Στη Θεσσαλονίκη χτυπά από σήμερα η «καρδιά» του πολιτισμού, με την 11η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/11ekth.jpg
08/05/2014 – 00:00
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/11ekth.jpg
08/05/2014 – 00:00
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_30.png
07/05/2014 – 15:27
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_31.png
01/05/2014 – 00:00
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_32.png
30/04/2014 – 14:16
Τη στήριξη του 9ου Διεθνoύς Μαραθωνίου “Μέγας Αλέξανδρος”, ο οποίος πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη στις 6 Απριλίου, αποφάσισε ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ΔΕΘ-Helexpo.
Η διοίκηση και εργαζόμενοι της ΔΕΘ-Helexpo θα τρέξουν στον Μαραθώνιο και μέρος των εσόδων από τη συμμετοχή της εταιρείας θα διατεθεί σε φιλανθρωπικό σωματείο της Θεσσαλονίκης.
Η ΔΕΘ-Helexpo, με την ιδιότητα του θεσμού υποστήριξης του Διεθνούς Μαραθωνίου, θα υπογράψει και Μνημόνιο Συνεργασίας με τον “Μορφωτικό Εκδρομικό Αθλητικό Σύλλογο Τρίτων Θεσσαλονίκης”, ο οποίος διοργανώνει τον Μαραθώνιο.
Το Μνημόνιο Συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές προβλέπει ενίσχυση των ενεργειών προβολής του “Μ.Ε.Α.Σ. Τρίτων”, του Διεθνούς Μαραθωνίου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» και του Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης μέσα από εκθέσεις και γεγονότα που διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Ακόμη, η ΔΕΘ-Helexpo και ο “Μ.Ε.Α.Σ. Τρίτων” θα αναλάβουν από κοινού πρωτοβουλίες για τη διοργάνωση γεγονότων, οικονομικού, πολιτιστικού και αθλητικού ενδιαφέροντος.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_6.png
02/04/2014 – 00:00
H 23η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Detrop Boutique Show Athens», η οποία πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi, αλλάζει τα δεδομένα του κλάδου τροφίμων-ποτών. Είναι άλλωστε η μοναδική έκθεση ελληνικών προϊόντων με εξαγωγικό χαρακτήρα από επαγγελματίες για επαγγελματίες.
Η «Detrop Boutique Show Athens» χαρακτηρίστηκε από την προσέλευση πάνω από 3.500 εξειδικευμένων εμπορικών επισκεπτών και επαγγελματιών, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με 200 αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων-ποτών, που παρουσίασαν τα προϊόντα τους.
Η έκθεση είχε συγκεκριμένη στόχευση σε επιλεγμένους εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες και η είσοδος μόνο αυτών επέτρεψε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για αποτελεσματικές συναντήσεις και συμφωνίες με τους εκθέτες.
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες προήλθαν από Αρμενία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Τσεχία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Λιβύη, Μαρόκο, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Β. Ιράκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μ. Βρετανία, ΗΠΑ και Κύπρο.
Με αντικείμενο της δραστηριότητάς τους τη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές, οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες πραγματοποίησαν 340 επιχειρηματικά ραντεβού με εκθέτες της «Detrop Boutique Show Athens».
Σημείο αναφοράς στην έκθεση ήταν οι παράλληλες εκδηλώσεις της, όπου καταγράφηκε σημαντική συμμετοχή επισκεπτών και αναλύθηκαν επίκαιρα ζητήματα του κλάδου. Μάλιστα, η ελληνική γαστρονομία, οι μοναδικές γευστικές προτάσεις της και επιλεγμένα τρόφιμα-ποτά των εκθετών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της τηλεοπτικής εκπομπής του ΣΚΑΙ «Chef στον Αέρα» με την Ελένη Ψυχούλη και τον Ανδρέα Λαγό, ενώ ο miloxogist-bartender Παναγιώτης Φράγκος κέρασε κοκτέιλ «Made in Greece». Η συγκεκριμένη εκδήλωση ήταν συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και της Prosenghisi F&V Events.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε και η εκδήλωση για τις θρησκευτικές πιστοποιήσεις τροφίμων Kosher και Halal, που αποτελούν «διαβατήριο» για εξαγωγές σε πληθυσμούς Εβραίων και Μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο.
H «Detrop Boutique Show Athens» συνέβαλλε με την εφαρμογή «Ελληνική Διατροφική Κληρονομιά», στην προβολή των εκθετών της και μέσα από τις νέες τεχνολογίες. Η εφαρμογή, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Google Developers Group Thessaloniki, προσέλκυσε το ενδιαφέρον εκθετών, εμπορικών επισκεπτών, ξένων και εγχώριων ΜΜΕ (BBC Radio London, Athens International Radio, Sbs Australia κα.), αποδεικνύοντας πως μπορεί να βοηθήσει στην προβολή όχι μόνο των ελληνικών διατροφικών προϊόντων, αλλά και των προορισμών γαστρονομικού ενδιαφέροντος.
Δυναμική ήταν η παρουσία στην έκθεση των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και Βορείου Αιγαίου, του υπουργείου Εξωτερικών (Γενική Διεύθυνση Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων), καθώς και πολλών παραγωγικών φορέων και Επιμελητηρίων από όλη τη χώρα.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_8.png
26/03/2014 – 00:00
Με εμπορικούς επισκέπτες από 28 ξένες χώρες και απ΄ όλη την Ελλάδα, η 23η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Detrop Boutique Show Athens», η οποία πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi, αλλάζει τα δεδομένα του κλάδου τροφίμων-ποτών. Είναι άλλωστε η μοναδική έκθεση ελληνικών προϊόντων με εξαγωγικό χαρακτήρα από επαγγελματίες για επαγγελματίες.
Η «Detrop Boutique Show Athens» χαρακτηρίστηκε από την προσέλευση πάνω από 3.500 εξειδικευμένων εμπορικών επισκεπτών και επαγγελματιών, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με 200 αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων-ποτών, που παρουσίασαν τα προϊόντα τους.
Η έκθεση είχε συγκεκριμένη στόχευση σε επιλεγμένους εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες και η είσοδος μόνο αυτών επέτρεψε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για αποτελεσματικές συναντήσεις και συμφωνίες με τους εκθέτες.
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες προήλθαν από Αρμενία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Τσεχία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Λιβύη, Μαρόκο, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Β. Ιράκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μ. Βρετανία, ΗΠΑ και Κύπρο.
Με αντικείμενο της δραστηριότητάς τους τη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές, οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες πραγματοποίησαν 340 επιχειρηματικά ραντεβού με εκθέτες της «Detrop Boutique Show Athens».
Σημείο αναφοράς στην έκθεση ήταν οι παράλληλες εκδηλώσεις της, όπου καταγράφηκε σημαντική συμμετοχή επισκεπτών και αναλύθηκαν επίκαιρα ζητήματα του κλάδου. Μάλιστα, η ελληνική γαστρονομία, οι μοναδικές γευστικές προτάσεις της και επιλεγμένα τρόφιμα-ποτά των εκθετών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της τηλεοπτικής εκπομπής του ΣΚΑΙ «Chef στον Αέρα» με την Ελένη Ψυχούλη και τον Ανδρέα Λαγό, ενώ ο miloxogist-bartender Παναγιώτης Φράγκος κέρασε κοκτέιλ «Made in Greece». Η συγκεκριμένη εκδήλωση ήταν συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo και της Prosenghisi F&V Events.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον είχε και η εκδήλωση για τις θρησκευτικές πιστοποιήσεις τροφίμων Kosher και Halal, που αποτελούν «διαβατήριο» για εξαγωγές σε πληθυσμούς Εβραίων και Μουσουλμάνων σε όλο τον κόσμο.
H «Detrop Boutique Show Athens» συνέβαλλε με την εφαρμογή «Ελληνική Διατροφική Κληρονομιά», στην προβολή των εκθετών της και μέσα από τις νέες τεχνολογίες. Η εφαρμογή, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Google Developers Group Thessaloniki, προσέλκυσε το ενδιαφέρον εκθετών, εμπορικών επισκεπτών, ξένων και εγχώριων ΜΜΕ (BBC Radio London, Athens International Radio, Sbs Australia κα.), αποδεικνύοντας πως μπορεί να βοηθήσει στην προβολή όχι μόνο των ελληνικών διατροφικών προϊόντων, αλλά και των προορισμών γαστρονομικού ενδιαφέροντος.
Δυναμική ήταν η παρουσία στην έκθεση των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και Βορείου Αιγαίου, του υπουργείου Εξωτερικών (Γενική Διεύθυνση Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων), καθώς και πολλών παραγωγικών φορέων και Επιμελητηρίων από όλη τη χώρα.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_34.png
26/03/2014 – 00:00
Mοναδικές γευστικές προτάσεις και την τεχνολογία σύμμαχο εγκαινιάζεται αύριο στην Αθήνα η 23η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Detrop Boutique Show Athens». Η εξειδικευμένη έκθεση διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-Helexpo από τις 14 έως τις 16 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi και απευθύνεται μόνο σε εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες.
Διακόσιες αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων-ποτών θα παρουσιάσουν τα πιο αντιπροσωπευτικά προϊόντα της ελληνικής διατροφής και θα γίνουν «πρεσβευτές» της χώρας μας σε δεκάδες ξένους αγοραστές από την Γερμανία, τη Βουλγαρία, τη Σουηδία, την Ουγγαρία, τη Γαλλία, τη Ρωσία, την Κύπρο και την πΓΔΜ. Στο πλαίσιο αυτό θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν περισσότερες από 150 προκαθορισμένες συναντήσεις με τους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, που δραστηριοποιούνται, μεταξύ άλλων, στη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές.
Η Detrop Boutique Show Athens όμως θα φιλοξενήσει και μια καινοτομία. Πρόκειται για μια «χορταστική» εφαρμογή, την «Ελληνική Διατροφική Κληρονομιά», που θα είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play και υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με το Google Developers Group Thessaloniki, για την προβολή των εκθετών και των προϊόντων τους. Ουσιαστικά η εφαρμογή θα προβάλλει σ’ έναν χάρτη της Ελλάδας τον τόπο εγκατάστασης των εκθετών και τα προϊόντα τους, τα οποία θα συνδέονται με πληροφορίες σχετικές με την ελληνική διατροφική κληρονομιά. Για πρώτη φορά, η τεχνολογία και η καινοτομία κάνουν δυναμική παρέμβαση σε μια ελληνική έκθεση τροφίμων και ποτών, όπως είναι η Detrop Boutique Show Athens, διευρύνοντας με τον τρόπο αυτό το πεδίο ανάπτυξης και προώθησης των προϊόντων.
Στη Detrop Boutique Show Athens όμως θα βρεθούν και η τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ «Chef στον Αέρα», η Ελένη Ψυχούλη και ο Ανδρέας Λαγός, σε μια εκδήλωση που θα φέρει πιο κοντά το παρελθόν και το μέλλον της ελληνικής γαστρονομίας, ενώ ο Παναγιώτης Φράγκος θα κερνά κοκτέιλ «Made in Greece».
Στην έκθεση συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου και Πελοποννήσου, καθώς και πολλοί παραγωγικοί φορείς από όλη τη χώρα.
Η Detrop Boutique Show Athens τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, του υπουργείου Εξωτερικών (Γενική Διεύθυνση Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων), του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, του υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και του δήμου Αμαρουσίου.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_9.png
13/03/2014 – 00:00
καλεί όλους τους επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων-ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό «να περάσουν για ένα μεζέ» από το εκθεσιακό κέντρο HELEXPO MAROUSSI στην Αττική, στο διάστημα 14 έως 16 Μαρτίου.
Το «κέρασμα» θα γίνει από τις 200 αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων-ποτών, που θα συμμετάσχουν στην έκθεση και θα παρουσιάσουν τα πιο αντιπροσωπευτικά προϊόντα της γαστρονομίας της πατρίδας μας, ενώ θα έρθουν σε επαφή και με δεκάδες ξένους εμπορικούς επισκέπτες από την Γερμανία, τη Βουλγαρία, τη Σουηδία, την Ουγγαρία, τη Γαλλία, τη Ρωσία, την Κύπρο και την πΓΔΜ.
Η DETROP BOUTIQUE SHOW ATHENS είναι το επίκεντρο του κλάδου και την επέλεξαν γνωστοί σεφ για να παρουσιάσουν δημιουργίες τους.
Η τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΙ «Chef στον Αέρα», η Ελένη Ψυχούλη και ο Ανδρέας Λαγός, θα βρίσκονται στην έκθεση και θα τιμήσουν με την παρουσία τους τα ελληνικά τρόφιμα-ποτά. Στο πλαίσιο αυτό, χιλιάδες γεύσεις και πρωτότυπες ελληνικές «μπουκιές» θα παντρέψουν το παρελθόν με το μέλλον μέσα από μια εκδήλωση γευσιγνωσίας, που θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ενώ ο Παναγιώτης Φράγκος θα κεράσει και κοκτέιλ «Made in Greece».
Στην έκθεση συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου και Πελοποννήσου, με πλήθος επιχειρήσεων και βιομηχανιών παραγωγής τροφίμων, καθώς και πολλοί παραγωγικοί φορείς από όλη τη χώρα. Οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πάνω από 150 προκαθορισμένες συναντήσεις με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες, οι οποίοι είναι προσκεκλημένοι της ΔΕΘ-Helexpo (πρόγραμμα Hosted Buyers) και δραστηριοποιούνται μεταξύ άλλων στη διανομή, εισαγωγή, χονδρεμπόριο και λιανική πώληση τροφίμων-ποτών σε μεγάλες ξένες αγορές.
H DETROP BOUTIQUE SHOW ATHENS θα προβάλλει τους εκθέτες της και μέσα από τις νέες τεχνολογίες. Γι’ αυτό δημιουργήθηκε η «Ελληνική Διατροφική Κληρονομιά», μία εφαρμογή που θα είναι διαθέσιμη στο App Store και στο Google Play και υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με το Google Developers Group Thessaloniki, ενώ οι εκθέτες θα την έχουν στη διάθεσή τους δωρεάν για ένα χρόνο.
Η έκθεση, που είναι ανοιχτή μόνο για εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες, τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, του υπουργείου Εξωτερικών (Γενική Διεύθυνση Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων), του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, του υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και του δήμου Αμαρουσίου.
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_7.png
06/03/2014 – 00:00
Την ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ επισκέφθηκαν συνολικά 3.107 εμπορικοί επισκέπτες και επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έναντι 2.850 στην περσινή ανάλογη έκθεση, την οποία είχε διοργανώσει για πρώτη φορά η ΔΕΘ-HELEXPO στην Αττική.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως καταγράφτηκε αύξηση της τάξης του 30% στους μοναδικούς (χωρίς συνοδό) εμπορικούς επισκέπτες, οι οποίοι προσέγγισαν τους 2.451, έναντι 1.873 στην περσινή αντίστοιχη διοργάνωση.
Οι παραπάνω επιδόσεις αποκτούν μεγαλύτερη σημασία εάν ληφθεί υπόψη και το ότι η φετινή έκθεση είχε διάρκεια τριών ημερών, έναντι τεσσάρων πέρσι.
Από το σύνολο των επισκεπτών, οι ξένοι προήλθαν από την Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Γερμανία, Αλγερία, Αίγυπτο, Λίβανο, Ρωσία, Ισπανία, Τουρκία, Ολλανδία και Μ. Βρετανία, ενώ οι υπόλοιποι από την εγχώρια αγορά με εκπροσώπηση σχεδόν όλων των γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας.
Οι εκθέτες έφτασαν συνολικά τους 325, έναντι 291 πέρσι, ενώ ξεχώρισε η παρουσία όλων των σημαντικών εγχώριων δημιουργών κοσμήματος.
Οι εκθεσιακές εγκαταστάσεις της ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ του 2014 προσέγγισαν τα 5.314 τμ, έναντι 4.393 τμ στην περσινή διοργάνωση.
Όπως προκύπτει από την ανάλυση των στατιστικών δεδομένων επισκεψιμότητας, στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ εκπροσωπήθηκε σχεδόν το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου του κοσμήματος, όπως ιδιοκτήτες κοσμηματοπωλείων, αργυροχρυσοχόοι, σχεδιαστές κοσμημάτων, αντιπρόσωποι, εισαγωγείς και έμποροι.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ, όπως και η έκθεση KOSMIMA, που διοργανώθηκε πρόσφατα για 28η φορά στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, είναι ένα δυναμικό δίπτυχο εκθέσεων, που επιδιώκει να συμβάλλει στο άνοιγμα νέων αγορών για το ελληνικό κόσμημα και στη δημιουργία καινούργιων εμπορικών συνεργασιών.
Η διοργάνωση της έκθεσης, με τη συνδρομή της ΠΟΒΑΚΩ, αποτελεί σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες, που θέλουν να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις σε κόσμημα και ρολόι, καθώς και για τις τεχνολογικές εξελίξεις του κλάδου.
Το επόμενο ραντεβού του κοσμήματος δίνεται στις 18-20 Οκτωβρίου 2014, στην 29η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού, KOSMIMA, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_29.png
26/02/2014 – 00:00