Αθρόα προσέλευση στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού [re]branding Destinations: Image making – Ξεκίνησαν Philoxenia-Hotelia

Στην ασφυκτικά γεμάτη από νέο κόσμο αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν σήμερα το πρωί οι εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού [re]branding Destinations: Image making, που σηματοδότησε και την έναρξη του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia-Hotelia.

Ανοίγοντας τις εργασίες ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, σημείωσε πως η Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να μετασχηματίσει την Philoxenia και τη Hotelia στο μεγάλο τουριστικό γεγονός της ευρύτερης περιοχής και όχι μόνο της χώρας. Υπογράμμισε δε την έμφαση που δίνει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας στον τουρισμό, κάνοντας αναφορά στη νέα έκθεση τουρισμού της ΔΕΘ-Helexpo, που ξεκινά τον Μάιο στην Αθήνα, την Greek Travel Show.

Χαιρετίζοντας το συνέδριο, το οποίο χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντικό, η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, σημείωσε πως ο ελληνικός τουρισμός «τρέχει» με ρυθμούς διπλάσιους του διεθνούς τουρισμού, αφού στην Ελλάδα έχουμε πετύχει ανάπτυξη 7% με 8% έναντι του διεθνούς μέσου όρου τουριστικής ανάπτυξης που είναι 3% με 4%. Η κα Κουντούρα έκανε γνωστό από το βήμα του συνεδρίου πως σε διάστημα 18 μηνών η χώρα μας κατάφερε να προσελκύσει 140 επενδυτικά σχέδια για ξενοδοχεία, τα οποία είτε έχουν αδειοδοτηθεί είτε βρίσκονται σε διαδικασία αδειοδότησης. Ανέφερε επίσης πως επετεύχθη ένα σημαντικός στόχος, αυτός της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, με την τουριστική κίνηση να συνεχίζεται σε κάποιες περιοχές μέχρι και το Νοέμβριο, ενώ τόνισε πως κάθε επιπλέον εκατομμύριο επισκεπτών φέρνει 70.000 με 90.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η υπουργός Τουρισμού εμφανίστηκε αισιόδοξη για τις φετινές τουριστικές επιδόσεις της χώρας μας, ενώ απέδωσε την επιτυχία των δύο τελευταίων ετών στη συνεργασία του υπουργείου και του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα Επιμελητήρια και τον ιδιωτικό τομέα. Τόνισε μάλιστα πως όλοι μαζί δίνουμε τον αγώνα του τουρισμού και έτσι θα συνεχίσουμε.

Στις προσπάθειες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για μια ενιαία προβολή της περιοχής, με αιχμή τη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Αλέξανδρος Θάνος, εξηγώντας πως το brand της Κεντρικής Μακεδονίας εμπλουτίζεται και ενισχύεται συνεχώς. Σημείωσε μάλιστα πως στη φετινή Philoxenia η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύει τις γαστρονομικές της διαδρομές και την «Μακεδονική Κουζίνα».

Με τη σειρά της η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, τόνισε πως με επίκεντρο της Θεσσαλονίκη η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί σταυροδρόμι πολιτισμού, τέχνης και ιστορίας. Αναφερόμενη δε στις θετικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια, υπογράμμισε την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει από το υπουργείο Τουρισμού και την κα Κουντουρά, σημειώνοντας όμως πως δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε, αλλά να συνεχίσουμε τις προσπάθειες προβολής της χώρας.

Στη συνέχεια στο βήμα του [re]branding Destinations: Image making ανέβηκε ο δήμαρχος Μαραθώνα, κ. Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την παρουσία του νεανικού κοινού, ενώ τόνισε πως είναι πάντα θετικό όταν μια περιοχή «φωτίζεται» διεθνώς, όπως συμβαίνει με τη Θεσσαλονίκη μέσω της Philoxenia. Ο δήμαρχος Μαραθώνα αναφέρθηκε και στην πρωτοβουλία του για τη δημιουργία της Αμφικτυονίας των αρχαίων ελληνικών πόλεων, που ξεπερνά πλέον τα όρια της Ελλάδας, τονίζοντας πως πρέπει να «εξαργυρώσουμε» τουριστικά τον πλούσιο πολιτισμό μας. Αναφερόμενος δε στις προσπάθειες του δικού του δήμου, σημείωσε πως ο καθένας από εμάς πρέπει να συμβάλει από την δική του πλευρά στην ενίσχυση του τουρισμού.

Η Θεσσαλονίκη από μια μικρή, άγνωστη κουκίδα στον χάρτη έχει γίνει μέσα σε μια πενταετία ένας αναγνωρίσιμος διεθνής προορισμός, με σημαντική επισκεψιμότητα, ανέφερε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, κ. Σπύρος Πέγκας, εξηγώντας πως όλα ξεκίνησαν με το σλόγκαν «Many Stories One Heart» και το γνωστό λογότυπο της καρδιάς. Ο ίδιος σημείωσε πως και ο δήμος πρέπει στο εξής να κάνει rebranding της ιστορίας και της αφήγησης που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια για την πόλη.

Το μοντέλο των βαλκανικών πόλεων

Στη θεματική ενότητα με τίτλο «Το μοντέλο των βαλκανικών πόλεων: Μια κοινή πορεία» που ακολούθησε και την οποία συντόνισε ο κ. Πέγκας, παρουσιάστηκαν οι τρόποι με τους οποίους προσπαθούν οι πόλεις της ευρύτερης περιοχής να γίνουν ελκυστικές τουριστικά.

Στην πεποίθηση ότι το image μιας πόλης είναι αυτό που εισπράττει ο κόσμος και όχι το τι λέει ή κάνει η πόλη, βασίστηκε ο Οργανισμός Τουρισμού Βελιγραδίου για να προωθήσει τον προορισμό, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Miodrag Popovic. Με σλόγκαν «Go Belgrade» οι τουριστικοί παράγοντες άρχισαν να επανεφεύρουν το Βελιγράδι, προβάλλοντας τη διασκέδαση, τη νυχτερινή ζωή, τη νεανικότητα, την ιστορία, τον πολιτισμό, αλλά και τις σύγχρονες υποδομές και πάνω από όλα το ότι, όπως σημείωσε ο κ. Popovic, στο Βελιγράδι όλα είναι οικεία και φιλικά. Οι προσπάθειες αυτές απέδωσαν καρπούς, αφού τα τελευταία χρόνια η σερβική πρωτεύουσα έχει διπλασιάσει τους ξένους επισκέπτες της.

Το 2012 ξεκίνησε το rebranding της η Φιλιππούπολη, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας, με τους 500.000 κατοίκους και τους 40.000 φοιτητές. Από τότε μέχρι σήμερα η πόλη κατάφερε να συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών προορισμών και να αυξήσει σημαντικά τις διανυκτερεύσεις της, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων Φιλιππούπολης, κ. Stefan Stoyanov. Στόχος είναι πλέον οι επισκέπτες της Φιλιππούπολης να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια το 2019.

«Once in Ohrid always in Ohrid» είναι ένα από τα συνθήματα των τουριστικών παραγόντων για την Οχρίδα, που, όπως σημείωσε ο εκπρόσωπος του Τμήματος Τουρισμού και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης της πόλης, κ. Gjorgji Trpeski, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες. Ο ίδιος υπογράμμισε τις πολλές ταυτότητες της Οχρίδας ως ζωντανής πόλης, αλλά και ως πόλης πολιτισμού και ιστορίας.

Από την πλευρά της η καθηγήτρια και εκπρόσωπος της Ένωσης Τουριστικής Προβολής Αδριανούπολης, κα Emel Gonenc Guler, ανέφερε πως στην Αδριανούπολη βρίσκονται σε εξέλιξη πολλά πρότζεκτ που εστιάζουν στον οινοτουρισμό, τις φυσικές διαδρομές και την ιστορία και την κάνουν ελκυστική, έναντι άλλων προορισμών της Τουρκίας.

Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

Οι εργασίες του συνεδρίου συνεχίζονται μέχρι το απόγευμα.

Ανοίγουν τις πύλες τους αύριο οι εκθέσεις Philoxenia & Hotelia-Πάνω από 5.000 επιχειρηματικά ραντεβού στις εγκαταστάσεις τους

Το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνονται στο εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, που ξεκινά από αύριο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, εγκαινιάζονται αύριο στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» είναι το «μενού» των δύο εκθέσεων, οι οποίες αναδεικνύονται σε πρωταγωνιστικά τουριστικά γεγονότα στη Ν.Α. Ευρώπη.

Μεγάλη είναι η συμβολή των δύο εκθέσεων στην γνωριμία εκατοντάδων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών με την Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, καθώς 120 από αυτούς έχει προγραμματιστεί να κάνουν σχετικές ξεναγήσεις.

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των Philoxenia-Hotelia, που συμπυκνώνεται στα εξής:

-Στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki

(coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

-Στα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν τα projects Green zero hotel, “Future Boutique” και “Rent A Design Room”.

-Στο σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.

-Στο “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

-Στην ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».

-Στα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

-Στην πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ εκθετών και επισκεπτών από την Πύλη Εμπορίου.

Το ωράριο λειτουργίας των δύο εκθέσεων είναι:

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 μόνο για εμπορικούς επισκέπτες

Σάββατο 19 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό

Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/fd.jpg

17/11/2016 – 22:22

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΗ PHILOXENIA

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016, προβάλλοντας τον νησιωτικό και θαλάσσιο πλούτο της

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής συμμετέχει στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016, που θα πραγματοποιηθεί στις 18-20 Νοεμβρίου 2016 στη Θεσσαλονίκη, στο περίπτερο 13, stand 49, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας και φέτος την μοναδικότητα της Αττικής γης.

Στο πλαίσιο αυτό, προσκαλεί το κοινό και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στις παρακάτω εκδηλώσεις:

  • Σάββατο 19.11, ώρα 11.00, Press Event – Κάλεσμα δημοσιογράφων και εκπροσώπων ΜΜΕ για την παρουσίαση του τουριστικού προορισμού της Αττικής και των πολλαπλών δυνατοτήτων της.
  • Σάββατο 19.11, ώρα 12.00 – Wine Testing – Εκδήλωση οινογνωσίας με προϊόντα της Αττικής γης. Παρουσίαση από την κα Κεφαλοπούλου Ελένη, δημοσιογράφο οίνου.
  • Σάββατο 19.11, ώρα 17:00 – Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου.
  • Κυριακή 20.11, ώρα 12:00 – Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου.

Φιλοδοξία μας είναι η Περιφέρεια Αττικής, η μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας, να εδραιωθεί ως μητροπολιτικός προορισμός που προσφέρεται για πολλαπλές τουριστικές εμπειρίες.

Αναλυτικότερα, στόχος της Περιφέρειας Αττικής, είναι να αναδείξει τα πολλά και άγνωστα πρόσωπα του προορισμού «Αττική», ενός προορισμού με παγκόσμια ακτινοβολία. Η Αττική προσφέρει πολλές και διαφορετικές εμπειρίες στον επισκέπτη που ενδιαφέρεται για ολιγοήμερες διακοπές, για κάθε εποχή του χρόνου (short breaks).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει στους επισκέπτες της για τον αρχαίο και σύγχρονο πολιτισμό, για επαγγελματικά ταξίδια και συνεδριακό τουρισμό, για γαστρονομία και οινοτουρισμό, για θαλάσσιο και αθλητικό τουρισμό, για περιηγήσεις στα κοντινά νησιά (island hopping) κ.λπ.

Η Περιφέρεια Αττικής, υλοποιεί το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για τα έτη 2016-2020 και προβάλλει για πρώτη φορά με συγκροτημένο επιστημονικό τρόπο την ταυτότητα του προορισμού, δίνει φέτος ιδιαίτερη έμφαση στα νησιά της, “τα κρυμμένα διαμάντια της”, καθώς και στις δυνατότητες ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού, φιλοξενώντας στο περίπτερο της ως συνεκθέτες, τους νησιωτικούς Δήμους της Αίγινας, του Αγκιστρίου, του Πόρου και της Ύδρας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έχουν προγραμματιστεί B2B (business to business) συναντήσεις με επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού (hosted buyers) και δημοσιογράφους, για την παρουσίαση με εξειδικευμένο τρόπο του ποικιλόμορφου τουριστικού προϊόντος.

Επίσης, η Περιφέρεια Αττικής προσκαλεί τους επισκέπτες της έκθεσης σε εκδήλωση γευσιγνωσίας βασισμένη στα τοπικά και παραδοσιακά της προϊόντα (μεταξύ των οποίων και προϊόντα Π.Ο.Π.) καθώς και σε παρουσίαση των ποικιλιών των κρασιών της Αττικής γης από εμπειρογνώμονα του οινοτουρισμού, το Σάββατο 19 Νοεμβρίου και ώρα 12:00.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Περιφέρειας Αττικής (κοινό και εξειδικευμένοι τουριστικοί επαγγελματίες) θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σχετικά videos που αναδεικνύουν τους σημαντικότερους λόγους που η Αττική αποτελεί τον ιδανικό προορισμό ολιγοήμερων διακοπών (short break destination) για όλες τις ηλικίες και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και να προμηθευτούν έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό με πληροφορίες για τον προορισμό της Αττικής.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/athina.png

17/11/2016 – 13:48

Οι μεγαλύτερες της τελευταίας πενταετίας οι φετινές Philoxenia και Hotelia

Με 621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» ξεκινά δυναμικά, στις 18 Νοεμβρίου, το εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά, στην 32η Philoxenia συμμετέχουν 403 εκθέτες (έναντι 351 πέρυσι) από 16 χώρες, ενώ θα φιλοξενηθούν 217 hosted buyers από 34 χώρες. Από τους 217 hosted buyers, οι 117 είναι μεμονωμένοι και οι υπόλοιποι 100 έρχονται στην έκθεση με ομαδικές αποστολές. Στην έκθεση Hotelia συμμετέχουν 218 εκθέτες (έναντι 157 πέρυσι),από 24 χώρες (άμεσα και έμμεσα), ενώ οι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες ανέρχονται σε 166, εκ των οποίων οι 66 προέρχονται από 10 διαφορετικές χώρες και την Ελλάδα και οι 100 από ομαδικές αποστολές.Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, θα εγκαινιαστούν την ερχόμενη Παρασκευή στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

Η 32η Philoxenia θα είναι η καλύτερη της τελευταίας πενταετίας, όπως ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, ο οποίος σημείωσε ότι ο στόχος της ανάδειξης της διοργάνωσης σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση είναι πολύ κοντά. Ο ίδιος αναφέρθηκε στα αυξημένα μεγέθη των Philoxenia και Hotelia τόσο σε αριθμό εκθετών και προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών όσο και σε εκθεσιακό χώρο, αφού για κάθε έκθεση έχουν προστεθεί δύο περίπτερα, ενώ υπογράμμισε και το νέο τουριστικό εγχείρημα της εταιρείας στην Αθήνα, το Greek Travel Show. Τόνισε δε πως από εδώ και στο

εξής και μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο ένα μήνυμα θα εκπέμπεται συνεχώς από τις κλαδικές εκθέσεις του εθνικού εκθεσιακού φορέα, αυτό της συμμετοχής της Κίνας ως τιμώμενης χώρας στην 82η ΔΕΘ.

Από την πλευρά της η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, τόνισε πως με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί ένα ιστορικό σταυροδρόμι πολιτισμού, ιστορίας, θρησκευτικότητας και τέχνης, ένα μονοπάτι που διαθέτει εξαιρετικούς τουριστικούς προορισμούς για όλες τις εποχές. Ανέφερε δε πως πρέπει να επενδύσουμε σε αυτές τις ποιότητες και εκτίμησε ότι η φετινή Philoxenia αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να προχωρήσουμε στη αποκρυστάλλωση αυτής της νέας νοοτροπίας, που θα μας επιτρέψει να κατακτήσουμε και να παγιώσουμε μια πρωταγωνιστική θέση στον χώρο του διεθνούς τουρισμού.

Την παρουσία όλης της τουριστικής Ελλάδας -και με τις 13 Περιφέρειες- στη Philoxenia υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα 4.230 επιχειρηματικά ραντεβού που έχουν κλειστεί για την εν λόγω διοργάνωση, αλλά και στα 880 που έχουν προγραμματιστεί για τη Hotelia. Παράλληλα, τόνισε πως μέχρι στιγμής το 2016 το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης έχει λειτουργήσει 275 ημέρες.

Τη συμβολή του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης στις τουριστικές προσπάθειες του εθνικού εκθεσιακού φορέα επισήμανε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού, κα Βούλα Πατουλίδου. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως ο Οργανισμός έχει αναλάβει την ξενάγηση 120 hosted buyers που θα έρθουν στην πόλη. Η ίδια τόνισε πως η δυναμική των ανθρώπων της Θεσσαλονίκης είναι ορατή και πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να επικοινωνήσουμε τις αρετές της.

«Ένα φωτεινό μονοπάτι έχει ανοίξει στη ΔΕΘ-Helexpo και είμαστε χαρούμενοι που βαδίζουμε σε αυτό μαζί, όχι μόνο εμείς αλλά και οι υπόλοιποι φορείς» σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και

Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας. Τόνισε μάλιστα πως ο εθνικός εκθεσιακός φορέας συμβάλλει με δυναμικό τρόπο στην εξωστρέφεια της πόλης, αναφέροντας παράλληλα πως η Θεσσαλονίκη πάει πολύ καλά τουριστικά, με την αναγνωρισιμότητά της να έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο.

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, σημείωσε πως η Philoxenia φέτος αναπτύσσεται, μετά από κάποιες δύσκολες στιγμές του παρελθόντος και θα πάει ακόμα πιο ψηλά, αποκτώντας ακόμα πιο διεθνοποιημένο χαρακτήρα. Τόνισε μάλιστα πως στο πλαίσιο της Philoxenia χαράσσεται πλέον ένα κομμάτι της τουριστικής πολιτικής της χώρας.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων του εκθεσιακού «διδύμου» ξεχωρίζουν:

-Το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και αρμόδιοι παράγοντες, θα απαντήσουν σε σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στην αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας. Με τη λήξη του συνεδρίου το απόγευμα της Παρασκευής, τη σκυτάλη θα πάρει ένα workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020, όπου ομάδες εργασίας θα αποφανθούν για το πώς οραματίζονται τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης του 2020 (city branding). Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

-Τα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν το Green zero hotel (σχεδιασμός των Makridis Associates Architects), το πρώτο, modular hotel, που αντικατοπτρίζει όλες τις σύγχρονες πρακτικές που οδηγούν σε έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής, το “Future Boutique” (από το γραφείο MINAS KOSMIDIS – Architecture in Concept) για χώρους φιλοξενίας υψηλής luxury

αισθητικής και boutique ξενοδοχεία και το “Rent A Design Room” (σχεδιασμός Nomen Architects), το οποίο καταρρίπτει τον μύθο, που θέλει την ανακαίνιση ενοικιαζόμενων δωματίων να στερείται αισθητικής και design.

-Το σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.

-Το “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

-Η ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».

-Τα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

-Η πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ από την Πύλη Εμπορίου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ PHILOXENIA & HOTELIA

Η Διοίκηση της ΔΕΘ-HELEXPO σας προσκαλεί σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη 15 Νοεμβρίου και ώρα 12:30 μ.μ., στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», ενόψει των εκθέσεων Philoxenia & Hotelia, που θα πραγματοποιηθούν από 18-20/11/2016.
 
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/fd_0.jpg

14/11/2016 – 11:47

Εκδήλωση με τίτλο" Διαμεσολάβηση: η θεσμική εξωδικαστική λύση"

Εκδήλωση με τίτλο : «Διαμεσολάβηση: η Θεσμική εξωδικαστική λύση» συνδιοργανώνουν ο ΟΠΕΜΕΔ – Οργανισμός Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών, η ΔΕΘ HELEXPO, ο Δικηγορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Β. Ελλάδας και το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου και ώρα 19.00 στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» εντός του εκθεσιακού χώρου της Δ.Ε.Θ. HELEXPO

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα πολλαπλά οφέλη της Διαμεσολάβησης σε ότι αφορά τόσο τους ιδιώτες όσο και τις επιχειρήσεις. Πρόκειται για τον πλέον σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισης διαφορών με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για τους εμπλεκόμενους, που είναι πρωταγωνιστές στην όλη διαδικασία και συνδιαμορφώνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Θα συμμετέχουν :

  • Παναγιώτης Πικραμμένος πρώην Πρωθυπουργός, επίτιμος Πρόεδρος του ΣτΕ και Πρόεδρος του ΟΠΕΜΕΔ
  • Γιάννης Μπουτάρης Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
  • Νικόλαος Βαλεργάκης Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
  • Σπυρίδων Μάμαλης Πρόεδρος Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας
  • Αθανάσιος Σαββάκης Πρόεδρος Συνδέσμους Βιομηχανιών Β.Ελλάδας
  • Τάσος Τζήκας Πρόεδρος Δ.Ε.Θ. HELEXPO
  • Νικόλας Κανελλόπουλος Γ.Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ

Για την καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας της μεθόδου θα πραγματοποιηθεί ζωντανή προσομοίωση εμπορικής Διαμεσολάβησης.

Ο ΟΠΕΜΕΔ δημιουργήθηκε από τους κοινωνικούς εταίρους, καθώς και από πολύ σημαντικούς φορείς της οικονομικής ζωής και της επιστημονικής κοινότητας

με κύριο στόχο τη διάδοση της Διαμεσολάβησης και των λοιπών εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών στη χώρα μας.

www.opemed.gr

Για περισσότερες πληροφορίες : ΟΠΕΜΕΔ – Λίλα Βόγλη τηλ. 6944 600382, ΓΕΩΤ.Ε.Ε – Σταμάτης Δαφνής τηλ.2310278817-8, Δ.Σ.Θ. – Κατερίνα Μάρου 2310500874, ΣΒΒΕ – Χρήστος Γεωργίου τηλ. 2310 539817.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/opemed_.png

09/11/2016 – 18:47

ΔΕΘ-Helexpo και Δήμος Λάρισας δημιουργούν την Πανελλήνια Έκθεση για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία «Agrothessaly»

Στη δημιουργία της Πανελλήνιας Έκθεσης για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, «Agrothessaly», προχωρούν η ΔΕΘ-Helexpo και ο δήμος Λάρισας, επανασχεδιάζοντας από κοινού την Πανελλήνια Γεωργική, Κτηνοτροφική, Περιβαλλοντική Έκθεση Λάρισας, που διοργανώνεται εδώ και 20 χρόνια από τον τοπικό δήμο, στην «καρδιά» της Ελλάδας. Στόχος της νέας αυτής κοινής προσπάθειας είναι να αναδειχθεί η εν λόγω διοργάνωση ως το μεγαλύτερο περιφερειακό εκθεσιακό γεγονός του κλάδου. Το νέο εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική του εθνικού εκθεσιακού φορέα για έμπρακτη στήριξη της ελληνικής περιφέρειας και δη της αγροτικής επιχειρηματικότητας.

Οι δύο πλευρές υπέγραψαν σήμερα σχετικό μνημόνιο συνεργασίας στη Λάρισα, όπου και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η «Agrothessaly». Το 2017 η «Agrothessaly» θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου στη θεσσαλική πρωτεύουσα και θα διοργανώνεται ανά διετία. Στη νέα έκθεση θα συμμετέχουν κορυφαίες εταιρείες του αγροτικού κλάδου, θα παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες τάσεις στην αγροτική επιχειρηματικότητα, ενώ θα πραγματοποιείται πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων και επιδείξεων.

Για το νέο εγχείρημα ο Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, χαρακτήρισε ως ιδιαίτερα θετική στιγμή για την Λάρισα την στρατηγική συνεργασία του Δήμου με τη ΔΕΘ-Helexpo, σημειώνοντας σε σημερινή συνέντευξη Τύπου πως αυτή

η συνεργασία συμβάλλει στην πολυεπίπεδη προσπάθεια που καταβάλει η δημοτική αρχή για την ανάδειξη της Λάρισας ως πρώτου περιφερειακού πόλου ανάπτυξης στην χώρα. Παράλληλα υπογράμμισε ότι η συμφωνία θέτει την πόλη της Λάρισας, με πιο έντονο τρόπο στον εκθεσιακό χάρτη της χώρας, ενώ υπογράμμισε πως η έκθεση μπορεί να λάβει και διεθνή χαρακτήρα.

«Στόχος μας είναι από εδώ, από τη Λάρισα, να προβάλλονται τα προϊόντα της ελληνικής και διεθνούς παραγωγής, να ενημερώνονται οι επισκέπτες για τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου και να δίνεται η δυνατότητα εμπορικών επαφών μεταξύ εκθετών και εμπορικών επισκεπτών» σημείωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης. Τόνισε μάλιστα πως «ο εθνικός εκθεσιακός φορέας, με τη μακρά του εμπειρία στη διοργάνωση των Agrotica και Zootechnia, δύο ιδιαίτερα επιτυχημένων εκθέσεων, βλέπει τη συνεργασία του με τον δήμο Λάρισας, ο οποίος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην προβολή του αγροτικού κλάδου την τελευταία 20ετία, ως ένα νέο εφαλτήριο προβολής της αγροτικής επιχειρηματικότητας και ανάδειξης της παραγωγής της περιφέρειας». Όπως ανέφερε, οι δύο πλευρές θα κινηθούν με γνώμονα τη δημιουργία μιας νέας, σύγχρονης έκθεσης για τη γεωργία και την κτηνοτροφία, που θα συνδυάζει την τεχνογνωσία του εθνικού εκθεσιακού φορέα και την γνώση του δήμου Λάρισας για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Λαρισαίων κ. Παναγιώτης Νταής, τόνισε πως η νέα έκθεση είναι μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία με μακροπρόθεσμο αναπτυξιακό χαρακτήρα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το εγχείρημα της νέας έκθεσης έχει την υποστήριξη πολλών φορέων της ευρύτερης περιοχής, όπως της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της ΠΕΔ Θεσσαλίας, του Επιμελητηρίου Λάρισας, του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, της Ένωσης Ξενοδόχων Λάρισας, του ΤΕΙ Θεσσαλίας κα.

Στην εκδήλωση για την υπογραφή της συμφωνίας, παρέστησαν επίσης ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo κ. Α.

Τσαξιρλής, στελέχη της ΔΕΘ-Helexpo, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, ο δήμαρχος Αγιάς κ. Α. Γκουντάρας, εκπρόσωποι δήμων, αλλά και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/agrothessaly_logo.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/ypografi_simfonias_026.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/ypografi_simfonias_037.jpg

07/11/2016 – 20:21

Greek Travel Show: Η νέα τουριστική έκθεση της ΔΕΘ-Helexpo στην Αθήνα

Μια νέα έκθεση, την Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές), δημιουργεί στην Αθήνα η ΔΕΘ-Helexpo, διευρύνοντας το τουριστικό, εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο. Η Greek Travel Show θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi». Η νέα διοργάνωση θα αποτελέσει την B2C (Business to Consumer) εκδοχή της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Εντάσσεται δε στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας και εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.

Οι στόχοι της Greek Travel Show είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες. Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι επίσης να πετύχει τη συμμετοχή και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα της διοργάνωση. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.

Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων κ.α.

Εν τω μεταξύ λίγες ημέρες μας χωρίζουν από την 32η Philoxenia, που αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική. Η «καρδιά» της τουριστικής Ελλάδας θα χτυπά στη φετινή διοργάνωση, από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου, ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα βρεθούν στην 32η Philoxenia, η οποία πραγματοποιείται παράλληλα με τη σημαντική έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης θα πραγματοποιηθεί και το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», μέσω του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/gts_monofyllo_pdf_page_1.jpg

03/11/2016 – 17:03

Παράταση λειτουργίας μέχρι την Κυριακή 6 Νοεμβρίου για την 6η Παγκρήτια Έκθεση στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Η αθρόα προσέλευση επισκεπτών και η μεγάλη επιτυχία της 6ης Παγκρήτιας Έκθεσης «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση» οδηγούν σε παράταση της λειτουργίας της στο περίπτερο 12 μέχρι και την Κυριακή 6 Νοεμβρίου.

Η έκθεση κανονικά θα ήταν ανοιχτή μέχρι το Σάββατο 5 Νοεμβρίου.

Η 6η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση», αποτελεί συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και της ΔΕΘ-Helexpo, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Η δε οργάνωσή της γίνεται από την εταιρεία «Επικοινωνίες Κρήτης».

Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης, η οποία έχει ελεύθερη είσοδο, είναι 10:00 με 21:00 καθημερινά, ενώ προβλέπεται δωρεάν πάρκινγκ για όλα τα οχήματα.

Αναλυτικές πληροφορίες για την έκθεση στην ιστοσελίδα www.pagritiaekthesi.gr

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/kreta.jpg

02/11/2016 – 16:15