Σε πλήρη εξέλιξη τα «ραντεβού» μεταξύ εκθετών και hosted buyers Πόλος έλξης του ενδιαφέροντος του τουριστικού κλάδου είναι από χθες το εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο», Philoxenia-Hotelia, που θα ολοκληρωθεί αύριο.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου μπορούν να επισκεφτούν τις δύο εκθέσεις, πέραν των εμπορικών, και απλοί επισκέπτες.
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα «ραντεβού» των εκθετών με tour operators από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, ενώ το πρόγραμμα βρίθει εκδηλώσεων από Περιφέρειες, Δήμους, ξενοδοχεία και φορείς. Στις δύο εκθέσεις βρίσκονται 180 ξένοι μεμονωμένοι hosted buyers, ενώ άλλοι 125 συμμετέχουν ως ομαδική αποστολή από Βουλγαρία, Αλβανία και ΠΓΔΜ.
Στο πλαίσιο αυτό είναι προγραμματισμένα πάνω από 4.000 «ραντεβού». Σήμερα το πρωί επισκέφθηκε τις δύο εκθέσεις και ξεναγήθηκε στα περίπτερα από τη διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά. Στην 33η Philoxenia δίνουν δυναμικό «παρών» μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, δεκάδες τουριστικά γραφεία, πολλοί αερομεταφορείς, ενώ έχουν επιστρέψει στη διοργάνωση και οι ναυτιλιακές εταιρείες. Από χθες και μέχρι και αύριο παρουσιάζονται στην κορυφαία τουριστική έκθεση της χώρας περιοχές από όλη την Ελλάδα, ενώ αισθητή κάνουν την παρουσία τους και ξένοι προορισμοί.
Στο πλαίσιο της Hotelia μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει τo DPOINT SPACES, μια καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, όπου παρουσιάζονται δύο διαφορετικά έργα γνωστών αρχιτεκτονικών γραφείων, το SPA concept και το LOBBY concept. Μεγάλη κινητικότητα εμφανίζει και το All About Café της Hotelia, μια πρωτότυπη ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, που φιλοξενεί και εξειδικευμένα σεμινάρια (All About Café seminars) με την επιμέλεια του Βαλάντη Λαμπριανίδη.
Πόλος έλξης επισκεπτών είναι και ενότητα All About Gastronomy, που επικεντρώνεται φέτος στο Greek Breakfast & Brunch+ και στην Γαστρονομική Φιλοξενία. Τέλος, το Green Zero Hotel “Reloaded”, το πρώτο modular οικολογικό bungalow παρουσιάζεται στον εξωτερικό χώρο του περιπτέρου 10.
Σήμερα στο πλαίσιο της Hotelia και στην ενότητα Spa & Wellness θα «τρέχουν» στο περίπτερο 10 εκδηλώσεις γύρω από τον τουρισμό της ευεξίας, τις υποδομές σπα και τη λειτουργία τους στα ξενοδοχεία, στην ενότητα All About Café σεμινάρια στο περίπτερο 12, ενώ στο κομμάτι της γαστρονομίας, το All About Gastronomy θα «κερνά» τις γεύσεις του στους επισκέπτες.
Σημειώνεται ότι στη σύνδεση των περιπτέρων 13-15 παρουσιάζεται η ομαδική έκθεση φωτογραφίας «Η Ελλάδα μέσα από το βλέμμα 270 insta-φωτογράφων», από την ομάδα Greek Instagramers Events. Χορηγοί των γευμάτων των hosted buyers είναι το Grand Hotel Palace και το Philoxenia Thessbrunch, στο οποίο συμμετέχουν το ξενοδοχείο Hyatt και το Porto Palace, ενώ χορηγός των μετακινήσεων των εμπορικών επισκεπτών είναι η Zorpidis Travel Services. Σημειώνεται ότι το Philoxenia Thessbrunch πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Food Festival.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/1_4.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/2_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/3_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/4_0.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/6.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/7.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/8.jpg
14/11/2017 – 11:17