Ανοίγουν τις πύλες τους αύριο οι εκθέσεις Philoxenia & Hotelia-Πάνω από 5.000 επιχειρηματικά ραντεβού στις εγκαταστάσεις τους

Το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνονται στο εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, που ξεκινά από αύριο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, εγκαινιάζονται αύριο στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» είναι το «μενού» των δύο εκθέσεων, οι οποίες αναδεικνύονται σε πρωταγωνιστικά τουριστικά γεγονότα στη Ν.Α. Ευρώπη.

Μεγάλη είναι η συμβολή των δύο εκθέσεων στην γνωριμία εκατοντάδων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών με την Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, καθώς 120 από αυτούς έχει προγραμματιστεί να κάνουν σχετικές ξεναγήσεις.

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των Philoxenia-Hotelia, που συμπυκνώνεται στα εξής:

-Στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki

(coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

-Στα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν τα projects Green zero hotel, “Future Boutique” και “Rent A Design Room”.

-Στο σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.

-Στο “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

-Στην ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».

-Στα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

-Στην πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ εκθετών και επισκεπτών από την Πύλη Εμπορίου.

Το ωράριο λειτουργίας των δύο εκθέσεων είναι:

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 μόνο για εμπορικούς επισκέπτες

Σάββατο 19 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό

Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/fd.jpg

17/11/2016 – 22:22

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΗ PHILOXENIA

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016, προβάλλοντας τον νησιωτικό και θαλάσσιο πλούτο της

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής συμμετέχει στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA 2016, που θα πραγματοποιηθεί στις 18-20 Νοεμβρίου 2016 στη Θεσσαλονίκη, στο περίπτερο 13, stand 49, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, προβάλλοντας και φέτος την μοναδικότητα της Αττικής γης.

Στο πλαίσιο αυτό, προσκαλεί το κοινό και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στις παρακάτω εκδηλώσεις:

  • Σάββατο 19.11, ώρα 11.00, Press Event – Κάλεσμα δημοσιογράφων και εκπροσώπων ΜΜΕ για την παρουσίαση του τουριστικού προορισμού της Αττικής και των πολλαπλών δυνατοτήτων της.
  • Σάββατο 19.11, ώρα 12.00 – Wine Testing – Εκδήλωση οινογνωσίας με προϊόντα της Αττικής γης. Παρουσίαση από την κα Κεφαλοπούλου Ελένη, δημοσιογράφο οίνου.
  • Σάββατο 19.11, ώρα 17:00 – Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου.
  • Κυριακή 20.11, ώρα 12:00 – Εκδήλωση γευσιγνωσίας των τοπικών προϊόντων της Αττικής γης, υπό τη φροντίδα του chef κου Φάνη Ιωάννου.

Φιλοδοξία μας είναι η Περιφέρεια Αττικής, η μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας, να εδραιωθεί ως μητροπολιτικός προορισμός που προσφέρεται για πολλαπλές τουριστικές εμπειρίες.

Αναλυτικότερα, στόχος της Περιφέρειας Αττικής, είναι να αναδείξει τα πολλά και άγνωστα πρόσωπα του προορισμού «Αττική», ενός προορισμού με παγκόσμια ακτινοβολία. Η Αττική προσφέρει πολλές και διαφορετικές εμπειρίες στον επισκέπτη που ενδιαφέρεται για ολιγοήμερες διακοπές, για κάθε εποχή του χρόνου (short breaks).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει στους επισκέπτες της για τον αρχαίο και σύγχρονο πολιτισμό, για επαγγελματικά ταξίδια και συνεδριακό τουρισμό, για γαστρονομία και οινοτουρισμό, για θαλάσσιο και αθλητικό τουρισμό, για περιηγήσεις στα κοντινά νησιά (island hopping) κ.λπ.

Η Περιφέρεια Αττικής, υλοποιεί το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για τα έτη 2016-2020 και προβάλλει για πρώτη φορά με συγκροτημένο επιστημονικό τρόπο την ταυτότητα του προορισμού, δίνει φέτος ιδιαίτερη έμφαση στα νησιά της, “τα κρυμμένα διαμάντια της”, καθώς και στις δυνατότητες ανάπτυξης του θαλάσσιου τουρισμού, φιλοξενώντας στο περίπτερο της ως συνεκθέτες, τους νησιωτικούς Δήμους της Αίγινας, του Αγκιστρίου, του Πόρου και της Ύδρας.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έχουν προγραμματιστεί B2B (business to business) συναντήσεις με επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού (hosted buyers) και δημοσιογράφους, για την παρουσίαση με εξειδικευμένο τρόπο του ποικιλόμορφου τουριστικού προϊόντος.

Επίσης, η Περιφέρεια Αττικής προσκαλεί τους επισκέπτες της έκθεσης σε εκδήλωση γευσιγνωσίας βασισμένη στα τοπικά και παραδοσιακά της προϊόντα (μεταξύ των οποίων και προϊόντα Π.Ο.Π.) καθώς και σε παρουσίαση των ποικιλιών των κρασιών της Αττικής γης από εμπειρογνώμονα του οινοτουρισμού, το Σάββατο 19 Νοεμβρίου και ώρα 12:00.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Περιφέρειας Αττικής (κοινό και εξειδικευμένοι τουριστικοί επαγγελματίες) θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σχετικά videos που αναδεικνύουν τους σημαντικότερους λόγους που η Αττική αποτελεί τον ιδανικό προορισμό ολιγοήμερων διακοπών (short break destination) για όλες τις ηλικίες και τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και να προμηθευτούν έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό με πληροφορίες για τον προορισμό της Αττικής.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/athina.png

17/11/2016 – 13:48

Οι μεγαλύτερες της τελευταίας πενταετίας οι φετινές Philoxenia και Hotelia

Με 621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» ξεκινά δυναμικά, στις 18 Νοεμβρίου, το εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά, στην 32η Philoxenia συμμετέχουν 403 εκθέτες (έναντι 351 πέρυσι) από 16 χώρες, ενώ θα φιλοξενηθούν 217 hosted buyers από 34 χώρες. Από τους 217 hosted buyers, οι 117 είναι μεμονωμένοι και οι υπόλοιποι 100 έρχονται στην έκθεση με ομαδικές αποστολές. Στην έκθεση Hotelia συμμετέχουν 218 εκθέτες (έναντι 157 πέρυσι),από 24 χώρες (άμεσα και έμμεσα), ενώ οι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες ανέρχονται σε 166, εκ των οποίων οι 66 προέρχονται από 10 διαφορετικές χώρες και την Ελλάδα και οι 100 από ομαδικές αποστολές.Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, θα εγκαινιαστούν την ερχόμενη Παρασκευή στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

Η 32η Philoxenia θα είναι η καλύτερη της τελευταίας πενταετίας, όπως ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, ο οποίος σημείωσε ότι ο στόχος της ανάδειξης της διοργάνωσης σε μια πραγματικά διεθνή έκθεση είναι πολύ κοντά. Ο ίδιος αναφέρθηκε στα αυξημένα μεγέθη των Philoxenia και Hotelia τόσο σε αριθμό εκθετών και προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών όσο και σε εκθεσιακό χώρο, αφού για κάθε έκθεση έχουν προστεθεί δύο περίπτερα, ενώ υπογράμμισε και το νέο τουριστικό εγχείρημα της εταιρείας στην Αθήνα, το Greek Travel Show. Τόνισε δε πως από εδώ και στο

εξής και μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο ένα μήνυμα θα εκπέμπεται συνεχώς από τις κλαδικές εκθέσεις του εθνικού εκθεσιακού φορέα, αυτό της συμμετοχής της Κίνας ως τιμώμενης χώρας στην 82η ΔΕΘ.

Από την πλευρά της η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, τόνισε πως με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, η Βόρεια Ελλάδα αποτελεί ένα ιστορικό σταυροδρόμι πολιτισμού, ιστορίας, θρησκευτικότητας και τέχνης, ένα μονοπάτι που διαθέτει εξαιρετικούς τουριστικούς προορισμούς για όλες τις εποχές. Ανέφερε δε πως πρέπει να επενδύσουμε σε αυτές τις ποιότητες και εκτίμησε ότι η φετινή Philoxenia αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για να προχωρήσουμε στη αποκρυστάλλωση αυτής της νέας νοοτροπίας, που θα μας επιτρέψει να κατακτήσουμε και να παγιώσουμε μια πρωταγωνιστική θέση στον χώρο του διεθνούς τουρισμού.

Την παρουσία όλης της τουριστικής Ελλάδας -και με τις 13 Περιφέρειες- στη Philoxenia υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα 4.230 επιχειρηματικά ραντεβού που έχουν κλειστεί για την εν λόγω διοργάνωση, αλλά και στα 880 που έχουν προγραμματιστεί για τη Hotelia. Παράλληλα, τόνισε πως μέχρι στιγμής το 2016 το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης έχει λειτουργήσει 275 ημέρες.

Τη συμβολή του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης στις τουριστικές προσπάθειες του εθνικού εκθεσιακού φορέα επισήμανε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού, κα Βούλα Πατουλίδου. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως ο Οργανισμός έχει αναλάβει την ξενάγηση 120 hosted buyers που θα έρθουν στην πόλη. Η ίδια τόνισε πως η δυναμική των ανθρώπων της Θεσσαλονίκης είναι ορατή και πρέπει να κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να επικοινωνήσουμε τις αρετές της.

«Ένα φωτεινό μονοπάτι έχει ανοίξει στη ΔΕΘ-Helexpo και είμαστε χαρούμενοι που βαδίζουμε σε αυτό μαζί, όχι μόνο εμείς αλλά και οι υπόλοιποι φορείς» σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και

Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας. Τόνισε μάλιστα πως ο εθνικός εκθεσιακός φορέας συμβάλλει με δυναμικό τρόπο στην εξωστρέφεια της πόλης, αναφέροντας παράλληλα πως η Θεσσαλονίκη πάει πολύ καλά τουριστικά, με την αναγνωρισιμότητά της να έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο.

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, σημείωσε πως η Philoxenia φέτος αναπτύσσεται, μετά από κάποιες δύσκολες στιγμές του παρελθόντος και θα πάει ακόμα πιο ψηλά, αποκτώντας ακόμα πιο διεθνοποιημένο χαρακτήρα. Τόνισε μάλιστα πως στο πλαίσιο της Philoxenia χαράσσεται πλέον ένα κομμάτι της τουριστικής πολιτικής της χώρας.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων του εκθεσιακού «διδύμου» ξεχωρίζουν:

-Το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και αρμόδιοι παράγοντες, θα απαντήσουν σε σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στην αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας. Με τη λήξη του συνεδρίου το απόγευμα της Παρασκευής, τη σκυτάλη θα πάρει ένα workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020, όπου ομάδες εργασίας θα αποφανθούν για το πώς οραματίζονται τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης του 2020 (city branding). Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).

-Τα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν το Green zero hotel (σχεδιασμός των Makridis Associates Architects), το πρώτο, modular hotel, που αντικατοπτρίζει όλες τις σύγχρονες πρακτικές που οδηγούν σε έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής, το “Future Boutique” (από το γραφείο MINAS KOSMIDIS – Architecture in Concept) για χώρους φιλοξενίας υψηλής luxury

αισθητικής και boutique ξενοδοχεία και το “Rent A Design Room” (σχεδιασμός Nomen Architects), το οποίο καταρρίπτει τον μύθο, που θέλει την ανακαίνιση ενοικιαζόμενων δωματίων να στερείται αισθητικής και design.

-Το σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.

-Το “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.

-Η ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».

-Τα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.

-Η πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.

Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.

Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ από την Πύλη Εμπορίου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ PHILOXENIA & HOTELIA

Η Διοίκηση της ΔΕΘ-HELEXPO σας προσκαλεί σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη 15 Νοεμβρίου και ώρα 12:30 μ.μ., στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», ενόψει των εκθέσεων Philoxenia & Hotelia, που θα πραγματοποιηθούν από 18-20/11/2016.
 
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/fd_0.jpg

14/11/2016 – 11:47

Εκδήλωση με τίτλο" Διαμεσολάβηση: η θεσμική εξωδικαστική λύση"

Εκδήλωση με τίτλο : «Διαμεσολάβηση: η Θεσμική εξωδικαστική λύση» συνδιοργανώνουν ο ΟΠΕΜΕΔ – Οργανισμός Προώθησης Εναλλακτικών Μεθόδων Επίλυσης Διαφορών, η ΔΕΘ HELEXPO, ο Δικηγορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Β. Ελλάδας και το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου και ώρα 19.00 στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» εντός του εκθεσιακού χώρου της Δ.Ε.Θ. HELEXPO

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα πολλαπλά οφέλη της Διαμεσολάβησης σε ότι αφορά τόσο τους ιδιώτες όσο και τις επιχειρήσεις. Πρόκειται για τον πλέον σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισης διαφορών με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για τους εμπλεκόμενους, που είναι πρωταγωνιστές στην όλη διαδικασία και συνδιαμορφώνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Θα συμμετέχουν :

  • Παναγιώτης Πικραμμένος πρώην Πρωθυπουργός, επίτιμος Πρόεδρος του ΣτΕ και Πρόεδρος του ΟΠΕΜΕΔ
  • Γιάννης Μπουτάρης Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
  • Νικόλαος Βαλεργάκης Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
  • Σπυρίδων Μάμαλης Πρόεδρος Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας
  • Αθανάσιος Σαββάκης Πρόεδρος Συνδέσμους Βιομηχανιών Β.Ελλάδας
  • Τάσος Τζήκας Πρόεδρος Δ.Ε.Θ. HELEXPO
  • Νικόλας Κανελλόπουλος Γ.Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ

Για την καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας της μεθόδου θα πραγματοποιηθεί ζωντανή προσομοίωση εμπορικής Διαμεσολάβησης.

Ο ΟΠΕΜΕΔ δημιουργήθηκε από τους κοινωνικούς εταίρους, καθώς και από πολύ σημαντικούς φορείς της οικονομικής ζωής και της επιστημονικής κοινότητας

με κύριο στόχο τη διάδοση της Διαμεσολάβησης και των λοιπών εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών στη χώρα μας.

www.opemed.gr

Για περισσότερες πληροφορίες : ΟΠΕΜΕΔ – Λίλα Βόγλη τηλ. 6944 600382, ΓΕΩΤ.Ε.Ε – Σταμάτης Δαφνής τηλ.2310278817-8, Δ.Σ.Θ. – Κατερίνα Μάρου 2310500874, ΣΒΒΕ – Χρήστος Γεωργίου τηλ. 2310 539817.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/opemed_.png

09/11/2016 – 18:47

ΔΕΘ-Helexpo και Δήμος Λάρισας δημιουργούν την Πανελλήνια Έκθεση για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία «Agrothessaly»

Στη δημιουργία της Πανελλήνιας Έκθεσης για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, «Agrothessaly», προχωρούν η ΔΕΘ-Helexpo και ο δήμος Λάρισας, επανασχεδιάζοντας από κοινού την Πανελλήνια Γεωργική, Κτηνοτροφική, Περιβαλλοντική Έκθεση Λάρισας, που διοργανώνεται εδώ και 20 χρόνια από τον τοπικό δήμο, στην «καρδιά» της Ελλάδας. Στόχος της νέας αυτής κοινής προσπάθειας είναι να αναδειχθεί η εν λόγω διοργάνωση ως το μεγαλύτερο περιφερειακό εκθεσιακό γεγονός του κλάδου. Το νέο εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική του εθνικού εκθεσιακού φορέα για έμπρακτη στήριξη της ελληνικής περιφέρειας και δη της αγροτικής επιχειρηματικότητας.

Οι δύο πλευρές υπέγραψαν σήμερα σχετικό μνημόνιο συνεργασίας στη Λάρισα, όπου και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η «Agrothessaly». Το 2017 η «Agrothessaly» θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου στη θεσσαλική πρωτεύουσα και θα διοργανώνεται ανά διετία. Στη νέα έκθεση θα συμμετέχουν κορυφαίες εταιρείες του αγροτικού κλάδου, θα παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες τάσεις στην αγροτική επιχειρηματικότητα, ενώ θα πραγματοποιείται πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων και επιδείξεων.

Για το νέο εγχείρημα ο Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, χαρακτήρισε ως ιδιαίτερα θετική στιγμή για την Λάρισα την στρατηγική συνεργασία του Δήμου με τη ΔΕΘ-Helexpo, σημειώνοντας σε σημερινή συνέντευξη Τύπου πως αυτή

η συνεργασία συμβάλλει στην πολυεπίπεδη προσπάθεια που καταβάλει η δημοτική αρχή για την ανάδειξη της Λάρισας ως πρώτου περιφερειακού πόλου ανάπτυξης στην χώρα. Παράλληλα υπογράμμισε ότι η συμφωνία θέτει την πόλη της Λάρισας, με πιο έντονο τρόπο στον εκθεσιακό χάρτη της χώρας, ενώ υπογράμμισε πως η έκθεση μπορεί να λάβει και διεθνή χαρακτήρα.

«Στόχος μας είναι από εδώ, από τη Λάρισα, να προβάλλονται τα προϊόντα της ελληνικής και διεθνούς παραγωγής, να ενημερώνονται οι επισκέπτες για τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου και να δίνεται η δυνατότητα εμπορικών επαφών μεταξύ εκθετών και εμπορικών επισκεπτών» σημείωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης. Τόνισε μάλιστα πως «ο εθνικός εκθεσιακός φορέας, με τη μακρά του εμπειρία στη διοργάνωση των Agrotica και Zootechnia, δύο ιδιαίτερα επιτυχημένων εκθέσεων, βλέπει τη συνεργασία του με τον δήμο Λάρισας, ο οποίος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην προβολή του αγροτικού κλάδου την τελευταία 20ετία, ως ένα νέο εφαλτήριο προβολής της αγροτικής επιχειρηματικότητας και ανάδειξης της παραγωγής της περιφέρειας». Όπως ανέφερε, οι δύο πλευρές θα κινηθούν με γνώμονα τη δημιουργία μιας νέας, σύγχρονης έκθεσης για τη γεωργία και την κτηνοτροφία, που θα συνδυάζει την τεχνογνωσία του εθνικού εκθεσιακού φορέα και την γνώση του δήμου Λάρισας για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Λαρισαίων κ. Παναγιώτης Νταής, τόνισε πως η νέα έκθεση είναι μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία με μακροπρόθεσμο αναπτυξιακό χαρακτήρα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το εγχείρημα της νέας έκθεσης έχει την υποστήριξη πολλών φορέων της ευρύτερης περιοχής, όπως της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της ΠΕΔ Θεσσαλίας, του Επιμελητηρίου Λάρισας, του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, της Ένωσης Ξενοδόχων Λάρισας, του ΤΕΙ Θεσσαλίας κα.

Στην εκδήλωση για την υπογραφή της συμφωνίας, παρέστησαν επίσης ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo κ. Α.

Τσαξιρλής, στελέχη της ΔΕΘ-Helexpo, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, ο δήμαρχος Αγιάς κ. Α. Γκουντάρας, εκπρόσωποι δήμων, αλλά και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/agrothessaly_logo.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/ypografi_simfonias_026.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/ypografi_simfonias_037.jpg

07/11/2016 – 20:21

Greek Travel Show: Η νέα τουριστική έκθεση της ΔΕΘ-Helexpo στην Αθήνα

Μια νέα έκθεση, την Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές), δημιουργεί στην Αθήνα η ΔΕΘ-Helexpo, διευρύνοντας το τουριστικό, εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο. Η Greek Travel Show θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo Maroussi». Η νέα διοργάνωση θα αποτελέσει την B2C (Business to Consumer) εκδοχή της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Εντάσσεται δε στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της Αθήνας και εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.

Οι στόχοι της Greek Travel Show είναι να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό, αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών από τους εκθέτες. Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι επίσης να πετύχει τη συμμετοχή και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα να δώσει το «παρών» στη νέα της διοργάνωση. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.

Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες, δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια, καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online κρατήσεων κ.α.

Εν τω μεταξύ λίγες ημέρες μας χωρίζουν από την 32η Philoxenia, που αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική. Η «καρδιά» της τουριστικής Ελλάδας θα χτυπά στη φετινή διοργάνωση, από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου, ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα βρεθούν στην 32η Philoxenia, η οποία πραγματοποιείται παράλληλα με τη σημαντική έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.

Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης θα πραγματοποιηθεί και το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers», μέσω του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding Destinations: Image making», όπου θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/gts_monofyllo_pdf_page_1.jpg

03/11/2016 – 17:03

Παράταση λειτουργίας μέχρι την Κυριακή 6 Νοεμβρίου για την 6η Παγκρήτια Έκθεση στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Η αθρόα προσέλευση επισκεπτών και η μεγάλη επιτυχία της 6ης Παγκρήτιας Έκθεσης «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση» οδηγούν σε παράταση της λειτουργίας της στο περίπτερο 12 μέχρι και την Κυριακή 6 Νοεμβρίου.

Η έκθεση κανονικά θα ήταν ανοιχτή μέχρι το Σάββατο 5 Νοεμβρίου.

Η 6η Παγκρήτια Έκθεση «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση», αποτελεί συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και της ΔΕΘ-Helexpo, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Η δε οργάνωσή της γίνεται από την εταιρεία «Επικοινωνίες Κρήτης».

Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης, η οποία έχει ελεύθερη είσοδο, είναι 10:00 με 21:00 καθημερινά, ενώ προβλέπεται δωρεάν πάρκινγκ για όλα τα οχήματα.

Αναλυτικές πληροφορίες για την έκθεση στην ιστοσελίδα www.pagritiaekthesi.gr

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/kreta.jpg

02/11/2016 – 16:15

Επίσημος αερομεταφορέας της 32ης Philoxenia η Qatar Airways

Με τα φτερά της Qatar Airways «πετά» στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, «Philoxenia», η ΔΕΘ-Helexpo. Ο εθνικός εκθεσιακός φορέας προχώρησε σε συμφωνία με την Qatar Airways, που θα είναι ο επίσημος αερομεταφορέας της φετινής Philoxenia.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της ΔΕΘ-Helexpo για διεθνοποίηση των δράσεών της μέσω της σύναψης διεθνών συμμαχιών. Έρχεται δε να προστεθεί στη σημαντική συμμετοχή της Qatar Airways –τη μεγαλύτερη των τελευταίων ετών και μάλιστα με υψηλόβαθμη εκπροσώπηση- στην 32η Philoxenia.

«Η παρουσία της Qatar Airways στη Philoxenia θα προσθέσει ακόμα μεγαλύτερη αξία στην εταιρεία μας, χάρη στα υψηλά διεθνή standards της έκθεσης και των εκθετών που συμμετέχουν σε αυτή. Κύριο μέλημα μας αποτελεί η προώθηση της εταιρείας μας και του στρατηγικού μας πλάνου σε επενδυτές και stakeholders του τουριστικού κλάδου, γι’ αυτό η Philoxenia θα αποτελέσει μια μεγάλη ευκαιρία να συναντήσουμε κορυφαία στελέχη από την ευρύτερη ταξιδιωτική κοινότητα και να θέσουμε σε εφαρμογή μια δυναμική εκστρατεία ενημέρωσης σχετικά με τις κορυφαίες ταξιδιωτικές υπηρεσίες μας» σημείωσε ο Commercial Manager Ελλάδας της Qatar Airways, κ. Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, τόνισε πως ο εθνικός εκθεσιακός φορέας εμπλουτίζει συνεχώς τον διεθνή χαρακτήρα των κλαδικών του εκθέσεων, δημιουργώντας διαύλους επικοινωνίας με ξένες αγορές και μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. «Η συνεργασία με την Qatar Airways, έναν μεγάλο αερομεταφορέα, στο πλαίσιο της Philoxenia,

καταδεικνύει τη διεθνή βαρύτητα των διοργανώσεων της ΔΕΘ-Helexpo.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/ta.jpg

01/11/2016 – 11:27