Τη «σφραγίδα» της στον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών έβαλε στην τρίτη διοργάνωση της η Freskon, που αναδείχθηκε σε σημείο αναφοράς και συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Ενδεικτική του ειδικού βάρους της έκθεσης ήταν η αυξημένη επισκεψιμότητά της, που μεταφράστηκε στο τριήμερο 27-29 Απριλίου σε περίπου 4.000 άτομα, μέγεθος ενισχυμένο κατά 10% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης. Η φετινή Freskon απέδειξε πως χρόνο με τον χρόνο έρχεται πιο κοντά στον αρχικό της στόχο που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη των εξαγωγών, την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και την ανάδειξη του ελληνικού φρούτου.
Στην 3η Freskon, που αναπτύχθηκε σε 12.500 τ.μ., ήταν έντονο το διεθνές στοιχείο τόσο σε επίπεδο εκθετών όσο και εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, συμμετείχαν 191 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) από την Αργεντινή, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Κύπρο, το Ιράκ, την Αλβανία, την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά.
Παράλληλα, υλοποιήθηκε πρόγραμμα hosted buyers με τη συμμετοχή 120 επιχειρήσεων από 28 χώρες, που πραγματοποίησαν πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού με εκπροσώπους ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών. Την έκθεση επισκέφθηκαν και ομαδικές αποστολές εμπορικών επισκεπτών από την ΠΓΔΜ, την Βουλγαρία και την Ουγγαρία.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Freskon και η FreshCon Market, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα», και έφερε σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, ανοίγοντας τον δρόμο για εμπορικές συμφωνίες.
Μεγάλη επίσης ήταν η προσέλευση στο Διεθνές Συνέδριο Ακτινιδίου, όπου κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές ανέλυσαν το σήμερα και το αύριο του ακτινιδίου, ενός φρούτου ιδιαίτερα σημαντικού για τη χώρα μας. Το ενδιαφέρον όμως προσέλκυσαν και οι υπόλοιπες παράλληλες εκδηλώσεις της Freskon.