Αύξηση 16% στην επισκεψιμότητα των εκθέσεων Philoxenia & Hotelia 36% περισσότεροι εμπορικοί επισκέπτες

Με αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 16% και ιδιαίτερα ενισχυμένο το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού, αφού ο συνολικός αριθμός των εμπορικών επισκεπτών αυξήθηκε κατά 36% σε σχέση με πέρυσι, ολοκληρώθηκε το σημαντικότερο τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» της χώρας, Philoxenia-Hotelia, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο αριθμός των Ελλήνων εμπορικών επισκεπτών ήταν φέτος ενισχυμένος κατά 38% και των ξένων κατά 21%.

Οι δύο εκθέσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο του τουριστικού-ξενοδοχειακού κλάδου, φιλοξενώντας 615 εκθέτες από 22 χώρες και επισκέπτες από 47 χώρες, ενώ έγιναν το εφαλτήριο για νέες συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες, μέσα από τα περίπου 4.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των εκθετών και 200 ξένων hosted buyers.

Η Philoxenia, με ενισχυμένο τον διεθνή της χαρακτήρα αυτή τη φορά, αποτέλεσε και φέτος «βαρόμετρο» για την ερχόμενη σεζόν. Ανέδειξε δε μέσω του Διεθνούς της Συνεδρίου ένα σημαντικό θέμα, που μπορεί να γίνει καταλύτης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αυτό του τουρισμού για ταξιδιώτες άνω των 55 ετών. Το Διεθνές Συνέδριο, που συνδιοργανώθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ), προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον, με την αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου «Νικόλαος Γερμανός» να είναι κατάμεστη σε όλες του τις συνεδρίες.

Σημαντική ήταν η προσέλευση επισκεπτών και μεγάλη η συμμετοχή εκθετών και στις θεματικές ενότητες της Hotelia «All About Cafe» (The Workshops και The CupTasting Spot) και «All About Gastronomy», ενώ τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε ο Latte Art Throwdown Competition, όπου καταξιωμένοι barrista έκαναν επίδειξη δεξιοτεχνίας. Την πρώτη θέση στον διαγωνισμό κατέκτησε ο Κωνσταντίνος Κατσάνος και τη δεύτερη ο Εμμανουήλ Σαχταρίδης. Η ενότητα «All About Cafe» αποτελεί πλέον θεσμό και μια γιορτή με επίκεντρο τον καφέ, στην οποία πολλοί εκθέτες συμμετέχουν κάθε χρόνο.

Επίσης, η καθιερωμένη πλέον καινότομα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων DPOINT SPACES, που περιελάμβανε φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping Concept, μια νέα τάση στον τουρισμό, έγινε πόλος έλξης στη Hotelia.

Χορηγοί του προγράμματος των Hosted Buyers ήταν η Ζορπίδης (Χορηγός των Μετακινήσεων), η Prima Holidays, το Grand Hotel Palace, το Hyatt, το Capsis Hotel και το Plaisir. Χορηγός του αφιερώματος All About Café ήταν η ΜΕΒΓΑΛ.

Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου της Philoxenia ήταν η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η Catering Samiotakis, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

 

34% αύξηση της επισκεψιμότητας στην Philoxenia και στην Hotelia –Οι δύο εκθέσεις ολοκληρώνονται σήμερα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 34% το πρώτο διήμερο της λειτουργίας τους (9 & 10 Νοεμβρίου), κατέγραψαν οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia, οι οποίες ολοκληρώνονται σήμερα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στο μεγαλύτερο τουριστικό εκθεσιακό δίδυμο των Βαλκανίων και της Ν.Α. Ευρώπης στην πιο διεθνοποιημένη φετινή εκδοχή τους, παρουσιάζεται ακόμη άνοδος στην προσέλευση εμπορικών επισκεπτών κατά 41% και αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 23%.

Με 615 εκθέτες από 22 χώρες, επισκέπτες από 47 χώρες (αριθμός ρεκόρ) και 4.000 επιχειρηματικά ραντεβού με περίπου 200 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, η Philoxenia και η Hotelia καταγράφουν τον «παλμό» της εγχώριας και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, αποτελώντας την πλατφόρμα για την πραγματοποίηση νέων συνεργασιών και εμπορικών συμφωνιών.

Παράλληλα, δίνουν την πρόγευση της τουριστικής σαιζόν του 2019 και τις νέες υπηρεσίες και προϊόντα, που προετοιμάζουν τόσο τα ξενοδοχεία και οι τουριστικές επιχειρήσεις, όσο και όλες οι περιοχές της Ελλάδας (Περιφέρειες και Δήμοι).

Μεγάλο ενδιαφέρον και προσέλευση επισκεπτών καταγράφεται στις θεματικές ενότητες της Hotelia «All About Cafe» (The Workshops και The CupTasting Spot) και «All About Gastronomy», ενώ εντυπωσιάζει ο Latte Art Throwdown Competition, όπου καταξιωμένοι barrista κάνουν επίδειξη δεξιοτεχνίας.

Δυναμικά χαρακτηριστικά και συνεχή αυξητικά μεγέθη παρουσιάζει η αγορά των τουριστών 55+

Οι δυνατότητες προσέλκυσης τουριστών άνω των 55 ετών, η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς αυτή την ηλικιακή ομάδα και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αποτέλεσαν το αντικείμενο της 2ης συνεδρίας και του στρογγυλού τραπεζιού, με το οποίο ολοκληρώθηκαν χθες το απόγευμα οι εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου της Philoxenia.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο «Νικόλαος Γερμανός», υπό την συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).

Ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece κ. Γιώργος Βήλος, αναφέρθηκε στις επιδόσεις του αεροδρομίου «Μακεδονία» και στα δημογραφικά χαρακτηριστικά των επιβατών του. Ειδικότερα, στο πρώτο δεκάμηνο του 2018 το αεροδρόμιο καταγράφει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 5,2%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα (288.000 περισσότεροι επιβάτες), η οποία είναι απόρροια της ενίσχυσης του αριθμού των επιβατών από το εξωτερικό. Ο κ. Βήλος σημείωσε ότι το «Μακεδονία» έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός Μητροπολιτικού αεροδρομίου και επισήμανε ότι κατά τη διάρκεια της χειμερινής σαιζόν 2018-19 θα προστεθούν νέα δρομολόγια (προς Τελ Αβίβ, Μπολώνια και Νυρεμβέργη, αλλά και εντός χώρας προς Μυτιλήνη και Χανιά.) Οι επιβάτες 55+ αντιπροσωπεύουν περίπου το 14-15% της επιβατικής κίνησης του αεροδρομίου.

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης και Επίκουρος Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ του Πανεπιστημίου Πατρών, σημείωσε πως οι τουρίστες 55+ είναι ένα ετερόκλητο κοινό, δεν αποτελούν μία ενιαία αγορά και το βασικότερο στοιχείο που χαρακτηρίζει την δραστηριότητα τους είναι η κατάσταση της υγείας τους. Κρίσιμο θέμα (ιδιαίτερα για χώρες με γήρανση του πληθυσμού όπως η Ελλάδα) είναι το να υπάρχει προσβασιμότητα στις τουριστικές υποδομές, καθώς η προσβασιμότητα είναι η πεμπτουσία της φιλοξενίας.

Από την πλευρά του ο κ. Μάρκος Δανάς, Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας και Μέλος της Επιτροπής Προστασίας Ιαματικών Φυσικών Πόρων του Υπουργείου Τουρισμού, παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση στο πεδίο των ιαματικών πηγών στην χώρα μας, αλλά και στο εξωτερικό. Επιπλέον, ανέδειξε τις αναπτυξιακές δυνατότητες που προκύπτουν για τις ιαματικές πηγές και γενικά για τον τουρισμό υγείας με το νομοσχέδιο για τον θεματικό τουρισμό.

Ο κ. Ivor Ambrose, Managing Director του European Network of Accessible Tourism a.s.b.l. Belgium, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι οι τουρίστες 55+ αυξάνονται ποσοτικά, έχουν συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις και στο πλαίσιο αυτό η τουριστική βιομηχανία οφείλει να προσαρμοστεί για να μπορέσει να αυξήσει τα έσοδα της.

Ο κ. Κωνσταντίνος Σφήκας, Ξεναγός και Δημοσιογράφος Unesco, παρουσίασε ορισμένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστών 55+, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι ταξιδεύουν περισσότερο και για πιο πολλές ημέρες, σε σχέση με τις μικρότερες ηλικίες.

Στο στρογγυλό τραπέζι με θέμα την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ισχυρή βούληση και τις αξιόπιστες συνέργιες, που απαιτούνται για να επιτευχθεί, συμμετείχαν οι κ.κ. Χάρης Νεοφυτίδης, Operations Director

του ομίλου ξενοδοχείων Χανδρή, Γιώργος Παλιούρας, Διευθυντής Ανάπτυξης της Rhapsody Travel, Σταύρος Δαλιάκας, Εμπορικός Διευθυντής της Ellinair, Έφη Καλαμπουκίδου, Διπλωματούχος Ξεναγός και Πρόεδρος ΔΣ της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Σωματείων Ξεναγών και ο κ. Τάσος Γούσιος, Επαγγελματίας του Τουριστικού Μάρκετινγκ από την εταιρεία Alpha Marketing. Συντονιστής στο στρογγυλό τραπέζι ήταν ο κ. Σάκης Παπαδόπουλος, Δημοσιογράφος Omorfa Taxidia.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ).

Χορηγοί του προγράμματος των Hosted Buyers είναι η Ζορπίδης (Χορηγός των Μετακινήσεων), η Prima Holidays, το Grand Hotel Palace, το Hyatt, το Capsis Hotel και το Plaisir. Χορηγός του αφιερώματος All About Café είναι η ΜΕΒΓΑΛ. Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου της Philoxenia ήταν η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η Catering Samiotakis, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

Σήμερα οι δύο εκθέσεις θα είναι ανοιχτές μέχρι τις 20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και για το κοινό.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/all_about_cafe_hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia_2_0.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia_3.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia_0.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia-hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/gastronomia_philoxenia-hotelia_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/gastronomia_philoxenia-hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/synantiseis_ektheton_hosted_buyers_philoxenia-hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/synedrio_philoxenia_1.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/synedrio_philoxenia_2.jpg

11/11/2018 – 14:56

Διεθνές Συνέδριο Philoxenia: Μεγάλες οι προοπτικές του «Τουρισμού 55+»

Σε πλήρη εξέλιξη Philoxenia-Hotelia, που είναι σήμερα και αύριο ανοιχτές και για το κοινο

Οι σημαντικές προοπτικές του «Τουρισμού 55+», του λεγόμενου «Ασημένιου Τουρισμού» που αφορά τους τουρίστες άνω των 55 ετών και μπορεί να γίνει καταλύτης για την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας, παρουσιάστηκαν στην πρώτη συνεδρία του Διεθνούς Συνεδρίου της Philoxenia, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη στο Συνεδριακό Κέντρο «Νικόλαος Γερμανός», υπό την συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).

Ανοίγοντας τις εργασίες του συνεδρίου ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης χαρακτήρισε την 55+ τουριστική αγορά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, σημειώνοντας πως η χώρα μας πρέπει να τοποθετηθεί εγκαίρως σε αυτή, για να μην χάσει μια ευκαιρία που θα μπορούσε να οδηγήσει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Στον χαιρετισμό του ο γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Τζιάλλας, τόνισε πως στην Ελλάδα είναι ευνοϊκές οι συνθήκες για την ανάπτυξη του «ασημένιου τουρισμού», ο οποίος συνάδει και με την στρατηγική του υπουργείου για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο.

Στην υπεραξία που μπορούν να δώσουν στον τουρισμό οι 55+ τουρίστες αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΠΟΞ, κ. Γρηγόρης Τάσιος, τονίζοντας πως οι άνθρωποι αυτών των ηλικιών ταξιδεύουν στα άκρα της σεζόν. Ο ίδιος πάντως υπογράμισε πως ο ανταγωνισμός στο κομμάτι αυτό είναι μεγάλος από την Ισπανία και την Πορτογαλία και θα χρειαστεί πολλή δουλειά για να προσελκύσει η χώρα μας αυτή την σημαντική αγορά.

Ένα target group στο οποίο πρέπει να στοχεύσουμε, αν θέλουμε ζήτηση στην αρχή και το τέλος της περιόδου, είναι οι τουρίστες άνω των 55 ετών, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Tourism Generis, κ. Γιώργο Δρακόπουλο. Ο κ. Δρακόπουλος τόνισε πάντως πως, αν και υπάρχει ανάγκη επέκτασης της τουριστικής περιόδου, αυτή δεν πρέπει να γίνεται με κάθε τίμημα, αφού οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να βγάζουν τα έξοδά τους και να συντηρούν ένα καλό επίπεδο απασχόλησης.

Στις τρεις κατηγορίες του «Ασημένιου Τουρισμού», των 55-65 ετών, των 65-70 και των 70-85, αναφέρθηκε η γεροντολόγος, σύμβουλος «ασημένιου τουρισμού», κα Στέλλα Τσαρτσαρά. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τουρίστες που είναι ακόμα εργαζόμενοι με καλή υγεία και χρειάζονται χαλάρωση και ξεκούραση. Στο κομμάτι αυτό η χώρα μας έχει αναπτύξει προϊόντα, τα οποία όμως δεν διαφοροποιούνται ουσιαστικά από τις άλλες ηλικιακές ομάδες. Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τους συνταξιούχους, των οποίων η υγεία έχει αρχίσει να κάμπτεται και οι οποίοι θέλουν νέες εμπειρίες και τουρισμό ευζωίας. Στο κομμάτι αυτό η Ελλάδα δεν έχει πετυχημένα προϊόντα. Στη δε τρίτη κατηγορία ανήκουν οι γηριατρικοί τουρίστες, με προβλήματα υγείας, οι οποίοι έχουν αυξημένες ανάγκες για υποστήριξη και ειδικά πακέτα. Για την κατηγορία αυτή, σύμφωνα με την κα Τσαρτσαρά, δεν υπάρχει πρόβλεψη ούτε καν στην Ευρώπη. «Ο ασημένιος τουρισμός δεν είναι τουρισμός τρίτης ηλικίας, δεν είναι αντιγηραντικός τουρισμός, ούτε τουρισμός προσβασιμότητας» σημείωσε.

Το καλό κλίμα, η μεσογειακή διατροφή, το φυσικό περιβάλλον, οι ιαματικές πηγές, η θάλασσα και το χαμηλό κόστος είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στην προσπάθεια προσέλκυσης των 55+ τουριστών, όπως ανέφερε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Aldemar Resorts, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος.

Οι «ασημένιοι τουρίστες» είναι έμπειροι ταξιδιώτες, με ελεύθερο χρόνο και ευελιξία, θεωρούν το ταξίδι μέρος του life style τους, έχουν περισσότερες αποταμιεύσεις, ζητούν υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίες, ενδεχομένως να έχουν θέματα υγείας, δεν ενδιαφέρονται για συγκινήσεις, ενώ αναζητούν ασφάλεια. Τα χαρακτηριστικά αυτά των 55+ τουριστών παρουσίασε η σύμβουλος ανάπτυξης προορισμών, κα Sabine Switalla, προσθέτοντας πως οι ταξιδιώτες αυτοί θέλουν επίσης λειτουργικά καταλύματα και ιατρική φροντίδα στο ξενοδοχείο.

Τέλος, ο αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ, ιδρυτής και επιστημονικός υπεύθυνος του Οικοσυστήματος LLM Care και του Ζωντανού Εργαστηρίου ThessAHALL, κ. Παναγιώτης Μπαμίδης, κατέθεσε από το βήμα του συνεδρίου πρόταση αξιοποίησης του συστήματος σωματικής και νοητικής υγείας LLM Care στον τουρισμό των 55+ στην Ελλάδα. Το LLM Care είναι μια καινοτομική υπηρεσία κοινωνικής φροντίδας που βασίζεται σε σύγχρονες τεχνολογίες και συνδυάζει τις ασκήσεις του νου και του σώματος.

Την πρώτη συνεδρία συντόνισε ο δημοσιογράφος, κ. Μιχάλης Κεφαλογιάννης.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ).

Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου είναι η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η CATERING SAMIOTAKIS, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

Πλήθος εκδηλώσεων σε Philoxenia και Hotelia

Εν τω μεταξύ, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia, που σήμερα και αύριο θα είναι ανοιχτές και για το κοινό. Αναλυτικά, συνεχίζονται με επιτυχία τα προγραμματισμένα «ραντεβού» των hosted buyers με τους εκθέτες, τα οποία ξεπερνούν τα 4.000, ενώ «τρέχει» πλήθος δράσεων και στις δύο διοργανώσεις. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι θεματικές ενότητες της Hotelia «All About Cafe» (The Workshops και The CupTasting Spot) και «All About Gastronomy». Μάλιστα, σε εξέλιξη είναι ο Latte Art Throwdown Competition, όπου καταξιωμένοι barrista κάνουν επίδειξη δεξιοτεχνίας.

Η Philoxenia και η Hotelia έχουν συγκεντρώσει 615 εκθέτες (415 η Philoxenia και 200 η Hotelia) από 22 χώρες, έχουν να επιδείξουν επισκέπτες από 47 χώρες –αριθμό ρεκόρ- και ένα ευρύ πρόγραμμα ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, με 200 περίπου συμμετοχές.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/all_about_cafe.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/all_about_gastronomy-hotelia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/kosmos_philoxenia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/panel_protis_synedrias.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia-kosmos.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/diethnes_synedrio_philoxenia_2.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/diethnes_synedrio_philoxenia_3.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/synantiseis_hosted_buyers.jpg

10/11/2018 – 15:52

Έλενα Κουντουρά: «Χρυσή» χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό το 2018 – Εγκαινιάστηκαν οι εκθέσεις Philoxenia & Hotelia στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

«Χρυσή» χρονιά του ελληνικού τουρισμού, με νέο ρεκόρ αφίξεων που αγγίζει τα 33 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες, χαρακτήρισε το 2018 η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, κατά τα αποψινά εγκαίνια των Philoxenia και Hotelia. Όπως ανέφερε, από το 2015 μέχρι το 2018 ο τουρισμός αυξήθηκε πάνω από 35%, ποσοστό που μεταφράζεται σε περίπου 9 εκατομμύρια επιπλέον τουρίστες σε απόλυτα νούμερα.

«Τα έσοδα από τον τουρισμό στήριξαν καθοριστικά την εθνική μας οικονομία τα δύσκολα αυτά χρόνια της κρίσης και για το 2018 έχουμε σημαντική αύξηση κατά 2 δισ.ευρώ επιπλέον έσοδα σε σχέση με το 2017» σημείωσε σχετικά. Η κα Κουντουρά έκανε επίσης γνωστό πως εντός του 2019 θα ανοίξει τις πύλες της η Σχολή Ξεναγών της Θεσσαλονίκης, η οποία ακολουθεί την Σχολή Ξεναγών της Αθήνας, που εγκαινιάστηκε το 2018.

Έκθεση-σταθμό για τον ελληνικό τουρισμό χαρακτήρισε την Philoxenia η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), κα Κατερίνα Νοτοπούλου, τονίζοντας πως είναι η σημαντικότερη τουριστική διοργάνωση της χώρας. Σημείωσε δε πως η Μακεδονία και η Θράκη μπορούν να συμβάλουν τα μέγιστα στην τουριστική ανάπτυξη.

Τον στόχο του εθνικού εκθεσιακού φορέα να αναδείξει την Philoxenia στη μεγάλη πλατφόρμα επικοινωνίας του τουριστικού κλάδου, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας. Χαρακτήρισε δε το φετινό τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» των Philoxenia-Hotelia ως το πιο διεθνές των τελευταίων 20 ετών.

Στην επιλογή του δήμου Λέσβου ως του Τιμώμενου Δήμου της Philoxenia αναφέρθηκε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του νησιού, κ. Κωνσταντίνος Αστυρακάκης, υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τη Λέσβο.

Η Θεσσαλονίκη έχει αποκτήσει ύφος και τουριστικού προορισμού, όταν πριν από μια δεκαετία ο τουρισμός της βρισκόταν σε λήθαργο, ανέφερε από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, υπογραμμίζοντας τις προσπάθειες της δημοτικής αρχής να αναδείξει την ιστορία της πόλης.

Τις προοπτικές που δίνουν στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας η Ολυμπία Οδός και η Ιόνια οδός ώστε να αναδειχθεί σε τουριστικό προορισμό παρουσίασε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, κ. Απόστολος Κατσιφάρας, ενώ αναφέρθηκε και στην τιμητική επιλογή της ως Τιμώμενης Περιφέρειας στην 34η Philoxenia.

Βασικό πυλώνα της οικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας χαρακτήρισε τον τουρισμό ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, κάνοντας λόγο για συνεισφορά 2 δισ.ευρώ στο ΑΕΠ. Αναφέρθηκε επίσης στην δυναμική παρουσία της Περιφέρειας στην Philoxenia με ένα πολυθεματικό περίπτερο και πληθώρα δράσεων, όπως το Food Truck της Μακεδονικής Κουζίνας.

Η Philoxenia και η Hotelia, που θα διαρκέσουν έως την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, έχουν συγκεντρώσει 615 εκθέτες (415 η Philoxenia και 200 η Hotelia) από 22 χώρες, έχουν να επιδείξουν επισκέπτες από 47 χώρες –αριθμό ρεκόρ- και ένα ευρύ πρόγραμμα ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, με 200 περίπου συμμετοχές και πάνω από 4.000 προγραμματισμένα «ραντεβού»

Χορηγοί του προγράμματος των Hosted Buyers είναι η Ζορπίδης (Χορηγός των Μετακινήσεων), η Prima Holidays, το Grand Hotel Palace, το Hyatt, το Capsis Hotel και το Plaisir. Χορηγός του αφιερώματος All About Café είναι η ΜΕΒΓΑΛ. Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου της Philoxenia είναι η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η CATERING SAMIOTAKIS, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

Το ωράριο των δύο εκθέσεων αύριο Σάββατο έχει ως εξής: 10:00 με 20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και για το κοινό.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/antidimarhos_toyrismoy_lesvoy_k._konstantinos_astyrakakis.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/dimarhos_thessalonikis_k._giannis_mpoytaris.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/perifereiarhis_dytikis_elladas_k._apostolos_katsifaras.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/perifereiarhis_kentrikis_makedonias_k._apostolos_tzitzikostas.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/proedros_deth-helexpo_k._tasos_tzikas.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/ypoyrgos_toyrismoy_ka_elena_koyntoyra.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/yfypoyrgos_esoterikon_makedonias-thrakis_ka_katerina_notopoyloy.jpg

10/11/2018 – 14:45

Philoxenia-Hotelia: Ρεκόρ 20ετίας για το εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο»

615 εκθέτες από 22 χώρες, επισκέπτες από 47 χώρες, 200 hosted buyers και πάνω από 4.000 προκαθορισμένα «ραντεβού»

Με ενισχυμένο διεθνή χαρακτήρα και με τα καλύτερα μεγέθη της τελευταίας 20ετίας εγκαινιάζεται αύριο, 9 Νοεμβρίου, το εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Τιμώμενες Περιοχές της φετινής Philoxenia είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.

Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, έχουν συγκεντρώσει 615 εκθέτες (415 η Philoxenia και 200 η Hotelia) από 22 χώρες, έχουν να επιδείξουν επισκέπτες από 47 χώρες –αριθμό ρεκόρ- και ένα ευρύ πρόγραμμα ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, με 200 περίπου συμμετοχές. Αναλυτικά η Philoxenia θα υποδεχθεί 110 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, ενώ θα πραγματοποιηθούν 3.500 προκαθορισμένα «ραντεβού» με τους εκθέτες της, και η Hotelia 85 hosted buyers, με πάνω από 600 «ραντεβού». Οι εκθέτες, εκτός από την Ελλάδα, προέρχονται, μεταξύ άλλων, από Αλβανία, Βοσνία, Βουλγαρία, Δανία, Αίγυπτο, Καζακστάν, Λουξεμβούργο, Ρωσία, Σερβία, Σρι Λάνκα, Τουρκία, Φιλιππίνες, Σλοβακία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Πολωνία, Κύπρο, Πορτογαλία. Παρούσα θα είναι επίσης όλη η εγχώρια τουριστική βιομηχανία.

Στους εκθέτες περιλαμβάνονται το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ (που έχει υπό την αιγίδα του τις δύο εκθέσεις), το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης, που απευθύνονται στον κλάδο του τουρισμού από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ (που επίσης έχουν θέσει υπό την αιγίδα τους τις δύο διοργανώσεις) κα.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης, που αποτελεί

συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και έχει φέτος ως θέμα: «Tουρισμός 55+: Moxλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου». Πραγματοποιείται το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Γερμανός», με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ).

Στην Hotelia η ενότητα All About Café είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το The Cup Tasting Spot με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το Art Throwdown Competition, που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας. Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί τη «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά, ελληνικά προϊόντα. Το DPOINT SPACES είναι μια καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping Concept, που είναι μια νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.

Τα εγκαίνια των δύο εκθέσεων θα πραγματοποιηθούν από την υπουργό Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, αύριο, 9 Νοεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης», στις 20:00.

Πιο διεθνής από ποτέ η φετινή διοργάνωση

Στη διεθνή δικτύωση του εθνικού εκθεσιακού φορέα στην Ευρώπη και όχι μόνο, η οποία είναι πλέον εμφανής σε όλες τις κλαδικές του εκθέσεις αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των εγκαινίων των δύο διοργανώσεων, υπογραμμίζοντας τον διεθνή χαρακτήρα του εκθεσιακου «διδύμου» Philoxenia-Hotelia, το οποίο χαρακτήρισε ως το καλύτερο των τελευταίων 20 ετών.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, κ. Απόστολος Κατσιφάρας, σημείωσε πως η φετινή διοργάνωση της Philoxenia συμπίπτει με την ξεχωριστή διάκριση της Περιφέρειας ως Τιμώμενης Περιοχής. Τόνισε δε πως η Δυτική Ελλάδα έχει αλλάξει σελίδα και αποτελεί πλέον ελκυστικό, τουριστικό προορισμό.

Με τη σειρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Λέσβου, επίσης Τιμώμενης Περιοχής της Philoxenia, κ. Κωνσταντίνος Αστυρακάκης, υπογράμμισε τις στενές σχέσεις του νησιού με τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ πρότεινε την εκκίνηση μίας εκ των δύο υφιστάμενων επιδοτούμενων ακτοπλοϊκών γραμμών Καβάλας-Λέσβου από τη Θεσσαλονίκη, ώστε η πόλη να συνδεθεί εκ νέου με το νησί.

Ένα εξαιρετικά διεθνές μείγμα έχει να προσφέρει το εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, που αποτελεί, όπως ανέφερε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, τη μεγαλύτερη τουριστική διοργάνωση στη Νοτιανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο.

Στην συνεχή ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της Philoxenia αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αλέξανδρος Θάνος, υπογραμμίζοντας και την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας κατά 10% ετησίως. Μάλιστα, έκανε γνωστό πως από τη Philoxenia θα ξεκινήσει το Food Truck της Μακεδονικής Κουζίνας, ένα ειδικά διαμορφωμένο όχημα που θα προβάλλει τη μακεδονική γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα σε όλη την Ευρώπη.

Για συστηματικές προσπάθειες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο μέτωπο της τουριστικής προβολής έκανε λόγο ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, κ. Κώστας Καρπέτας, που ανέφερε μάλιστα ότι στο πρώτο εξάμηνο του 2018 η Δυτική Ελλάδα πέτυχε αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων κατά 73% και των διανυκτερεύσεων κατά 51%.

Την ωρίμανση της Philoxenia παράλληλα με την ωρίμανση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού υπογράμμισε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, κ. Σπύρος Πέγκας, τονίζοντας πως ο δήμος Θεσσαλονίκης δίνει τα τελευταία χρόνια δυναμικό «παρών» στη διοργάνωση.

Στη συνεχή άνοδο της Philoxenia αναφέρθηκε και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέας Μανδρίνος, σημειώνοντας πως ζητούμενο είναι να βελτιώνεται κάθε χρόνο το επίπεδο των ξένων αγοραστών.

Τη σημασία του θεσμού των Τιμώμενων Περιοχών επισήμανε τέλος ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, κάνοντας παράλληλα λόγο για το πλούσιο εκθεσιακό πρόγραμμα που έπεται μέχρι το τέλος του χρόνου.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Εκτός από το Συνέδριο της Philoxenia οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από ένα πολύ πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, τις οποίες διοργανώνουν Περιφέρειες, Δήμοι, φορείς, επιχειρήσεις κτλ. Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Το θεματικό περίπτερο με 16 τουριστικές νεοφυείς επιχειρήσεις και τίτλο «Ψηφιακή Ελλάδα (Digital Greece): Tourism Edition», που οργανώνει στο πλαίσιο της Philoxenia το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
  • Το 1ο Ελληνοσερβικό Forum Τουρισμού στις 9 Νοεμβρίου με διοργανωτές το Ελληνο-Σερβικό Εμπορικό, Βιομηχανικό, Τουριστικό και Επαγγελματικό Επιμελητήριο Β. Ελλάδος και το Επιμελητήριο Ελλάδας-Σερβίας, σε συνεργασία με την ΔΕΘ-Helexpo.
  • Η πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» της Google, στο πλαίσιο της οποίας την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου (από τις 4-6 μ.μ.), θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτικό σεμινάριο στην αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου, «Ν. Γερμανός», με θέμα: «Ψηφιακές Δεξιότητες για τουριστικές επιχειρήσεις».

Χορηγοί του προγράμματος των Hosted Buyers είναι η Ζορπίδης (Χορηγός των Μετακινήσεων), η Prima Holidays, το Grand Hotel Palace, το Hyatt, το Capsis Hotel και το Plaisir. Χορηγός του αφιερώματος All About Café είναι η ΜΕΒΓΑΛ. Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου της Philoxenia είναι η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η CATERING SAMIOTAKIS, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

Το ωράριο των δύο εκθέσεων έχει ως εξής: Παρασκευή 10:00-20:00 μόνο για εμπορικούς επισκέπτες, Σάββατο 10:00 με 20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και για το κοινό, Κυριακή 10:00 με 19:00 για εμπορικούς επισκέπτες και για το κοινό.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia-hotelia_1.jpg

08/11/2018 – 17:06

9-11 Νοεμβρίου η Philoxenia και η Hotelia με επισκέπτες από 47 χώρες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Με μεγάλη αύξηση των ξένων επισκεπτών, εκθεσιακές συμμετοχές από 22 χώρες και με την παρουσία όλης της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας, πραγματοποιούνται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 9-11 Νοεμβρίου η 34η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia και η διεθνής έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia.

Το πιο σημαντικό εκθεσιακό τουριστικό γεγονός της χρονιάς θα έχει επισκέπτες από 47 χώρες (αριθμός-ρεκόρ για τις δύο εκθέσεις).

Στους εκθέτες της Philoxenia και της Hotelia περιλαμβάνονται ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης, που απευθύνονται στον κλάδο του τουρισμού από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ κα.

Τιμώμενες Περιοχές της φετινής Philoxenia είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από το πιο άρτια οργανωμένο hosted buyers πρόγραμμα τουριστικής έκθεσης στην Ελλάδα με πάνω από 110 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και 3.500 προκαθορισμένα ραντεβού μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στην Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης, που αποτελεί μία συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-HELEXPO και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και έχει φέτος ως θέμα: «Tουρισμός 55+: Moxλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Στην Hotelia η ενότητα All About Café είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το The Cup Tasting Spot με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το Art Throwdown Competition, που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας. Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί την «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων

εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα. Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping, που είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται και από πολλές ακόμη εκδηλώσεις και ημερίδες, τις οποίες διοργανώνουν Περιφέρειες, Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις.

Η Philoxenia και η Hotelia είναι υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

Χορηγός των μετακινήσεων των hosted buyers της Philoxenia είναι ο όμιλος Ζορπίδη, ενώ Χορηγός του αφιερώματος All About Café η ΜΕΒΓΑΛ.

Χορηγός Φιλοξενίας για το συνέδριο της Philoxenia είναι η Fraport και Χορηγός Αερομεταφορών η Ellinair.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia_1.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/philoxenia_2.jpg

02/11/2018 – 16:53

Μεγάλη άνοδος των ξένων επισκεπτών στην 33η KOSMIMA – Από 1-4 Μαρτίου 2019 η Athens International Jewellery Show

Με σημαντική αύξηση των ξένων επισκεπτών, η οποία ποσοστιαία ξεπέρασε το 70%, έναντι της αντίστοιχης περσινής διοργάνωσης, ολοκληρώθηκε στις 22 Οκτωβρίου η 33η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού «KOSMIMA».

Οι ξένοι επισκέπτες προήλθαν από την Βουλγαρία, Αλβανία, Κύπρο, Τουρκία, Κορέα, Μ. Βρετανία, Ρουμανία και Αφγανιστάν.

Η έκθεση συγκέντρωσε 95 άμεσους και έμμεσους εκθέτες, μεταξύ των οποίων και άμεσες συμμετοχές από τη Γερμανία, την Ινδία και την Τουρκία, ενώ κατά τη διάρκεια της παρουσιάστηκαν όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στον χώρο του κοσμήματος.

Οι Ινδοί εκθέτες έλαβαν μέρος στην KOSMIMA, στο πλαίσιο της αυξανόμενης συμμετοχής της Ινδίας στις εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo, που θα κορυφωθεί στην 84η ΔΕΘ, τον Σεπτέμβριο του 2019, όπου η Ινδία είναι η Τιμώμενη Χώρα.

Να σημειωθεί ότι Ινδική συμμετοχή θα υπάρξει και στην 3η Art Thessaloniki, η οποία πραγματοποιείται από τις 22-25 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Το ελληνικό κόσμημα είχε ξεχωριστή θέση στη φετινή διοργάνωση και πέραν των εκθετών, αναδείχθηκε και μέσα από τις δημιουργίες Ελλήνων καλλιτεχνών που συμμετείχαν στον 29ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «η κινητική τέχνη». Τον διαγωνισμό, ο οποίος είχε 25 συμμετοχές σπουδαστών και επαγγελματιών με 27 έργα, διοργάνωσαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και η ΔΕΘ-Helexpo.

Το επόμενο μεγάλο διεθνές ραντεβού του κοσμήματος είναι στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αττική, από τις 1-4 Μαρτίου του 2019, στην 32η Ελλήνων Κόσμημα, η οποία πλέον μετονομάζεται σε Athens International Jewellery Show και διοργανώνεται από την ΔΕΘ-Helexpo και από την ΠΟΒΑΚΩ.

Από τις 1-3 Νοεμβρίου το 3o Fur Shopping Festival από τον Σύνδεσμο Γουνοποιών Καστοριάς και την ΔΕΘ – HELEXPO

Με τη συμμετοχή 80 Εκθετών θα πραγματοποιηθεί στην Καστοριά από τις 1 έως τις 3 Νοεμβρίου το 3o Fur Shopping Festival, το οποίο συνδιοργανώνουν στο Εκθεσιακό Κέντρο Γούνας Δυτικής Μακεδονίας, στην Καστοριά, ο Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς και η ΔΕΘ- HELEXPO.

Πρόκειται για ένα διεθνές κλαδικό εκθεσιακό γεγονός, με αναφορά σε πωλήσεις λιανικής και χονδρικής, που πραγματοποιείται λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής σεζόν, έτσι ώστε οι εμπορικοί επισκέπτες να έχουν την ευκαιρία να κάνουν τις τελευταίες αγορές τους.

Λειτουργεί συμπληρωματικά ως προς τη Διεθνή Έκθεση Γούνας Καστοριάς, η οποία μετά από 43 συνεχόμενα έτη λειτουργίας , κατάφερε να ενταχθεί μέσα στην πρώτη τριάδα των κλαδικών εκθεσιακών γεγονότων σε παγκόσμιο επίπεδο, έχοντας, ταυτόχρονα, λάβει και επίσημα την έγκριση της UFI (Διεθνής Ένωση Εκθέσεων).

Το Fur Shopping Festival ως θεσμός ξεκίνησε το 2016, με σκοπό να προσφέρει μία οικονομική «ανάσα» στους γουνοποιούς της Δυτικής Μακεδονίας, σε μία χρονική περίοδο ουσιαστικά «νεκρή» και καταξιώθηκε στις αγορές γούνας, προσελκύοντας πέρυσι και πρόπερσι επισκέπτες από 30 διαφορετικές χώρες, με κύριες αγορές την Ρωσία και την Ουκρανία.

Στόχος δε, όπως εξήγησαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν σήμερα στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-Helexpο, τα μέλη της διοίκησης και των δύο διοργανωτών φορέων, είναι ειδικά στην κρίσιμη αυτή περίοδο που διάγει ο κλάδος παγκοσμίως, το Fur Shopping Festival να δημιουργήσει πεδίο για τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών, αλλά και απευθείας πωλήσεων σε απλούς καταναλωτές.

«Η απόφαση της ΔΕΘ-Helexpo να συνεργαστεί με τον Σύνδεσμο Γουνοποιών για την συνδιοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης Γούνας της Καστοριάς αποτέλεσε την απαρχή μίας πετυχημένης και παραγωγικής σύμπραξης για την προβολή και την ανάπτυξη ενός εξωστρεφούς και δυναμικού κλάδου της οικονομίας» επεσήμανε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Κυριάκος Ποζρικίδης.

«Σκοπός μας και σε αυτή τη διοργάνωση είναι να διευρύνουμε το πελατολόγιό μας και να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες, προχωρώντας σε μία πολύ μεγάλη καμπάνια στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο σε παγκόσμιο επίπεδο. Αισιοδοξούμε ότι θα καταφέρουμε να φτάσουμε σε έναν ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών, δεδομένων βέβαια των αρνητικών συγκυριών που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο», τόνισε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς, κ. Γιάννης Κορεντσίδης. «Αναφερόμαστε άλλωστε σε έναν κλάδο που κατά 95% είναι εξαγωγικός και άρα στοχεύουμε στις κυριότερες αγορές γούνας του κόσμου, ώστε ο τόπος μας να έχει – και έχει – το μέγιστο όφελος από τη δράση μας αυτή», σημείωσε από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου, κ. Νίκος Κατσάνος.

Οι κ.κ. Κορεντσίδης και Κατσάνος ευχαρίστησαν θερμά τη διοίκηση της ΔΕΘ-HELEXPO για την υποστήριξη και την τεχνογνωσία που προσφέρουν στον Σύνδεσμο Γουνοποιών Καστοριάς.

Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo κ. Αλέξης Τσαξιρλής τόνισε ότι η Διεθνής Έκθεση της Γούνας αποτελεί ένα πετυχημένο εκθεσιακό παράδειγμα, που θα έπρεπε να μιμηθούν και άλλες πόλεις της χώρας.

Στο Fur Shopping Festival οι επισκέπτες μπορούν να βρουν, σε έναν ενιαίο εκθεσιακό χώρο 13.000 τ.μ., γούνινα είδη ένδυσης, ετοιμοπαράδοτα, σε χρώματα και σχέδια που καλύπτουν όλα τα γούστα.

Το «παρών» δίνουν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές γούνας της Καστοριάς και της Σιάτιστας, ενώ το φεστιβάλ το στηρίζουν τα μεγαλύτερα παγκοσμίως δημοπρατήρια γούνας.

Το 3ο Fur Shopping Festival θα δώσει την «σκυτάλη» στην 44η Έκθεση της Γούνας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Καστοριά από τις 2-5 Μαΐου του 2019 και αποτελεί το μεγάλο διεθνές γεγονός του κλάδου.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/synenteyxi_fur_shopping_festival.jpg

24/10/2018 – 15:10

Ανοίγει αύριο τις πύλες του ο πολύτιμος κόσμος της 33ης KOSMIMA

Τις πύλες του ανοίγει αύριο ο πολύτιμος κόσμος της 33ης KOSMIMA, που μέχρι τις 22 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και συνάντησης των εκπροσώπων του κλάδου. Με 95 άμεσους και έμμεσους εκθέτες και διεθνή «αέρα», αφού θα υπάρξουν και άμεσες συμμετοχές από τη Γερμανία, την Ινδία και την Τουρκία, η 33η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού «KOSMIMA» θα παρουσιάσει όλες τις τελευταίες διεθνείς τάσεις στον χώρο του κοσμήματος, ενημερώνοντας τους επαγγελματίες ενόψει της χειμερινής σεζόν.

Το ελληνικό κόσμημα θα έχει ξεχωριστή θέση στη φετινή διοργάνωση και πέραν των εκθετών, θα αναδειχθεί και μέσα από τις δημιουργίες Ελλήνων καλλιτεχνών που συμμετείχαν στον 29ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «η κινητική τέχνη». Τον διαγωνισμό, ο οποίος είχε 25 συμμετοχές σπουδαστών και επαγγελματιών με 27 έργα, διοργάνωσαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και η ΔΕΘ-Helexpo.

Στην KOSMIMA φιλοξενείται και η έκθεση 50/50, όπου οι δημιουργίες 50 εικαστικών καλλιτεχνών «συνομιλούν» με τις δημιουργίες 50 σχεδιαστών κοσμημάτων, σε συνέχεια του πρότζεκτ 25/25 που πραγματοποιήθηκε στην Cheap Art της 83ης ΔΕΘ.

Επίσης, στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της KOSMIMA, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Οκτωβρίου, στις 19:00, στον χώρο του Συλλόγου Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών Θεσσαλονίκης, εκδήλωση για την αναβάθμιση χρηματοκιβωτίων και συστημάτων ασφαλείας.

Αυτό το Σαββατοκύριακο πέραν της KOSMIMA, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης φιλοξενούνται επίσης το φαρμακευτικό συνέδριο-έκθεση PΗΑΡΜΑ Point, του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, με θέμα «Η φαρμακευτική φροντίδα στο προσκήνιο», η 7η Γιορτή Βιβλίου-

Bazaar του Συνδέσμου Εκδοτών Βορείου Ελλάδος και η αιμοδοσία που διοργανώνει το Ράδιο Θεσσαλονίκη.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/photo_kosmima.jpg

19/10/2018 – 13:18

Λάμψη και ελληνικό κόσμημα σε πρώτο πλάνο στην 33η KOSMIMA, από τις 20 έως τις 22 Οκτωβρίου

Πολλή… λάμψη και όλες τις τελευταίες διεθνείς τάσεις του κλάδου του κοσμήματος φέρνει η φετινή KOSMIMA, στην οποία οι ελληνικές δημιουργίες έχουν τη δική τους ξεχωριστή θέση. Από τις 20 έως τις 22 Οκτωβρίου η 33η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού θα αποτελέσει σημείο συνάντησης του κλάδου ενόψει της χειμερινής σεζόν, με σημαντικές ελληνικές και διεθνείς συμμετοχές.

Ειδικότερα, στη φετινή διοργάνωση, η οποία φιλοξενείται στο περίπτερο 13 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, συμμετέχουν 95 άμεσοι και έμμεσοι εκθέτες, ενώ θα υπάρξουν άμεσες συμμετοχές και από τη Γερμανία, την Ινδία και την Τουρκία.

Στην 33η KOSMIMA δίνουν το «παρών» κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς, αντιπρόσωποι και χονδρέμποροι κοσμημάτων, ωρολογίων και πολύτιμων λίθων, καθώς και εταιρείες με ασημένια είδη, είδη συσκευασίας και μηχανήματα.

Ενόψει της KOSMIMA, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και η ΔΕΘ-Helexpo διοργάνωσαν τον 29ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος, που έχει διαχρονικά ως σκοπό την ανάπτυξη και την ανάδειξη του ελληνικού κοσμήματος. Φέτος το θέμα του διαγωνισμού ήταν «η κινητική τέχνη στο κόσμημα», με τους διαγωνιζόμενους να καλούνται να εμπνευστούν από την κίνηση για τις δημιουργίες τους. Ο φετινός διαγωνισμός μέτρησε 25 συμμετοχές σπουδαστών και επαγγελματιών με 27 έργα. Οι νικητές θα βραβευθούν κατά τη διάρκεια της KOSMIMA, οι επισκέπτες της οποίας θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα βραβευμένα έργα στους χώρους της έκθεσης