔΕΘ-HELEXPO

Η στρατηγική της βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει με συνέπεια η ΔΕΘ-HELEXPO αποτυπώνεται με σαφήνεια στον τελευταίο απολογισμό βιωσιμότητας, που κατήρτισε και ολοκλήρωσε για το έτος 2023 ο εθνικός εκθεσιακός φορέας.
Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2023 της ΔΕΘ-HELEXPO παρουσιάζει τις ενέργειες και τις επιδόσεις της εταιρείας στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης και της εφαρμογής των κριτηρίων ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση).

Η Έκθεση συντάχθηκε με βάση τα Πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI) 2021, ενώ επίσης ευθυγραμμίζεται με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UN SDGs).

Για το 2023, η ΔΕΘ-HELEXPO προχώρησε σε περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, την κοινωνική συνεισφορά και την ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης με νέα έργα και πρωτοβουλίες που διασφαλίζουν βιώσιμη ανάπτυξη και εξέλιξη. Στο πλαίσιο αυτό προχωρώντας σε νέες δράσεις, ενίσχυσε την πρωτοβουλία Zero Waste, που ξεκίνησε το 2022, την οποία επέκτεινε σε όλες τις εκθέσεις της.

Στόχος για την επόμενη χρονιά είναι η μείωση των απορριμμάτων κατά 7%, ενώ συμμετείχε ενεργά και στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τη μείωση των απορριμμάτων σε μεγάλες εκδηλώσεις (Waste Minimazation in Large Events https://www.interregeurope.eu/minev),ενισχύοντας τη συμβολή της στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η προσπάθειά της για προσβασιμότητα και κοινωνική ένταξη αποτυπώνεται στη βελτίωση των υποδομών για άτομα με αναπηρίες και στη χρήση σύγχρονων εργαλείων για την υποστήριξη όλων των επισκεπτών.

Επιπλέον, η αναγνώρισή της ΔΕΘ-HELEXPO ως «Great Place to Work» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ένα θετικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον.

Η αναπτυξιακή πορεία, η βιωσιμότητα και η ικανότητα της ΔΕΘ-HELEXPO να προσαρμόζεται στα πιο επίκαιρα δεδομένα της παγκόσμιας εκθεσιακής βιομηχανίας έχουν άρρηκτη σχέση και με την ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Το νέο εκθεσιακό κέντρο θα είναι απόλυτα βιοκλιματικό με τις εγκαταστάσεις του να έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Θα δημιουργηθεί μαζί με το νέο εκθεσιακό κέντρο και ένα σύγχρονο Μητροπολιτικό Πάρκο με περισσότερες από 3.000 νέες δενδροφυτεύσεις και 100.000 τ.μ. πρασίνου.

Την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2023 της ΔΕΘ-HELEXPO μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ.

Από τις 3-6 Ιουνίου 2025 το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων-UFI στη Θεσσαλονίκη

350 υψηλόβαθμα στελέχη της διεθνούς εκθεσιακής βιομηχανίας θα αποτυπώσουν τις εξελίξεις του κλάδου

Το μεγάλο «ραντεβού» της διεθνούς εκθεσιακής βιομηχανίας για το 2025, το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων-UFI (UFI European Conference), που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από τις 3-6 Ιουνίου 2025, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Παγκόσμιο Συνέδριο της UFI στην Κολωνία.

Το Συνέδριο της UFI στη Θεσσαλονίκη θα αποτελέσει ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο συνεδριακό γεγονός, στο οποίο θα συμμετάσχουν 350 υψηλόβαθμα στελέχη της εκθεσιακής βιομηχανίας από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.
Μάλιστα, η UFI θα διοργανώσει εκείνες τις ημέρες για πρώτη φορά το European Event Week με εκδηλώσεις για τη διεθνή εκθεσιακή βιομηχανία, στην οποία εντάσσεται και το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Θεσσαλονίκης.

Την παρουσίαση του Συνεδρίου της UFI για το 2025 έκανε στην Κολωνία ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της UFI, Δρ. Κυριάκος Ποζρικίδης, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τη δυναμική της Θεσσαλονίκης ως εκθεσιακού και συνεδριακού προορισμού σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών και της οικονομίας της, αλλά και της τουριστικής ελκυστικότητάς της.

Το 2025 αποτελεί ένα κομβικό χρονικό σημείο για τη ΔΕΘ-HELEXPO, καθώς συμπληρώνονται 100 χρόνια από την ίδρυσή της, ενώ και η UFI τον επόμενο χρόνο κλείνει έναν αιώνα ζωής και οι επετειακές της εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν από τη Θεσσαλονίκη.

Μια «ανάσα» από το… sold out η Πανελλήνια Έκθεση για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, Agrothessaly

Από τις 6 έως τις 9 Μαρτίου 2025 στη Σκεπαστή Αγορά Νεάπολης στη Λάρισα

Μια «ανάσα» από την πλήρη κάλυψή της βρίσκεται η Πανελλήνια Έκθεση για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, Agrothessaly, και μάλιστα τρεις μήνες πριν από τη διοργάνωσή της, από τις 6 έως τις 9 Μαρτίου του 2025, καθώς η ζήτηση για εκθεσιακό χώρο ξεπέρασε τις προσδοκίες. Η Agrothessaly, περιφερειακή εκθεσιακή οργάνωση με πανελλαδική όμως εμβέλεια, είναι απόρροια της στρατηγικής συνεργασίας της ΔΕΘ-HELEXPO και του Δήμου Λαρισαίων και πραγματοποιείται ανά διετία στη Σκεπαστή Αγορά Νεάπολης στη Λάρισα.

Στο επίκεντρό της βρίσκονται η προβολή των προϊόντων της εγχώριας και της διεθνούς αγροτο-κτηνοτροφικής παραγωγής, η ενημέρωση επί των πρόσφατων εξελίξεων στο μέτωπο των νέων τεχνολογιών, αλλά και η εμπορική δικτύωση των εκθετών εντός και εκτός συνόρων.

Η νέα Δημοτική Αρχή της Λάρισας έχει αγκαλιάσει, από την πρώτη στιγμή, τον θεσμό της Agrothessaly, επενδύοντας στη στρατηγική συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO για την ανάδειξη του πολύτιμου κεφαλαίου του αγροτικού κόσμου και του τομέα της αγροδιατροφής στη Λάρισα και την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.

Aνοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου – 100 Χρόνια ΔΕΘ HELEXPO

Διαγωνισμό σχεδιασμού του επετειακού λογοτύπου των 100 χρόνων από την ίδρυσή της προκηρύσσει η ΔΕΘ-HELEXPO

Θα αποτυπώνει τη διαχρονική προσφορά της στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής και πολιτιστικής δυναμικής της Ελλάδας

Στην προκήρυξη διαγωνισμού για τον σχεδιασμό ενός εμβληματικού λογοτύπου, που θα είναι συνώνυμο της συνεισφοράς, της ιστορικής διαδρομής και της συμβολής της ΔΕΘ-HELEXPO στην εξέλιξη της χώρας εδώ και 100 χρόνια, προχωρά ο εθνικός εκθεσιακός φορέας.

Το 2025, η ΔΕΘ-HELEXPO συμπληρώνει έναν αιώνα ιστορίας και προσφοράς, γιορτάζοντας τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της και επιθυμεί να αναδείξει μέσα από τη δημιουργία του επετειακού λογοτύπου την ιστορική αξία και τον σύγχρονο ρόλο της. Το λογότυπο θα αποτυπώσει και τη διαχρονική προσφορά της ΔΕΘ-HELEXPO στην ανάπτυξη της κοινωνικής, επιχειρηματικής και πολιτιστικής δυναμικής της Ελλάδας.

Ο εικαστικός διαγωνισμός εντάσσεται στο πλαίσιο των εορταστικών δράσεων, που θα πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας.

Η ΔΕΘ-HELEXPO, με απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου της, όρισε Οργανωτική και Κριτική Επιτροπή του διαγωνισμού, προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα των συμμετοχών και να επιλεγεί ένα λογότυπο, το οποίο θα αναδεικνύει την ιστορία, τις αξίες και την προσφορά του φορέα στην Ελλάδα και διεθνώς. Οι δημιουργοί καλούνται να εμπνευστούν από το παρελθόν και να κοιτάξουν στο μέλλον, σχεδιάζοντας ένα λογότυπο που θα αφήσει το αποτύπωμά του, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη αισθητική.

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε επαγγελματίες (αρχιτέκτονες, γραφίστες, διαφημιστές, εικαστικούς κ.ά.), αποφοίτους, φοιτητές και σπουδαστές (Πολυτεχνείου, Καλών Τεχνών, Εικαστικών και άλλων συναφών σχολών), καθώς και σε ιδιώτες που επιθυμούν να συμμετάσχουν. Οι συμμετοχές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές, χωρίς περιορισμό στον αριθμό μελών κάθε ομάδας.

Η τελική ημερομηνία και ώρα υποβολής των προτάσεων συμμετοχής είναι η Παρασκευή, 20η Δεκεμβρίου 2024 στις 14:00. Η Κριτική Επιτροπή θα συνεδριάσει το διάστημα μεταξύ 7-24 Ιανουαρίου 2025 για την επιλογή των νικητών του διαγωνισμού, και τα αποτελέσματα θα δημοσιευθούν άμεσα. Στο πλαίσιο ανάδειξης των νικητών, θα επιλεγούν, βάσει αξιολόγησης, τρία (3) έργα, τα οποία θα παρουσιαστούν τυπωμένα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της ΔΕΘ-HELEXPO, προκειμένου το κοινό να έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τη δημιουργικότητα των συμμετεχόντων.

Ο δημιουργός της πρότασης που θα κερδίσει το πρώτο Βραβείο θα λάβει χρηματικό έπαθλο ύψους δύο χιλιάδων ευρώ (€2.000), ενώ το δεύτερο και τρίτο Βραβείο θα συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο χιλίων ευρώ (€1.000) το καθένα. Η απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί σε ειδική εκδήλωση, που θα τιμήσει τις δημιουργικές προτάσεις και θα αναδείξει τη σημασία τους για τον εορτασμό των 100 χρόνων του φορέα.

Την προκήρυξη του διαγωνισμού και την αίτηση συμμετοχής θα την βρείτε στο link: https://helexpo.gr/anoixtos-diagonismos-sxediasmou-logotupou/

Πιο διεθνής από ποτέ η 39η PHILOXENIA HOTELIA

Αυξημένοι κατά 57% οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες από 41 χώρες

Πιο διεθνής από ποτέ ήταν η φετινή 39η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού & Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού, PHILOXENIA HOTELIA, που ανέδειξε τον έντονα εξωστρεφή της χαρακτήρα τόσο σε επίπεδο εκθετών όσο και εμπορικών επισκεπτών και υποδέχθηκε, εκτός από τον κόσμο του εγχώριου τουριστικού κλάδου, και σημαντικούς «παίκτες» από το εξωτερικό. Ειδικότερα, οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες προήλθαν από 41 χώρες και ήταν αυξημένοι κατά 57% έναντι της περσινής διοργάνωσης. Οι δε συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και εκθετών της PHILOXENIA HOTELIA ξεπέρασαν κατά πολύ τις 4.000. 

Συνολικά οι εκθέτες της PHILOXENIA HOTELIA, που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ήταν 342 από την Ελλάδα και 24 χώρες του εξωτερικού και κάλυψαν 12.000 τ.μ. σε τέσσερα περίπτερα. Ειδικότερα οι ξένες συμμετοχές προήλθαν από Αρμενία, Λουξεμβούργο, Ινδονησία, Φιλιππίνες, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Πολωνία, Πορτογαλία, Βουλγαρία, Κύπρο, Κόσσοβο, Αίγυπτο, Ηνωμένο Βασίλειο, Αλβανία, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Μολδαβία, Κούβα, Χώρες Ινδικού Ωκεανού (με 22 εταιρείες, τουριστικά καταλύματα και τουριστικά πρακτορεία από τις Κομόρες, Μαδαγασκάρη, Μαυρίκιο και Σεϋχέλλες). Μάλιστα, η Μολδαβία, η Κούβα και οι Χώρες του Ινδικού Ωκεανού συμμετείχαν για πρώτη φορά στην έκθεση.

Οι προσκεκλημένοι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες (Full Hosted Buyers) ήταν περισσότεροι από 140 από 36 χώρες, ενώ την έκθεση επισκέφτηκαν και δύο επιχειρηματικές αποστολές 80 ατόμων από τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία. Πέραν όμως των ξένων εμπορικών επισκεπτών, η PHILOXENIA HOTELIA υποδέχτηκε και υψηλόβαθμα στελέχη τουριστικών φορέων και οργανισμών ξένων χωρών, μεταξύ των οποίων οι Μολδαβία, Σερβία, Αλβανία, Κούβα και Ιορδανία, αλλά και μία πολυπληθή αντιπροσωπεία από τη συμμετοχή του Κοσσόβου στην έκθεση.

Ο δήμος Διδυμοτείχου, Τιμώμενος Προορισμός της 39ης PHILOXENIA HOTELIA, βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επισκεπτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ακριτική αυτή περιοχή σε όλες της τις διαστάσεις, πολιτιστικές, ιστορικές, γαστρονομικές. 

Στη φετινή PHILOXENIA HOTELIA συμμετείχε για πρώτη φορά και ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ), ο οποίος ήταν στρατηγικός συνεργάτης στην έκθεση. Ο ΟΔΑΠ θέλησε να συστήσει στο κοινό αναδυόμενους πολιτιστικούς προορισμούς και να υπογραμμίσει τη στενή σχέση πολιτισμού και τουρισμού, μια σχέση από όπου προέκυψε και το θέμα του Συνεδρίου της PHILOXENIA HOTELIA με τίτλο «Experience. Culture. Everywhere. – Connecting the Dots». Μάλιστα, στο Συνέδριο, το οποίο διοργανώθηκε από τον ΟΔΑΠ και τη ΔΕΘ-HELEXPO, καταγράφηκε μεγάλη προσέλευση. 

Η έκθεση όμως προσέλκυσε το ενδιαφέρον και των απλών επισκεπτών, που βρήκαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μια ευρεία γκάμα επιλογών για τις επόμενες διακοπές τους, συμμετέχοντας σε κληρώσεις με πλούσια δώρα, τα οποία ήταν προσφορά τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.   

Χορηγός Φιλοξενίας του Συνεδρίου της PHILOXENIA HOTELIA ήταν η Fraport, η TAXIWAY ήταν «Συνεργάτης Ασφαλών Μετακινήσεων & Μεταφορών», ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης χορήγησε τα city tours στους hosted buyers και το ΔΙΠΑΕ υποστήριξε το πρόγραμμα των b2b συναντήσεων με εθελοντές. Στρατηγικός Συνεργάτης στη PHILOXENIA HOTELIA ήταν ο ΟΔΑΠ και υπό την αιγίδα τους έθεσαν την έκθεση το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης), η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, η ΠΟΞ, ο HAPCO και ο FEDHATTA.

Η PHILOXENIA HOTELIA ήταν μια Zero Waste έκθεση. 

 

Μνημόνιο συνεργασίας με την Hermes Expo International υπέγραψε η ΔΕΘ-HELEXPO

Στα «σκαριά» επιχειρηματικές αποστολές σε Ελλάδα και ΗΠΑ για το 2025

Στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον φορέα Hermes Expo International προχώρησε η ΔΕΘ-HELEXPO στο πλαίσιο της στρατηγικής της για διεθνή δικτύωση και επέκταση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.

Η ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η οργάνωση επιχειρηματικών αποστολών, η συμμετοχή σε εκθέσεις, η εκατέρωθεν προσέλκυση εκθετών και γενικότερα η αμοιβαία επωφελής συνεργασία των δύο μερών συνθέτουν το περιεχόμενο του μνημονίου που υπεγράφη στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-HELEXPO από τον Πρόεδρο της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Τάσο Τζήκα, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΘ-HELEXPO, Δρα Κυριάκο Ποζρικίδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hermes Expo International, κ. Παύλο Κοτρώτσιο.

Το Μνημόνιο αναβαθμίζει τη σχέση μεταξύ των δύο φορέων, οι οποίοι έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν, καθώς δίνει τη δυνατότητα για εκατέρωθεν διοργάνωση εμπορικών και επιχειρηματικών αποστολών, οι οποίες θα συμμετέχουν σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ.

Στο πλαίσιο αυτό το 2025 ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της συνεργασίας της ΔΕΘ-HELEXPO και της Hermes Expo International αναμένεται να συμμετάσχουν στις 25 Ιουνίου σε Networking Business Expo, που θα πραγματοποιηθεί στο New Jersey των ΗΠΑ. Στη συγκεκριμένη διοργάνωση πραγματοποιούνται στοχευμένα B2B meetings με Αμερικανικές επιχειρήσεις. 

Αντίστοιχα θα προετοιμαστεί επιχειρηματική αποστολή Αμερικανικών και Ελληνοαμερικανικών επιχειρήσεων, προκειμένου να λάβει μέρος στην 89η ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο του 2025.