Πάνω από 120 μοντέλα αυτοκινήτων και 4 πρεμιέρες νέων ΙΧ στο Auto Festiva

Κέντρο της αυτοκίνησης θα καταστεί το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από αύριο και μέχρι τις 18 Μαρτίου και από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου, καθώς το 3ο Auto Festival ανοίγει τις πύλες του με 20 εταιρείες, πάνω από 120 μοντέλα αυτοκινήτων και 4 πρώτες πανελλαδικές παρουσιάσεις νέων ΙΧ.

Η διοργάνωση αναπτύσσεται στο περίπτερο 13, σε χώρο μεγαλύτερο των 5.500 τ.μ., ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες για test drive. Το Auto Festival είναι ακόμα μεγαλύτερο από το περσινό και συνδιοργανώνεται από την ΔΕΘ-Helexpo και την εταιρεία Promevent.

Το Citroen C4 Cactus, το Volvo XC 40, που πρόσφατα ανακηρύχτηκε Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς, το Mitsubishi Eclipse Cross και το VW Up GTI αποτελούν τις πρώτες πανελλήνιες παρουσιάσεις του φετινού Auto Festival. Δεν θα λείψουν και τα πολύ γρήγορα και άκρως απολαυστικά στην οδήγηση μοντέλα, όπως τα Honda Civic Type R, Ford Mustang, Ford Focus RS, BMW M2 και Mercedes AMG. «Τροφή για τα όνειρα» όλων των φίλων της αυτοκίνησης θα αποτελέσουν πολυτελή τετράτροχα όπως η Jaguar F Pace και τα Range Rover Velar και Discovery.

Στο πεδίο της τεχνολογικής εξέλιξης η BMW θα παρουσιάσει όλη τη γκάμα της σειράς I των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, με τέσσερα ολοκαίνουργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ και η Zhidou θα εκθέσει τη νέα της σειρά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων πόλης. Ακόμη, παρούσα στο Auto Festival θα είναι μία ξεχωριστή έκδοση του Ford Ranger, η οποία θα ξυπνήσει τον εξερευνητή που όλοι κρύβουμε μέσα μας, ενώ και η Mercedes X Class, το ολοκαίνουριο pick-up της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα προσθέσει τη δική του πινελιά.

Η Jeep θα παραθέσει το σύνολο της γκάμας της με «πρωταγωνιστή» το περιπετειώδες νέο Wrangler, ενώ η Peugeot θα εκθέσει το ολοκαίνουριο 5008.

Το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι αύριο Παρασκευή από τις 16:00-21:00 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00-21:00.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/photo_auto_festival.jpg

15/03/2018 – 17:08

2.000 χορευτές στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, από 31 Μαρτίου έως 1 Απριλίου, στο 4ο Thessaloniki Dance Festival

Με τη συμμετοχή 2.000 χορευτών από όλη την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και άλλες ευρωπαϊκές χώρες έρχεται φέτος, από την 31η Μαρτίου έως την 1η Απριλίου, το 4ο Thessaloniki Dance Festival (TDF), το οποίο έχει καθιερωθεί ως το μεγαλύτερο φεστιβάλ χορού στη χώρα και ως ένα από τα μεγαλύτερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Το φεστιβάλ συνδιοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo και τη σχολή χορού All Star Dance .

Οι αγώνες και τα σεμινάρια του TDF θα πραγματοποιηθούν στα Συνεδριακά κέντρα «Ι. Βελλίδης», «Ν.Γερμανός» και στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», καθώς και στα Περίπτερα 8 & 12 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Latin/Standard, Σύγχρονο/Jazz, Street Style, Salsa, Arg.Tango και Oriental, θα συναντηθούν σε πέντε χώρους ταυτόχρονα, με την ειδική άδεια της Εθνικής Χοροαθλητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και κυρίως του Παγκόσμιου Οργανισμού Αθλητικού Χορού (World DanceSport Federation-W.D.S.F.). Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε δύο μόνο ημέρες, διευκολύνοντας έτσι τη συμμετοχή των 2.000 χορευτών-αθλητών. Κατά τη διάρκεια του φετινού TDF θα διεξαχθούν τρεις μεγάλες milonges με καλεσμένους παγκοσμίου φήμης maestros του tango Argentino, καθώς και πλήθος άλλων παράλληλων εκδηλώσεων στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Το φεστιβάλ του Tango (Ιntriga) θα ολοκληρωθεί με τη ζωντανή συναυλία του συγκροτήματος El Cachivache, την Κυριακή 1 Απριλίου.

Σε κάθε είδος υπάρχουν σημαντικά βραβεία για τους νικητές κατηγοριών, όπως υποτροφίες σε σχολές εξωτερικού, δωρεάν full pass σε διάφορα camp εντός και εκτός Ελλάδος, δωρεάν διακοπές, μετρητά κ.α.

Το κλείσιμο του TDF θα γίνει με τον καθιερωμένο διαγωνισμό «BEST of the BEST SHOW», όπου συμμετέχουν όλοι οι χρυσοί νικητές των ομαδικών κατηγοριών adults, όλων των ειδών, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης ομάδας για το 2018 και τη διεκδίκηση του επάθλου των 1.600 ευρώ.

Ο αριθμός των θεατών αναμένεται να ξεπεράσει τις 4.000 . Οι 151 συνολικά κατηγορίες κρίνονται από 48 καταξιωμένους και εξειδικευμένους διεθνείς κριτές. Στο πλαίσιο του TDF θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια από κορυφαίους διεθνείς προπονητές, χορογράφους και αθλητές του κάθε είδους.

Θα υπάρχει δωρεάν πάρκινγκ εντός των εγκαταστάσεων του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Το κόστος εισόδου στο TDF έχει ως εξής: Εισιτήριο μίας ημέρας γενικό 15 ευρώ, εισιτήριο 1 ημέρας παιδικό 5 ευρώ (3-12χρ.), εισιτήριο 1 ημέρας οικογενειακό 35 ευρώ (γονείς και 2 παιδιά μέχρι 12 χρόνων), εισιτήριο διαγωνιζόμενου για την ημέρα που δεν αγωνίζεται 5 ευρώ

(με τα εισιτήρια του Σαββάτου δώρο το Free Pass της Κυριακής).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα: Thessaloniki Dance Festival info@tdf.gr , www.tdf.gr , fb: TDF-Thessaloniki Dance Festival, All Star Dance Σχολή Χορού info@allstardance.gr , www.allstardance.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ

-LATIN ΟΜΑΔΕΣ & SOLO: Σάββατο 31/3, 09.30-21.00, Ι.Βελλίδης

-ΑRG.TANGO: Σάββατο 31/3, 21.00-22.30, Ι.Βελλίδης

-CONTEMPORARY & JAZZ: Σάββατο 31/3, 10.00-19.30, Περίπτερο 12

-SALSA: Σάββατο 31/3, 19.30-21.30, Περίπτερο 12

-LATIN & STANDARD ΖΕΥΓΑΡΙΑ: Κυριακή 1/4, 10.00-21.00, Ι.Βελλίδης

-ORIENTAL: Κυριακή 1/4, 10.00-16.00, Περίπτερο 12

-ΗIP HOP: Κυριακή 1/4, 16.00-22.00, Περίπτερο 12

-BEST OF THE BEST TEAM 2018: Κυριακή 1/4, 21.00-22.00, Ι.Βελλίδης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

-LATIN: Δευτέρα 2/4, 10.00-21.00, Ι.Βελλίδης

-ΑRG.TANGO: Παρασκευή 30/3 έως Κυριακή 1/04, 12.00-22.00, Περίπτερο 8

-CONTEMPORARY & JAZZ: Κυριακή 31/3 & Δευτέρα 2/4, 10.00-19.30, αίθ. Αιμ.Ριάδης

-SALSA: Κυριακή 1/4, 12.00-14.00, Περίπτερο 8

-ORIENTAL: Σάββατο 31/3,10.00-18.00, αίθ. Αιμ.Ριάδης

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/tdf_afisa_pr.jpg

15/03/2018 – 15:37

Τα πάντα γύρω από το έπιπλο στη Furnidec Business, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της

Τα πάντα γύρω από το έπιπλο μπορεί να δει ο επισκέπτης της Furnidec Business, που ξεκίνησε σήμερα το πρωί και θα διαρκέσει έως την Κυριακή 11 Μαρτίου. Στα περίπτερα 15 και 13 και σε χώρο 11.000 τ.μ., όπου αναπτύσσεται η γνωστή έκθεση, αποτυπώνονται όλες οι τάσεις και οι προοπτικές της αγοράς του οικιακού και επαγγελματικού επίπλου. Με τη συμμετοχή επαγγελματιών από διαφορετικούς χώρους, όπως είναι οι έμποροι προϊόντων επίπλου και διακόσμησης, αλλά και οι αρχιτέκτονες, διακοσμητές, σχεδιαστές και ξενοδόχοι, η Furnidec Business καλύπτει όλες τις πτυχές του κλάδου και τα διαφορετικά ενδιαφέροντα των επισκεπτών.

Οι εμπορικοί επισκέπτες της Furnidec Business προέρχονται από την Ελλάδα και το εξωτερικό και εκπροσωπούν ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον χώρο του επίπλου και των υφασμάτων επίπλωσης. Μάλιστα, οι φιλοξενούμενοι εμπορικοί επισκέπτες είναι φέτος περίπου 150 από όλη την Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Αθήνα, Πελοπόννησος κα) και την Κύπρο. Στο πλαίσιο της Furnidec Business δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη στοχευμένη και ολοκληρωμένη προβολή του «made in Greece» επίπλου, το οποίο χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ποιότητα και design. Στις παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης θα προβάλλει με ιδιαίτερο τρόπο την επαγγελματική δουλειά των μελών του.

Σήμερα το ωράριο λειτουργίας της έκθεσης είναι από τις 11:00 μέχρι τις 20:30 και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00 έως τις 20:30.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/furnidec_business_persinh.jpg

09/03/2018 – 11:48

Έπιπλο και αυτοκίνητο πρωταγωνιστούν τον Μάρτιο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Με δύο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εκθέσεις ξεκινά ο Μάρτιος στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου την τιμητική τους θα έχουν οι κλάδοι των επίπλων και των αυτοκινήτων. Με τη Furnidec Business από τις 9 έως τις 11 Μαρτίου και το 3ο Auto Festival, από τις 16 έως 18 Μαρτίου και από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου, η ΔΕΘ-Helexpo κάνει ακόμα μία φορά πράξη τη δέσμευσή της για συνεχείς εκθεσιακές δράσεις.

Η Furnidec Business καταλαμβάνει τα περίπτερα 15 και 13, όπου σε εκθεσιακό χώρο 11.000 τ.μ. αποτυπώνονται οι τάσεις και οι προοπτικές της αγοράς του οικιακού και επαγγελματικού επίπλου. Η έκθεση φιλοξενεί επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους, όπως εμπόρους προϊόντων επίπλου και διακόσμησης, αλλά και αρχιτέκτονες, διακοσμητές, σχεδιαστές και ξενοδόχους. Οι εμπορικοί επισκέπτες της προέρχονται από την Ελλάδα και το εξωτερικό και εκπροσωπούν ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον χώρο του επίπλου και των υφασμάτων επίπλωσης.

Στην φετινή διοργάνωση οι φιλοξενούμενοι εμπορικοί επισκέπτες είναι περίπου 150 από όλη την Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Αθήνα, Πελοπόννησος κα) και την Κύπρο. Ιδιαίτερη σημασία δίνει η Furnidec Business στη στοχευμένη και ολοκληρωμένη προβολή του «made in Greece» επίπλου. Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης θα προβάλλει με ιδιαίτερο τρόπο την επαγγελματική δουλειά των μελών του.

Με τη σειρά του το 3ο Auto Festival πρωτοτυπεί φέτος, αφού θα έχει ανοιχτές τις πύλες του σε δύο χωριστές χρονικές περιόδους, τη μία από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου και την άλλη από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου. Το Auto Festival θα συγκεντρώσει στο περίπτερο 13, σε χώρο μεγαλύτερο των 5.500 τ.μ., όλους τους λάτρεις της αυτοκίνησης, θα υπάρξουν τρεις πανελλαδικές πρεμιέρες νέων μοντέλων, του Citroen C4 Cactus, του Volvo ΧC40 και του Dacia Duster, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες για test drive.

Μάλιστα, θα φιλοξενήσει και «εξωτικά» αυτοκίνητα, των 350 ίππων και πάνω (Honda Civic Type R και το Focus RS).

Η φετινή έκθεση στο περίπτερο είναι ακόμα μεγαλύτερη από την περσινή με 130 διαφορετικά αυτοκίνητα. Ειδικότερα, φέτος μετρά 20 συμμετοχές (μάρκες) έναντι 18 πέρυσι. Το Auto Festival συνδιοργανώνεται με την εταιρεία Promevent.

«Επιμένουμε να διοργανώνουμε τη Furnidec Business, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος, καθώς πιστεύουμε πως το ελληνικό έπιπλο είναι εξαιρετικής ποιότητας και design, αλλά και ανταγωνιστικό σε τιμές» ανέφερε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για τις δύο εκθέσεις ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης. Όσο για το Auto Festival κάλεσε τον κόσμο να το στηρίξει, καθώς περιλαμβάνει πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις από τον κλάδο των αυτοκινήτων.

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Promevent, κ. Άρης Στιβαχτάρης, εξήγησε πως πίσω από την επιλογή της Θεσσαλονίκης για τη διοργάνωση του Auto Festival υπάρχουν οι εξής λόγοι: το ότι η πόλη αποτελεί το πρώτο test market για κάθε νεοεισερχόμενο brand, αλλά και το ότι είναι βασικός παίκτης στην περιοχή των Βαλκανίων.

Πολύ σημαντική έκθεση, που εξελίσσεται μάλιστα σε θεσμό, χαρακτήρισε το Auto Festival ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής. Τόνισε δε πως στην προοπτική μιας βελτιωμένης αγοράς αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια η ΔΕΘ-Helexpo θα είναι σε θέση να διοργανώσει και μια διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, με αντανάκλαση και εκτός ελλαδικού χώρου.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/synenteyxi_typoy_furnidec_business-auto_festival.jpg

07/03/2018 – 15:22

Διεθνή έκθεση τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με μεγάλο «παίκτη» του εξωτερικού, «βλέπει» η ΔΕΘ-Helexpo

Την δυνατότητα διοργάνωσης μιας διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας στην Θεσσαλονίκη, που θα αφορά την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε συνεργασία με έναν μεγάλο εξειδικευμένο φορέα της παγκόσμιας αγοράς, διερεύνησε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην έκθεση Mobile World Congress στην Βαρκελώνη, από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου.

Παράλληλα με την Mobile World Congress πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη και η έκθεση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις νέων τεχνολογιών 4YFN (4 Years From Now), ενώ σε αμφότερες τις διοργανώσεις η Ελλάδα συμμετείχε με εθνικό περίπτερο.

Ο κ. Τζήκας συναντήθηκε με τον Programme Director του Mobile World Capital Barcelona, κ. Esteban Redolfi και με την Charlotte Rovito, 4YFN Account Director, με τους οποίους συζήτησε την δυνατότητα συνεργασίας στο εκθεσιακό πεδίο. Ειδικότερα, διερευνάται η προοπτική υπογραφής μνημονίου ανταλλαγής τεχνογνωσίας με το Mobile World Congress, ενώ ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo προσκάλεσε στελέχη του φορέα να συμμετάσχουν στην 83η ΔΕΘ, στην οποία θα είναι Τιμώμενη Χώρα οι ΗΠΑ και θα δοθεί μεγάλη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στην καινοτομία.

Στο πλαίσιο αυτό, συζητήθηκε και η δυνατότητα διοργάνωσης ενός αντίστοιχου γεγονότος για νεοφυείς επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη (στα πρότυπα του 4YFN), το οποίο θα αποτελεί καρπό συνεργασίας της ΔΕΘ-Helexpo και του Mobile World Congress. Στην συνάντηση με τα στελέχη του Mobile World Congress και του 4YFN συμμετείχε και ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) κ. Γιάννης Γιανναράκης.

Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα συμμετείχε για έκτη συνεχή φορά στη διεθνή έκθεση-συνέδριο GSMΑ Mobile World Congress 2018, που θεωρείται η μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακών τεχνολογιών στην Ευρώπη, ενώ η συμμετοχή της χώρας μας συνδιοργανώθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, το Enterprise Greece και τον ΣΕΚΕΕ, με την υποστήριξη του ΣΕΠΕ, του Corallia και της ΕΕΚΤ.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/barcelona_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/barcelona_1.jpg

07/03/2018 – 13:58

Ορόσημο για τις Ελληνοαμερικανικές σχέσεις η 83η ΔΕΘ-Οι μεγαλύτερες Αμερικανικές επιχειρήσεις έρχονται τον Σεπτέμβριο στην ΔΕΘ

Επιχειρηματικούς κολοσσούς που πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια αγορά, όπως η Microsoft, η Coca-Cola, η Google και η Cisco, προσελκύει η 83η ΔΕΘ, στο πλαίσιο της φετινής συμμετοχής των ΗΠΑ ως Τιμώμενης Χώρας.

Η 83η ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου του 2018 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε σήμερα στην Αθήνα, στους εκπροσώπους του διπλωματικού σώματος που βρίσκονται στη χώρα μας.

Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας, «ο εθνικός εκθεσιακός φορέας κινείται με ιδιαίτερα εντατικούς ρυθμούς στην προετοιμασία της ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου του 2018, στην οποία τον ρόλο της Τιμώμενης Χώρας έχουν φέτος οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η 83η ΔΕΘ θα χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της εξωστρέφειας, στην οποία η ΔΕΘ-Helexpo επενδύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια, μέσω της δικτύωσής της στην διεθνή εκθεσιακή βιομηχανία».

Ο κ. Τζήκας απευθυνόμενος στους ξένους διπλωμάτες ζήτησε την υποστήριξη τους «ώστε οι δράσεις μας να αποκτήσουν πραγματικά διεθνή χαρακτήρα, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και των εγχώριων εταιρειών που αντιμετωπίζουν τα τελευταία χρόνια το φάσμα της κρίσης. Με συνεργασία, συνέργειες και εντοπισμό από την πλευρά σας των αναγκών των ξένων αγορών μπορούμε να πορευτούμε προς ένα καλύτερο αποτέλεσμα, επωφελές και για τις δύο πλευρές».

Ορόσημο για τις Ελληνοαμερικανικές σχέσεις χαρακτήρισε την 83η ΔΕΘ ο Πρέσβης των ΗΠΑ κ. Τζέφρι Πάιατ, σημειώνοντας ότι υπάρχουν δύο στρατηγικοί στόχοι, που εξυπηρετούνται από την συμμετοχή των ΗΠΑ φέτος στην ΔΕΘ.

Ο ένας στόχος, κατά τον ίδιο, είναι «να γιορτάσουμε τα επιτεύγματα της Αμερικανικής τεχνολογίας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας» και παράλληλα να αποσταλεί διεθνώς το μήνυμα πως η Ελλάδα επέστρεψε, είναι ανοιχτή σε επενδύσεις και η οικονομία της ανακάμπτει.

Ο Πρέσβης των ΗΠΑ τόνισε πως η Ελλάδα είναι ένας κρίσιμος πυλώνας για την σταθερότητα στην περιοχή, ενώ στο Αμερικανικό περίπτερο στην 83η ΔΕΘ θα αναδειχθούν η τεχνολογία, η καινοτομία και οι δραστηριότητες της νέας οικονομίας. Μάλιστα, επισήμανε ότι οι ΗΠΑ θα αξιοποιήσουν την ΔΕΘ για να εμβαθύνουν τις οικονομικές σχέσεις τους στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.

Μεταφέροντας τον χαιρετισμό του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών κ. Γιώργου Κατρούγκαλου, η Διευθύντρια του Διπλωματικού Γραφείου του, Πρέσβης κ. Μαρία Διαμαντοπούλου, τόνισε πως η οικονομική διπλωματία αποτελεί θεμελιακό συντελεστή στη υλοποίηση των στόχων της εξωτερικής πολιτικής της χώρας.

Η οικονομική διπλωματία, κατά την ίδια, έχει ως κύριους άξονες την προώθηση των ελληνικών οικονομικών συμφερόντων, την υποστήριξη της επενδυτικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας, την ενίσχυση των εξαγωγών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και την ενδυνάμωση και ανάδειξη του στρατηγικού ρόλου της Ελλάδος ως κόμβου στις μεταφορές και στις διαδρομές των ενεργειακών αγωγών.

Οι Αμερικανικές επιχειρήσεις στην 83η ΔΕΘ

Την έλευση στην 83η ΔΕΘ Αμερικανικών επιχειρηματικών κολοσσών με ηγετική παρουσία στην παγκόσμια αγορά, όπως η Microsoft, η Coca-Cola, η Google και η Cisco, ανακοίνωσε από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου κ. Σίμος Αναστασόπουλος. Ο ίδιος σημείωσε ότι και άλλοι ισχυροί βιομηχανικοί όμιλοι όπως η Lockheed Martin, καθώς και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις όπως η Intralot, έχουν ανταποκριθεί στην πρόσκληση για συμμετοχή στην 83η ΔΕΘ, στο πλαίσιο της Τιμώμενης Χώρας, ενώ αναμένονται και πολλές άλλες εκθεσιακές συμμετοχές από τους κλάδους της τεχνολογίας, των τροφίμων, της φαρμακοβιομηχανίας κτλ. Ο κ. Αναστασόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα

στο γεγονός της επανάκαμψης της συμμετοχής του Επιμελητηρίου στην ΔΕΘ μετά από χρόνια απουσίας και υπογράμμισε πως επιδιώκεται να προσελκυστούν στην έκθεση και διμερή Αμερικανικά Επιμελητήρια από γειτονικές Βαλκανικές χώρες.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, δήλωσε ότι οι αμερικανικές επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στην 83η ΔΕΘ θα προέρχονται από τους κλάδους της υψηλής τεχνολογίας, της υγείας, της εκπαίδευσης και της ενέργειας. Την αμερικανική συμμετοχή θα πλαισιώσουν σειρά παράλληλων εκδηλώσεων, μεταξύ των οποίων θα περιλαμβάνονται επιχειρηματικά fora, καθώς και πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις.

Ο κ. Ποζρικίδης τέλος εκτίμησε ότι η 83η ΔΕΘ θα ξεπεράσει τους 1.400 εκθέτες, ενώ έθεσε τον πήχη της επισκεψιμότητας της διοργάνωσης στις 290.000 άτομα.

Σημείο αναφοράς για το έπιπλο η Furnidec Business από τις 9-11 Μαρτίου

Η αγορά του οικιακού και επαγγελματικού επίπλου αποτυπώνει όλες τις τρέχουσες τάσεις, αλλά και τις προοπτικές της, στην έκθεση Furnidec Business, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 9-11 Μαρτίου.

Η Furnidec Business αποτελεί σημείο αναφοράς για το έπιπλο, την διακόσμηση, το interior και το industrial design, ενώ συνιστά το πλέον εξειδικευμένο εκθεσιακό γεγονός στο έπιπλο και την μακροβιότερη διαχρονικά έκθεση του κλάδου.

Η έκθεση φιλοξενεί επαγγελματίες από διαφορετικούς χώρους, όπως εμπόρους προϊόντων επίπλου και διακόσμησης, αλλά και αρχιτέκτονες, διακοσμητές, σχεδιαστές και ξενοδόχους.

Η Furnidec Business συγκεντρώνει εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι εκπροσωπούν ορισμένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στον χώρο του επίπλου και των υφασμάτων επίπλωσης.

Στην φετινή της διοργάνωση οι φιλοξενούμενοι εμπορικοί επισκέπτες είναι 150 από όλη την Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Αθήνα, Πελοπόννησος κα) και την Κύπρο.

Ιδιαίτερη σημασία δίνει η Furnidec Business στη στοχευμένη και ολοκληρωμένη προβολή του “made in Greece” επίπλου, καθώς επίσης και στις έξυπνες και ευέλικτες προτάσεις που ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές κάθε project.

Βασικό στοιχείο υπεροχής και χαρακτηριστικό της ταυτότητας της έκθεσης είναι η πολυμορφία στις κατηγορίες και τα στυλ των προϊόντων και των υπηρεσιών, που παρουσιάζονται.

«Γλυκές σκέψεις για το παρόν και το μέλλον του ζαχαροπλαστείου

Με συμμετοχή που ξεπέρασε τις προσδοκίες την Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ζαχαροπλαστικής, στο πλαίσιο της 8ης Artozyma. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση των ζαχαροπλαστών, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου, δίνοντας την δυνατότητα σε όλα τα μέλη να συμμετάσχουν ενεργά. Το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου κορυφώθηκαν με την συμμετοχή 350 συνέδρων οι εργασίες του συνεδρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκαν με επιστημονική προσέγγιση των εισηγητών πολύ ενδιαφέροντα θέματα.

Μετά τους χαιρετισμούς του προέδρου της Συντεχνίας, κ. Μάριου Παπαδόπουλου και του προέδρου της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος, κ. Γιάννη Γλύκου, η υπεύθυνη του Thessaloniki Food Festival, από το Tμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, κα Λίλιαν Σαμαρά, παρουσίασε τις δυνατότητες σύνδεσης της ζαχαροπλαστικής ως εργαλείου για να παραμείνει η Θεσσαλονίκη ένα ισχυρό brand name. Ο σύμβουλος διεθνών αγορών, κ. Δημήτρης Καραβασίλης, παρουσίασε τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις στο γλυκό, ενώ ο σύμβουλος marketing και επικοινωνίας, κ. Στέργιος Τζίμας, έδωσε τις πραγματικές διαστάσεις στις έννοιες Brand name και branding και αναφέρθηκε στους τρόπους αξιοποίησης τους.

Με τη σειρά της η νομική σύμβουλος του Συλλόγου Ζαχαροπλαστών Καρδίτσας, κα Μαρία Κουφοπούλου, παρουσίασε το επίτευγμα του συλλόγου να ενταχθεί στο βιβλίο Guinness με τη μεγαλύτερη σοκολατίνα νουγκατίνα. Από την πλευρά του ο project manager των Dream Workers, κ. Γρηγόρης Αβανίδης, κλείνοντας την πρώτη ενότητα, μίλησε με γλαφυρό τρόπο για τα «πυρηνικά όπλα» που έχουν οι ζαχαροπλάστες στα χέρια τους και ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις.

Στην δεύτερη ενότητα ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιάννης Τσιρώνης, αναφέρθηκε στην ανάγκη πιστοποίησης των ελληνικών προϊόντων και πρώτων υλών. Ο δε σύμβουλος ΕΣΠΑ, κ. Σταμάτης Υπερήφανος, παρουσίασε το εγκεκριμένο πρόγραμμα επιδότησης που θα

χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των επαγγελματιών ζαχαροπλαστών μέσω του ΕΣΠΑ.

Η τρίτη ενότητα του συνεδρίου εστίασε στις ανησυχίες των καταστηματαρχών ζαχαροπλαστών για το μέλλον των επιχειρήσεων τους. Ο διευθυντής τεκμηρίωσης και μελετών του ΣΒΒΕ, κ. Χρήστος Γεωργίου, απάντησε στους προβληματισμούς των ζαχαροπλαστών για την διαδοχή στις επιχειρήσεις τους και τους έδωσε την μεθοδολογία για την επιτυχημένη αλλαγή των διοικήσεων τους. Ο δε σύμβουλος επιχειρήσεων, κ. Κλεόβουλος Αλεξιάδης, παρουσίασε το σύνολο των δυνατοτήτων χρηματοδότησης των επιχειρήσεων του κλάδου και τις προοπτικές τους για το μέλλον. Τις εργασίες του συνεδρίου έκλεισε ο διευθυντής του ΣΕΒΕ, κ. Σπύρος Ιγνατιάδης, δείχνοντας στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου τις δυνατότητες που υπάρχουν για να διεκδικήσουν μερίδιο πωλήσεων εκτός συνόρων.

Η τελευταία μέρα του συνεδρίου πρόσφερε στους συνέδρους την ευκαιρία να συμμετέχουν σε εκδρομές και επιμορφωτικές επισκέψεις, ενώ και τις τρεις μέρες δεν έλειψαν οι ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Η άρτια διοργάνωση του συνεδρίου ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς όλων των εμπλεκομένων και της υποστήριξης των πολυάριθμων χορηγών.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/synedrio_1_1.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/synedrio_2_1.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/synedrio_3_1.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/synedrio_4_0.jpg

02/03/2018 – 16:41

FIRST LΕGO League Greece – Ο μεγάλος τελικός στις 3-4 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη!

Ο μεγάλος τελικός του σημαντικότερου πανελλήνιου διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά έρχεται και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους σε μια τεράστια γιορτή διασκέδασης και μάθησης!

Ο διαγωνισμός που κατάφερε να κερδίσει παιδιά και γονείς και έχει θέμα την υδροδυναμική, ολοκληρώνει τον κύκλο του και σας προσκαλεί να τον απολαύσετε από κοντά στις 3-4 Μαρτίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης» στην Θεσσαλονίκη.

Κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του FIRST LEGO League, που τη φετινή χρονιά 2017-2018 τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Προκόπιου Παυλόπουλου, διαγωνίστηκαν συνολικά 156 ομάδες προερχόμενες από όλη την Ελλάδα, καταφέρνοντας να λύσουν ένα ρεαλιστικό πρόβλημα σχετικά με το νερό.

Ο διαγωνισμός, που φέτος έχει τίτλο «HYDRODYNAMICS», ανέδειξε τις νικήτριες ομάδες μέσα από πέντε προκριματικούς γύρους. Το ταξίδι του FIRST LEGO League ξεκίνησε από την Ξάνθη, συνέχισε μέχρι την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη, έδωσε την σκυτάλη στο Βόλο και λίγο πριν επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη για τον τελικό, μάγεψε την Αθήνα μέσα από μια μεγάλη εκπαιδευτική γιορτή.

Από τις 156 συνολικά ομάδες, οι 54 κατάφεραν να προκριθούν και θα διαγωνιστούν μεταξύ τους, προκειμένου να διεκδικήσουν την εκπροσώπηση της χώρας μας στο εξωτερικό.

Ειδικότερα, η ομάδα που θα αναγορευτεί νικήτρια θα έχει την ευκαιρία να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Detroit και στο World

Festival που θα διεξαχθεί εκεί στις 25 Απριλίου, ενώ άλλες τρεις ομάδες θα μας εκπροσωπήσουν στο OEC Debrecen της Ουγγαρίας στις 16 Μαΐου και στο Τalin της Εσθονίας στις 6 Ιουνίου.

Στον φετινό τελικό διαγωνισμό, που συνδιοργανώνεται από την eduACT και την ΔΕΘ-Helexpo, περισσότερα από 1.500 παιδιά θα βιώσουν μια εναλλακτική εκπαιδευτική πρόκληση μέσα από μια γιορτή μάθησης και διασκέδασης, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 3 και την Κυριακή 4 Μαρτίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης».

Ο διαγωνισμός φέτος οργανώθηκε με τη βοήθεια 460 εθελοντών, ενώ τον παρακολούθησαν περισσότεροι από 10.000 επισκέπτες από όλη την Ελλάδα, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ επισκεψιμότητας.

Παράλληλα με την τελετή λήξης του FIRST LEGO League θα πραγματοποιηθεί και η γιορτή λήξης των εργαστηρίων με πολλά δώρα LEGO για τους συμμετέχοντες, μια δωρεάν θέση για το camp ρομποτικής της eduACT και πολλές STEAM και κινητικές δραστηριότητες για τα παιδιά.

Η αρχή του μεγάλου τελικού θα πραγματοποιηθεί μέσα από ένα event, που αποτελεί το πάρτι έναρξης του διαγωνισμού, την Παρασκευή 2 Μαρτίου στις 19:00 μ.μ. στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.

Στην παρουσίαση του event θα βρίσκεται ο Ambassador του FLL, Σπύρος Χαριτάτος, μαζί με τους ψυχαγωγούς της eduACT.

Χρυσοί Χορηγοί του τελικού FIRST LEGO League είναι οι εταιρείες Kleemann και OECON.

Σάββατο-Κυριακή 3 & 4 Μαρτίου 2018

Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης»

10:30 π.μ.- 16:00 μ.μ. (Σάββατο & Κυριακή)

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/stigmiotypo_apo_ton_prokrimatiko_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/stigmiotypo_apo_ton_prokrimatiko.jpg

02/03/2018 – 15:35

Ψήφος εμπιστοσύνης σε Detrop Boutique, Artozyma και Ελλήνων Κόσμημα από εκθέτες και επισκέπτε

Πλήθος κόσμου έσπευσε να πάρει μια… γεύση από τις Detrop Boutique και Artozyma κατά τη διάρκεια της τριήμερης διοργάνωσής τους (24-26 Φεβρουαρίου) στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών, ζαχαροπλάστες και αρτοποιοί από όλη την Ελλάδα έδωσαν δυναμικό «παρών» με τα προϊόντα και τις παρασκευές τους, εντυπωσιάζοντας το κοινό. Την ίδια ώρα ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών στην «Ελλήνων Κόσμημα», που διοργανώθηκε από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, στο Metropolitan Expo, στην Αθήνα, υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ξεπερνώντας τα 6.000 άτομα. Οι τρεις εκθέσεις χαρακτηρίστηκαν από την ποιοτική τους αναβάθμιση, που έγινε αισθητή σε εκθέτες και επισκέπτες.

Detrop Boutique, Artozyma και «Ελλήνων Κόσμημα» έγιναν το βήμα για 654 επιχειρήσεις στους κλάδους των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας-ζαχαροπλαστικής και του κοσμήματος. Η Detrop Boutique και η Artozyma κατέλαβαν πάνω από 20.000 τ.μ. στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ υποδέχθηκαν 190 ξένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers από 27 χώρες και ομαδικές συμμετοχές από τρεις).

Ειδικότερα, στη Detrop Boutique συμμετείχαν 230 εκθέτες, μέγεθος αυξημένο κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ το «παρών» έδωσαν εννέα Περιφέρειες της χώρας, οι Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Θεσσαλίας, Βορείου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας και Κρήτης. Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Detrop Boutique η δράση Pairing Experience, που βοήθησε στην προβολή και την ανάδειξη των παραγωγών μέσα από τη γαστρονομία. Μάλιστα, κατά τη διάρκειά της παρουσιάστηκε από τον δήμο Θεσσαλονίκης το Thessaloniki Food Basket, με τοπικά προϊόντα, αλλά και οι τρεις νέοι ambassadors chefs της πόλης.

Στην 8η Artozyma προβλήθηκαν 172 επιχειρήσεις από 17 χώρες, ενώ ο εκθεσιακός της χώρος αυξήθηκε κατά 55%. Στο πλαίσιο της Artozyma και του 3ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού αναδείχθηκε η νέα Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας, με τέσσερα μέλη από την ομάδα της Πελοποννήσου, τρία από την ομάδα της Μακεδονίας και δύο από την ομάδα της Κρήτης. Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος η προηγούμενη Εθνική Ομάδα δημιούργησε πίτες, ψωμιά και κέικ χωρίς γλουτένη, σε μια εκδήλωση που παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον. Το 3ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού διοργανώθηκε από την GruppoFL σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος και με την αρωγή της ΔΕΘ-Helexpo. Ιδιαίτερη στιγμή της Artozyma ήταν και η δημιουργία ενός τεράστιου κέικ με τη μορφή του Λευκού Πύργου και τον ήλιο της Βεργίνας στην κορυφή, από τη Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος.

Η Artozyma φιλοξένησε επίσης το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ζαχαροπλαστικής, την κορυφαία εκδήλωση των ζαχαροπλαστών της χώρας, που πραγματοποιήθηκε με πλήθος συνέδρων υπό την οργανωτική ευθύνη της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, την αιγίδα της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος και με τη στήριξη της ΔΕΘ-Helexpo.

Με το πέρας των Detrop Boutique και Artozyma όλα τα τρόφιμα παραδόθηκαν από τις επιχειρήσεις και τα σωματεία που συμμετείχαν στις εκθέσεις στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Η «Ελλήνων Κόσμημα», στην Αθήνα, φιλοξένησε 252 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και έγινε για μία ακόμη φορά το σημείο συνάντησης του κλάδου, ενόψει της τουριστικής σεζόν. Οι ξένοι εκθέτες προήλθαν από Σουηδία, Κύπρο, Ιταλία, Γερμανία, ΗΠΑ και Τουρκία, ενώ η φετινή διοργάνωση συγκέντρωσε όλες τις νέες τάσεις και τα σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος, καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων.