ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ DESTINATION THESSALONIKI

Η «αγωνία» των ανθρώπων της Θεσσαλονίκης να την αναδείξουν σε τουριστικό προορισμό και να την τοποθετήσουν με αξιώσεις στον διεθνή τουριστικό «χάρτη», αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, εκφράσθηκε σήμερα στο διεθνές συνέδριο τουρισμού «Destination Thessaloniki», που διοργάνωσε η ΔΕΘ-Helexpo, με συνδιοργανωτές το Thessaloniki Convention Bureau (TCB) και τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia.

Προϊόντα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ενός τουρίστα, από το ενδιαφέρον για τον αρχαιολογικό και τον βυζαντινό πολιτισμό μέχρι τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και το παραλιακό μέτωπο, διαθέτει η Θεσσαλονίκη, όπως σημείωσε από το βήμα του συνεδρίου ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης, κ. Γιώργος Ορφανός. Τόνισε όμως πως χρειάζεται ένα οργανωμένο σχέδιο για να αξιοποιηθούν οι αρετές της πόλης, αφού στο παρελθόν η σπουδή που επιδείχθηκε για γρήγορες λύσεις δεν εξυπηρέτησε τον τελικό στόχο.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης, αναφέρθηκε στο όραμα του δήμου, που περιλαμβάνεται στο επιχειρησιακό του σχέδιο «Θεσσαλονίκη 2030», να αναδειχθεί, με αφορμή τα ευρήματα της Βενιζέλου, ένας ιστορικός περίπατος στην πόλη, ο οποίος θα περιλαμβάνει το Αλκαζάρ, το Μπεζεστένι, τη ρωμαϊκή αγορά, την Πλατεία Διοικητηρίου, τον Άγιο Δημήτριο, την Αχειροποίητο, τα ευρήματα της Αγίας Σοφίας, την Πλατεία Αριστοτέλους και το Καπάνι.

«Ο τουρισμός δεν είναι αυτοσκοπός. Ξεκινάμε από την ανάδειξη του πλούτου της πόλης κι αυτός είναι πρώτα ο πολιτισμός» σημείωσε ο κ. Μπουτάρης, αναφερόμενος μάλιστα στο ρεύμα των Τούρκων και των Ισραηλινών που προσελκύονται από την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης.  Όπως σημείωσε επίσης, στα σχέδια του δήμου για τα επόμενα χρόνια περιλαμβάνονται η βελτίωση των υποδομών, αλλά και του κυκλοφοριακού. Ο ίδιος, κλείνοντας την εισήγησή του, πρότεινε στη ΔΕΘ-Helexpo τη δημιουργία ενός θεματικού προϊόντος για το κρασί, στα πρότυπα του θεματικού πάρκου της σοκολάτας.

Τη συμβολή του εθνικού εκθεσιακού φορέα στις προσπάθειες να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη σε προορισμό όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με τα θεματικά γεγονότα που διοργανώνει, όπως για παράδειγμα το Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας και ο Αστερόκοσμος, υπογράμμισε με τη σειρά του ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας.

Σε χαιρετισμό της υπουργού Τουρισμού, κας Όλγας Κεφαλογιάννη, που διαβάστηκε από τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνο Ζήκο, αφού η ίδια δεν μπόρεσε να παραστεί, τονίσθηκε πως το υπουργείο Τουρισμού έχει εντάξει στην στρατηγική του την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού υψηλού πολιτιστικού αποθέματος, αλλά και συνεδρίων.

Από την πλευρά της η πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau, κα Δέσποινα Αμαραντίδου, αναρωτήθηκε γιατί δεν έχουμε αξιοποιήσει τη γεωγραφική μας θέση, γιατί δεν δίνουμε σε νέους ανθρώπους βήμα δράσης και κυρίως γιατί δεν συνεργαζόμαστε. «Χρειαζόμαστε πνεύμα συνεργασίας, αλλά και να υιοθετήσουμε μια διεθνοποιημένη πολιτική. Να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη πόλη της Ευρώπης, πόλη του κόσμου» τόνισε. H κα. Αμαραντίδου παρουσιάζοντας το Ambassadors Programme, το οποίο αποτελεί μία πρωτοβουλία του Thessaloniki Convention Bureau, επισήμανε πως προορίζεται για να υποστηρίξει και να βοηθήσει αμερόληπτα τους τοπικούς εκείνους παράγοντες, ιατρούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, οι οποίοι είναι κορυφαίοι στον τομέα τους και μπορούν να διεκδικήσουν με επιτυχία συνέδρια, τα οποία θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη. Τα οφέλη για την πόλη από την υλοποίηση του Ambassadors Programme και την επακόλουθη έλευση συνεδρίων στη Θεσσαλονίκη, συνοψίζονται στο ότι ενισχύεται η τοπική οικονομία, καθώς οι σύνεδροι τείνουν να ξοδεύουν έως και τρεις φορές πιο πολλά από το μέσο τουρίστα, ενώ βέβαια επιτυγχάνεται και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Ο στόχος από την εφαρμογή του Ambassadors Programme είναι να αυξηθεί ποσοστιαία κατά 30% η διοργάνωση συνεδρίων στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης τα επόμενα 5 χρόνια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, αναλύοντας τις ευεργετικές επιπτώσεις της εκθεσιακής δραστηριότητας για την οικονομία, τόνισε βασιζόμενος στα αποτελέσματα σχετικής μελέτης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, πως εάν ο εθνικός εκθεσιακός φορέας έπαυε να λειτουργεί, τότε το ακαθάριστο προϊόν της περιοχής της Θεσσαλονίκης θα μειωνόταν κατά 3,6 φορές. Παράλληλα, κάθε αύξηση του κύκλου εργασιών της τοπικής εκθεσιακής αγοράς κατά ένα ευρώ, προκαλεί διεύρυνση της οικονομίας της περιοχής κατά 1,86 Ευρώ, ενώ οδηγεί και σε 28 νέες θέσεις εργασίας.

Τα μοντέλα προσέλκυσης συνεδριακού τουρισμού των περιοχών τους περιέγραψαν με τη σειρά τους οι επικεφαλής γραφείων συνεδρίων από την Τουρκία, τη Σερβία και την Σλοβενία, Ali Sinan Inan, Milos Milovanovic και Miha Kovacic αντίστοιχα.

Τη δημιουργική συνεργασία των φορέων της Θεσσαλονίκης, που απαιτείται, για να προσελκυσθούν μεγάλα διεθνή συνέδρια, επισήμαναν οι κ.κ. Παναγιώτης Σελβιαρίδης, καθηγητής της ιατρικής σχολής του ΑΠΘ και Κυριαζής Πιτιλάκης, καθηγητής του τμήματος πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ. 

Στη συμβολή των διεθνών εκθεσιακών και πολιτιστικών εκδηλώσεων στην τουριστική ανάπτυξη των πόλεων, αναφέρθηκαν η κα. Chiara Ravara, από το Sales & Marketing Department της Ryanair και οι κ.κ. Γιώργος Μουστάκας, πολιτιστικός παραγωγός και διευθυντής της εταιρίας Λάβρυς, James Bilios, Διευθυντής Διεθνών Παραγωγών Θεάματος Broadway Entertainment Group και Νίκος Στεφανίδης, οργανωτής πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Τέλος, το θέμα, «Destination Marketing, Tourism Policies & Promotion» έθιξαν με τοποθετήσεις τους οι κ.κ. Άγγελος Βλάχος, Project Manager «Παρατηρητήριο Τουρισμού Περιφέρειας Ν. Αιγαίου» και Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ευάγγελος Χρήστου, καθηγητής τουριστικού μάρκετινγκ στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και Ιωάννης Σπιλάνης, αναπληρωτής καθηγητής περιφερειακής ανάπτυξης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/destination_thessaloniki_256629762.jpg

14/11/2014 – 18:27

ΕΓΚΑΙΝΙΑ PHILOXENIA-HOTELIA

Την ευτυχή σύμπτωση της 30ης Philoxenia με την ένωση των δυνάμεων μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και της ΔΕΘ-Helexpo υπογράμμισε απόψε η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, από το βήμα των εγκαινίων των Philoxenia και Hotelia.

πως έκανε γνωστό η υπουργός, η κυβέρνηση προγραμματίζει να επενδύει μισό δισεκατομμύριο ευρώ κάθε χρόνο για τα επόμενα έξι χρόνια σε μεγάλες υποδομές τουρισμού και συναφών δραστηριοτήτων μέσω του ΕΣΠΑ. Παράλληλα, ο ιδιωτικός τομέας αναμένεται να επενδύει 3 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.

«Πρόθεσή μας είναι να σταθούμε αρωγοί σε κάθε πρωτοβουλία και ολοκληρωμένη πρόταση των τοπικών αρχών και της αυτοδιοίκησης. Απευθύνουμε μήνυμα συνεργασίας στους δήμους και στις Περιφέρειες της χώρας για καλύτερο και αποδοτικότερο συντονισμό» σημείωσε η κα Κεφαλογιάννη. 

Από την πλευρά του ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης, κ. Γιώργος Ορφανός, υπογράμμισε τη δυναμική της φετινής Philoxenia και την προοπτική της να μετεξελιχθεί σε κορυφαίο τουριστικό γεγονός και μίλησε για τη θετική πορεία του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα.

Τον στόχο της ΔΕΘ-Helexpo να ξαναγίνει η Philoxenia η μεγάλη «γιορτή» του τουριστικού κλάδου επισήμανε με τη σειρά του ο πρόεδρος του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Τάσος Τζήκας. Αναφέρθηκε δε στη σημασία του μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψαν το υπουργείο Τουρισμού και η ΔΕΘ-Helexpo. 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_71.png

13/11/2014 – 15:22

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΘ-HELEXPO

Σε στρατηγική «συμμαχία» με το υπουργείο Τουρισμού προχωρά η ΔΕΘ-Helexpo, με την υπουργό Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη και τον πρόεδρο του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Τάσο Τζήκα, να υπογράφουν σήμερα μνημόνιο συνεργασίας για την από κοινού συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού. 

Η συνεργασία αυτή ανακοινώθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου της υπουργού Τουρισμού, κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, με την αφορμή της 30ης Philoxenia και της Hotelia, που άνοιξαν σήμερα τις πύλες τους. 

Οι δύο φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους με σκοπό αφενός να αξιοποιήσει το υπουργείο Τουρισμού την εκθεσιακή τεχνογνωσία και εμπειρία της ΔΕΘ-Helexpo και αφετέρου να χρησιμοποιήσει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας τη διεθνή δικτύωση του υπουργείου  για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως εκθεσιακού και συνεδριακού προορισμού. 

 «Το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η ΔΕΘ-Helexpo  θα συνδυάσουν την τεχνογνωσία και την πολύχρονη εμπειρία τους και θα καταρτίσουν πρόγραμμα συμμετοχής σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού» σημείωσε η κα Κεφαλογιάννη. Τόνισε δε πως στόχος είναι να επιτευχθεί η υψηλότερη δυνατή κάλυψη των αγορών. «Πρόκειται για ένα μοντέλο συνεργασίας που μόνο οφέλη θα προσπορίσει στον ελληνικό τουρισμό» σημείωσε.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, υπογράμμισε την ταχύτατη ανταπόκριση του υπουργείου Τουρισμού στην πρόταση του εθνικού εκθεσιακού φορέα για συνεργασία. Ο δε διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, εξήγησε πως η ΔΕΘ-Ηelexpo θα αποτελέσει ουσιαστικά τον εκτελεστικό βραχίονα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε νέες και παλαιές αγορές και την ίδια στιγμή θα ενταχθεί στο δίκτυο του ΕΟΤ για να τονώσει τον επαγγελματικό τουρισμό της Θεσσαλονίκης.

Σήμερα στις 20:00 η υπουργός Τουρισμού θα εγκαινιάσει τις Philoxenia και Hotelia στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. 

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/tourist.jpg

13/11/2014 – 15:14

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ PHILOXENIA-HOTELIA

Το πρώτο βήμα για να αναδειχθεί το εκθεσιακό «δίδυμο» των Philoxenia και Hotelia στο σημαντικότερο γεγονός της τουριστικής βιομηχανίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη κάνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη φετινή διοργάνωση των δύο εκθέσεων από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου. Όπως τονίσθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, φιλοδοξία του εθνικού εκθεσιακού φορέα είναι στο τουριστικό αυτό «δίπτυχο» να εκπροσωπείται η περιφερειακή διεθνής τουριστική αγορά, ώστε ο ξένος εμπορικός επισκέπτης να μπορεί: από τη μια να «αγοράσει» Ελλάδα, έχοντας στη διάθεσή του το σύνολο του εγχώριου τουριστικού προϊόντος και από την άλλη να έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει και το τουριστικό πανόραμα των Βαλκανίων.

Την εκπροσώπηση σχεδόν όλης της Ελλάδας στην 30η Philoxenia υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, αναφερόμενος στην εκθεσιακή επανεμφάνιση των Περιφερειών Αττικής και Κρήτης μετά από πολλά χρόνια. Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, τη χαρακτήρισε ως τη μακροβιότερη έκθεση τουρισμού της χώρας και τη μοναδική στο είδος της, στην οποία πνέει σήμερα άνεμος ανανέωσης.

Με τη σειρά του ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, υπογράμμισε ότι έγινε προσπάθεια συνολικού επανασχεδιασμού της Philoxenia, που απέδωσε, ενώ σημείωσε και τη μεγάλη δυναμική στο κομμάτι της Hotelia και του ξενοδοχειακού εξοπλισμού. Την πρόταση του δήμου Θεσσαλονίκης για τη διοργάνωση από τη ΔΕΘ-Helexpo ενός επενδυτικού φόρουμ τουρισμού στη Θεσσαλονίκη διατύπωσε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού και διεθνών σχέσεων του δήμου, κ. Σπύρος Πέγκας, ενώ μίλησε για ένα ποιοτικό άλμα στη Philoxenia. Η 30η Philoxenia έχει προσελκύσει επιλεγμένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από Βουλγαρία, Καναδά, Κόστα Ρίκα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία, Ολλανδία, Ουκρανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο, Νότια Αφρική και ΗΠΑ.

Περισσότεροι από 100 ξένοι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες θα βρεθούν στη φετινή διοργάνωση, ως εκπρόσωποι μεγάλων tour operators και τουριστικών φορέων, ενώ θα πραγματοποιηθούν πάνω από 1.000 προγραμματισμένα ραντεβού μεταξύ hosted buyers και εκθετών. Επίσης στη φετινή διοργάνωση θα συμμετάσχουν μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως Ρωσία, Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια, Αίγυπτο, Αυστρία, Μολδαβία, Τυνησία και Ινδονησία. Συνολικά, φέτος οι εκθέτες της Philoxenia και της Hotelia φτάνουν τους 200, έναντι 152 πέρυσι. Στο φετινό εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» της ΔΕΘ-Helexpo εκπροσωπείται το μεγαλύτερο τμήμα του εγχώριου τουριστικού «χάρτη», ενώ αυτό γίνεται φανερό και από τα τετραγωνικά μέτρα τα οποία καλύπτουν οι εκθέσεις, που φέτος φτάνουν τα 4.600, έναντι 3.100 πέρυσι.

Όσον αφορά στη Hotelia μια δημιουργική καινοτομία της είναι φέτος το DPOINT HOTEL VILLAGE στο περίπτερο 12, ένα πρωτότυπο χωριό, όπου θα εκτίθενται προϊόντα επίπλου και διακόσμησης, καθώς και εξοπλισμός για το ξενοδοχείο. Στην «πλατεία» αυτού του χωριού, θα βρίσκεται το Hotel Design Project, όπου οι Ανδρέας Βαρώτσος (βιομηχανικός σχεδιαστής), Σωτήρης Λάζου (βιομηχανικός σχεδιαστής), Ασπασία Τάκα (αρχιτέκτων), Μανώλης Μετρίδης (αρχιτέκτων μηχανικός), Γιώργος Πιτταροκοίλης (μηχανολόγος μηχανικός, βιομηχανικός σχεδιαστής) και Γιάννης Γεωργαράς (βιομηχανικός σχεδιαστής) θα παρουσιάσουν τις προτάσεις πρότυπων δωματίων ξενοδοχείων τους.

Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, όπου ξεχωρίζει το συνέδριο «Destination Thessaloniki», με σκοπό να αναδείξει τις υποδομές και την προοπτική της πόλης της Θεσσαλονίκης ως προορισμού για διεθνείς διοργανώσεις συνεδριακού, εκθεσιακού, επιστημονικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Τα εγκαίνια των δύο εκθέσεων θα τελέσει η υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, στις 20:00, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης». Philoxenia και Hotelia υλοποιούνται υπό την Αιγίδα του ΕΟΤ, του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA, η ΠΟΞ και η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης.

Συνεργάτης στο πεδίο των hosted buyers είναι η Artion Conferences & Events, χορηγός η Skyserv και επίσημη τράπεζα η Εθνική Τράπεζα. Το ωράριο λειτουργίας των δύο εκθέσεων έχει ως εξής: Πέμπτη και Παρασκευή από τις 11:00-20:00 και μόνο για εμπορικούς επισκέπτες, ενώ το Σάββατο από τις 11:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και κοινό και την Κυριακή από τις 11:00-18:00 επίσης για εμπορικούς επισκέπτες και κοινό. Με την παράκληση να δημοσιευθεί, να μεταδοθεί ή να αναρτηθεί.

Κατεβάστε το πρόγραμμα των παραλληλων εκδηλώσεων σε μορφή PDF εδώ.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ART THESSALONIKI

Ένα ακόμα βήμα προς την πολιτισμική πολυμορφία, την εξωστρέφεια και τον κοσμοπολιτισμό που επιβάλλει η ιστορία και η γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε την Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair η Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, κα Άντζελα Γκερέκου. Στη σημερινή πρώτη παρουσίαση της νέας έκθεσης, που θα διοργανώσουν από τις 29 Οκτωβρίου έως την 1η Νοεμβρίου του 2015 η ΔΕΘ-Helexpo από κοινού με την γκαλερί Tsatsis Projects/Artforum, η κα Γκερέκου σημείωσε πως το εν λόγω εγχείρημα θα ενθαρρύνει τον διάλογο ανάμεσα στους καλλιτέχνες και το φιλότεχνο κοινό, ενώ θα αποτελέσει τόπο συνάντησης καλλιτεχνικών τάσεων και δημιουργιών. 

Όπως τόνισε, ο πολιτισμός μπορεί να συνδεθεί με την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη, άρα και με την οικονομία της χώρας, εξηγώντας πως  ακριβώς αυτό το τρίπτυχο «πολιτισμός-εξωστρέφεια-ανάπτυξη»  διαπνέει τη φιλοσοφία του Υπουργείου Πολιτισμού. Ευχήθηκε δε η νέα διοργάνωση να αποτελέσει πλατφόρμα πολιτιστικής ανταλλαγής ιδεών. 

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, τόνισε πως η Art Thessaloniki είναι, μεταξύ άλλων, μια προσπάθεια για να ξαναβρεί ο εθνικός εκθεσιακός φορέας τη γοητευτική του σχέση με τον πολιτισμό, αφού αποτέλεσε στο παρελθόν «μήτρα» σημαντικών πολιτιστικών διοργανώσεων, όπως τα Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Τραγουδιού. 

Με τη σειρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, σημείωσε πως μέσω πρωτοβουλιών αυτού του τύπου στόχος είναι να αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη ως προορισμός τέχνης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ προανήγγειλε μια μεγάλη καμπάνια που θα γίνει στο εξωτερικό για την προβολή της νέας έκθεσης. 

«Η Art Thessaloniki φιλοδοξούμε να είναι μια art-fair με ανοιχτούς ορίζοντες, να χαράξει νέους δρόμους και να φανερώσει πρωτόγνωρες πτυχές της δυναμικής της πόλης. Θα ανοίξει δε την αγκαλιά της στις χώρες των Βαλκανίων, της Μαύρης Θάλασσας, της Μεσογείου, στη Ρωσία, στην Τουρκία, στο Ισραήλ και σε όλο τον κόσμο» τόνισε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Art Thessaloniki, κ. Παντελής Τσάτσης. 

Τη στήριξη της πολιτείας στη φιλόδοξη αυτή προσπάθεια μετέφερε με τη σειρά του ο καθηγητής Φιλοσοφίας της Τέχνης και  Σύμβουλος Πολιτισμού του πρωθυπουργού, κ. Δημοσθένης Δαββέτας. Σύμφωνα με τον κ. Δαββέτα, τα προϊόντα τέχνης πρέπει να είναι ανταγωνιστικά και οι επιλογές που θα γίνουν στην Art Thessaloniki, αλλά και οι συμμετοχές θα πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου.

Την ικανοποίησή του που μια τέτοια προσπάθεια γίνεται στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε από την πλευρά του ο Ιστορικός Τέχνης και καθηγητής του ΑΠΘ, κ. Χάρης Σαββόπουλος. Τόνισε δε πως τέτοια ανοίγματα θα δώσουν πολλά σε νέα παιδιά που θα έρθουν σε επαφή με έργα στα οποία δεν έχουν άμεση πρόσβαση. 

Η Art Thessaloniki είναι μια έκθεση, που επενδύει στην στρατηγικής σημασίας γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης, στην πολυπολιτισμική της ταυτότητα, στην πλούσια και μακρόχρονη ιστορία της. Την ταυτότητα της θα δώσουν οι αίθουσες τέχνης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και ένα πλούσιο παράλληλο πρόγραμμα που θα αγκαλιάσει όλη την πόλη, με τη συμμετοχή νέων καλλιτεχνών, πολιτιστικών φορέων, μουσείων, ιδρυμάτων και καλλιτεχνικών εκδόσεων. 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ PHILOXENIA

Ο πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Τάσος Τζήκας και τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας, σας προσκαλούν σε Συνέντευξη Τύπου την Τρίτη 11 Νοεμβρίου και ώρα 12:00, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», ενόψει των εκθέσεων Philoxenia και Hotelia, που θα πραγματοποιηθούν από 13-16/11/2014.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_70.png

07/11/2014 – 12:37

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ART THESSALONIKI FAIR

Σας αποστέλλουμε πρόσκληση και ενημερωτικό δελτίο Τύπου για την πρώτη παρουσίαση της Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Νοεμβρίου, 12:00 στην αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης” στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

H Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair ανοίγει δυναμικά τα φτερά της στη Θεσσαλονίκη από τις 29 Οκτωβρίου έως την 1η Νοεμβρίου του 2015, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο της ΔΕΘ-HELEXPO, με στόχο να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα εικαστικά γεγονότα στη Ελλάδα και στο ευρύτερο Νοτιοανατολικό άκρο της Ευρώπης. 

Η Art Thessaloniki International Contemporary Art Fair, η οποία αποτελεί συνδιοργάνωση του Εθνικού Φορέα Οργάνωσης Εκθέσεων, Συνεδρίων και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων ΔΕΘ-HELEXPO και της γκαλερί TSATSIS PROJECTS / ARTFORUM, φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως ετήσιος θεσμός και θα πραγματοποιηθεί με την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια φουάρ που επενδύει στην στρατηγικής σημασίας γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης,  στην πολυπολιτισμική της ταυτότητα, στην πλούσια και μακρόχρονη ιστορία της. Στόχος της είναι η ανάδειξη της δυναμικής της πόλης στο σήμερα και η καθιέρωσή της ως σημαντικού κέντρου Τέχνης στα Βαλκάνια και την ευρύτερη λεκάνη της Μεσογείου, τόσο σε επίπεδο καλλιτεχνικής έκφρασης, όσο και σε επίπεδο εμπορικής, πολιτισμικής και οικονομικής ανάπτυξης.  

Την ταυτότητα της Art – Thessaloniki θα δώσουν οι Αίθουσες Τέχνης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και ένα πλούσιο παράλληλο πρόγραμμα που θα αγκαλιάσει όλη την πόλη, με τη συμμετοχή νέων καλλιτεχνών, πολιτιστικών φορέων, μουσείων, ιδρυμάτων και καλλιτεχνικών εκδόσεων. 

Το παράλληλο πρόγραμμα, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει: 

  •  Έκθεση νέων Ελλήνων καλλιτεχνών υπό την επιμέλεια των ιστορικών Τέχνης Χάρη Σαββόπουλου, Μάνου Στεφανίδη και Σάνιας Παπά 
  •  Πρότζεκτ Σύγχρονης και Βυζαντινής Αγιογραφίας
  •  Εργαστήρια τέχνης για παιδιά και ενηλίκους 
  •  Διαλέξεις από ιστορικούς Τέχνης 
  •  Καλλιτεχνικά δρώμενα                                         

Για περισσότερες πληροφορίες: 

Τel: +30 2310 291117   

Μobile: +30 6946 907708 

info@art-thessaloniki.gr

www.art-thessaloniki.gr

Υπεύθυνη Τύπου: Εύη Καλλίνη 

M: +30 6932 567903

press@art-thessaloniki.gr

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/art.jpg

05/11/2014 – 19:36

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ PHILOXENIA

Ένα πραγματικό τουριστικό πανόραμα, τόσο για την εγχώρια, όσο και για τη διεθνή αγορά, η 30η PHILOXENIA, μία από τις μεγαλύτερες κλαδικές εκθέσεις του τουρισμού στη Ν.Α. Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από τη ΔΕΘ-Helexpo στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης στο χρονικό διάστημα 13-16 Νοεμβρίου 2014. Με τριάντα χρόνια επιτυχημένης εκθεσιακής παρουσίας στο ενεργητικό της, η PHILOXENIA συγκεντρώνει το σύνολο της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας, πολλές συμμετοχές από το εξωτερικό, αλλά και πλήθος εμπορικών επισκεπτών απ΄ όλο τον κόσμο.

Μαζί με τη PHILOXENIA λαμβάνει χώρα και η HOTELIA, η μοναδική έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού, όπου παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση και ενεργειακή αναβάθμιση των ξενοδοχειακών και επαγγελματικών μονάδων. Η φετινή PHILOXENIA, έχοντας ήδη καλύψει τον περσινό εκθεσιακό της χώρο, παρουσιάζει αύξηση στον αριθμό των προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers), ενώ παράλληλα  έχει προσελκύσει συμμετοχές από μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως Ρωσία, Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια, Αίγυπτο, Αυστρία, Μολδαβία, Τυνησία και Ινδονησία. Αξιοσημείωτη είναι και η εκθεσιακή επανεμφάνιση της Περιφέρειας Κρήτης έπειτα από πολλά χρόνια.

Η έκθεση, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, του ΕΟΤ και όλων των σημαντικών τουριστικών φορέων της χώρας, πλαισιώνεται και από πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, όπου ξεχωρίζει το συνέδριο “Destination Thessaloniki”, με σκοπό να αναδείξει τις υποδομές και την προοπτική της πόλης της Θεσσαλονίκης ως προορισμού για διεθνείς διοργανώσεις συνεδριακού, εκθεσιακού, επιστημονικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Από την πλευρά της, η HOTELIA, που συγκεντρώνει φέτος πιο πολλές συμμετοχές και αναπτύσσεται σε μεγαλύτερους εκθεσιακούς χώρους, καινοτομεί δημιουργικά, παρουσιάζοντας το DPOINT HOTEL VILLAGE στο περίπτερο 12, ένα πρωτότυπο χωριό, όπου θα εκτίθενται προϊόντα επίπλου και διακόσμησης, καθώς και εξοπλισμός για το ξενοδοχείο.

Στην «πλατεία» αυτού του χωριού, θα βρίσκεται το Hotel Design Project, όπου οι Ανδρέας Βαρώτσος (βιομηχανικός σχεδιαστής), Σωτήρης Λάζου (βιομηχανικός σχεδιαστής), Ασπασία Τάκα (αρχιτέκτων), Μανώλης Μετρίδης (αρχιτέκτων μηχανικός), Γιώργος Πιτταροκοίλης (μηχανολόγος μηχανικός, βιομηχανικός σχεδιαστής) και Γιάννης Γεωργαράς (βιομηχανικός σχεδιαστής) θα παρουσιάσουν τις προτάσεις πρότυπων δωματίων ξενοδοχείων τους.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/press_360x214_69.png

04/11/2014 – 16:23

ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ KOSMIMA

«Λάμψη» από τις πολύτιμες δημιουργίες της ελληνικής αργυροχρυσοχοΐας πήρε η 29η Διεθνής Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογιών, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων, Εξοπλισμού «Kosmima», όπου καταγράφηκε σημαντικά αυξημένη επισκεψιμότητα σε σχέση με την περσινή διοργάνωση. Το σύνολο των επισκεπτών ήταν αυξημένο κατά 14%, φτάνοντας τους 2.000, ενώ οι εμπορικοί επισκέπτες ήταν περισσότεροι από πέρυσι κατά 20%.

Σημαντική μεταξύ αυτών ήταν η παρουσία των ξένων εμπορικών επισκεπτών από την Ουγγαρία, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, την Τσεχία, την ΠΓΔΜ, την Ιορδανία, τον Λίβανο, τη Ρωσία, τη Σερβία, την Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Ουκρανία. Μάλιστα, ο αριθμός των ξένων εμπορικών επισκεπτών ήταν αυξημένος κατά 116% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση. 

Τα μεγέθη της 29ης Kosmima ήταν συνολικά ενισχυμένα.  Οι εκθέτες αυξήθηκαν κατά 17,5% και η εκθεσιακή επιφάνεια κατά 24%. Ειδικότερα, οι εκθέτες ανήλθαν σε 98, ενώ τα τ.μ. που καλύφθηκαν ήταν 1.800. Οι άμεσοι ξένοι εκθέτες προήλθαν από την Ισπανία και τη Γερμανία, ενώ έμμεσα εκπροσωπήθηκαν και οίκοι από τη Βρετανία, την Αυστρία, τη Γερμανία, την Ελβετία, τις ΗΠΑ και το Χονγκ Κονγκ.

Στο πλαίσιο της 29ης Kosmima πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ) και ο 25ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Σχεδίου Κοσμήματος, με θέμα «Συμβολίζοντας τη μοναδικότητα». Για τις εντυπωσιακές δημιουργίες απονεμήθηκαν 3 βραβεία και 5 έπαινοι στην κατηγορία Α’, σπουδαστών σχολών αργυροχρυσοχοΐας και ένας έπαινος στην κατηγορία Β’, επαγγελματιών αργυροχρυσοχοΐας. 

Το επόμενο ραντεβού για τον κλάδο του κοσμήματος έχει προγραμματιστεί για την «Ελλήνων Κόσμημα», την οποία διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου του 2015 στην Αθήνα. Ήδη οι συμμετοχές είναι σημαντικά αυξημένες και το ενδιαφέρον μεγάλο. Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Έρη Αρχοντή, στο τηλ. 2310 291 177.  

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/kosmima2_0.jpg

22/10/2014 – 15:36

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΟΜΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΘ-HELEXPO ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 18-20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

Μεγάλες στιγμές θα ζήσει η Θεσσαλονίκη αυτό το Σαββατοκύριακο (18-19 Οκτωβρίου), με ένα μωσαϊκό εκδηλώσεων, εκθέσεων, αγώνων και δράσεων, που κάνει πραγματικότητα τον στόχο της ΔΕΘ-Helexpo για ένα ζωντανό Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο 365 ημέρες τον χρόνο. 29η Kosmima, Helexpo Παγκόσμιο Κύπελλο Ξιφασκίας Νέων Ανδρών, 3ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος, 14η PHARMA point, έκθεση του CERN και Εργοστάσιο-Μουσείο Σοκολάτας συνθέτουν το πολυθέαμα που θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι επισκέπτες της Έκθεσης.

«Το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης μετεξελίσσεται σε έναν ζωντανό πνεύμονα για την καθημερινή ζωή της πόλης. Αυτός ήταν ο στόχος μας από την πρώτη στιγμή. Να βελτιώσουμε το κλάσμα των ημερών λειτουργίας του προς τις ημέρες του χρόνου» σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση όλων των δράσεων του Σαββατοκύριακου.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του εθνικού εκθεσιακού φορέα, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, τόνισε πως προτεραιότητα της ΔΕΘ-Helexpo ήταν η εικόνα της Έκθεσης να είναι φωτεινή και γιορτινή και όχι μια σκοτεινή «μαύρη τρύπα» στον χάρτη της Θεσσαλονίκης. «Τα κάγκελα έχουν πέσει στο Εκθεσιακό Κέντρο» σημείωσε χαρακτηριστικά, φέρνοντας ως ενδεικτικό παράδειγμα για την εξωστρέφεια της Έκθεσης το Εργοστάσιο-Μουσείο Σοκολάτας που μετράει μέχρι στιγμής 100.000 επισκέπτες και έχει κλεισμένα ραντεβού για την ξενάγηση 50.000 μαθητών από όλη τη χώρα. 

Παρουσιάζοντας αναλυτικά το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου ο κ. Ποζρικίδης αναφέρθηκε στα εξής: 

-Στην 29η Kosmima (18-20 Οκτωβρίου) καταγράφεται αύξηση εκθετών κατά 17,5% και εκθεσιακής επιφάνειας κατά 24%. Το σύνολο των φετινών εκθετών είναι 98 έναντι 90 στην προηγούμενη διοργάνωση και τα τ.μ. της είναι περίπου 1.800, έναντι 1.447 πέρσι. Οι άμεσοι ξένοι εκθέτες προέρχονται από την Ισπανία και τη Γερμανία, ενώ έμμεσα εκπροσωπούνται και οίκοι από Μ. Βρετανία, Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, ΗΠΑ και Χονγκ-Κονγκ. Η έκθεση έχει προσκαλέσει και 24 ξένους εμπορικούς επισκέπτες από Τσεχία, Κύπρο, Ιορδανία, Λίβανο, Τυνησία, Τουρκία, Ρωσία, Βουλγαρία και Ουγγαρία. Η Kosmima πλαισιώνεται από τον 25ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φιλοτέχνησης Σχεδίου Κοσμήματος με θέμα «Συμβολίζοντας τη Μοναδικότητα».

-To Helexpo Παγκόσμιο Κύπελλο Ξιφασκίας Νέων Ανδρών 2014 είναι η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση ξιφασκίας που έχει φιλοξενηθεί ποτέ στη Θεσσαλονίκη, αποτελώντας πόλο έλξης για πάνω από 150 ξιφομάχους από 25 χώρες. Για τις ανάγκες της διήμερης διοργάνωσης, το περίπτερο 12 έχει μετατραπεί σε υπερσύγχρονο οπλασκητήριο με 12 πίστες ξιφασκίας. «Όλα τα μεγάλα ονόματα του αθλήματος θα είναι εδώ και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει φοβερές μονομαχίες» σημείωσε ο διευθυντής του Helexpo Παγκοσμίου Κυπέλλου Ξιφασκίας Νέων Ανδρών, κ. Πέτρος Τσώκας. 

-Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί ο 3ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης και ο Δρόμος Υγείας & Δυναμικού Βαδίσματος 5.000 μέτρων, με περισσότερες από 15.000 συμμετοχές από 54 χώρες. Το «στρατηγείο» του αγώνα είναι στο περίπτερο 7, ενώ η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Σ.Ε.Γ.Α.Σ., της AIMS, της ΔΕΘ-Helexpo και του Οργανισμού «Θεσσαλονίκη Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014». «Χωρίς τη βοήθεια της ΔΕΘ-Helexpo όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν» σημείωσε ο γενικός γραμματέας της οργανωτικής επιτροπής του 3ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης, κ. Ιωάννης Ποδιώτης. Με τη σειρά του ο γενικός διευθυντής του θεσμού, κ. Δρόσος Χριστόπουλος, τόνισε πως η διοργάνωση ενισχύει την τουριστική προσέλευση στην πόλη, με ενδιαφέρον από μεγάλα πρακτορεία αθλητικού τουρισμού, ενώ προς αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο παίζει και η αδερφοποίησή του με ξένους μαραθωνίους. 

-Στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι. Βελλίδης» θα πραγματοποιηθεί για 14η συνεχή χρονιά το φαρμακευτικό συνέδριο-έκθεση PHARMA point. Η διήμερη εκδήλωση αποτελεί σημείο αναφοράς για τους φαρμακοποιούς όλης της χώρας, ενσωματώνοντας ένα κορυφαίο συνέδριο, έκθεση με 64 εταιρείες και αποτελώντας «μαγνήτη» για χιλιάδες επισκέπτες απ΄ όλη τη χώρα. «Πρόκειται για έναν αειθαλή θεσμό για τη Θεσσαλονίκη, που συγκέντρωσε πέρυσι 7.000 επισκέπτες» ανέφερε το μέλος του δ.σ. του διοργανωτή Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, κ. Αργύρης Αργυρόπουλος. 

-Προσθέτοντας και τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Παράκτιας Κωπηλασίας, που ξεκινά σήμερα υπό την οργανωτική ευθύνη του δήμου Θεσσαλονίκης, ο αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής, Κωνσταντίνος Ζέρβας, σημείωσε πως η Θεσσαλονίκη εκτός από το τριήμερο του Αγίου Δημητρίου, έχει ένα ακόμα τριήμερο για να γιορτάσει. 

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου παρουσιάσθηκε επίσης η συνεργασία της ΔΕΘ-Helexpo με την ΚΑΕ ΠΑΟΚ, η οποία θα επεκταθεί στο επόμενο διάστημα και στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. «Μακάρι οι φορείς της πόλης να πάρουν τη ΔΕΘ-Helexpo ως παράδειγμα στις κινήσεις που κάνει» τόνισε ο πρόεδρος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, κ. Μπάνε Πρέλεβιτς, μιλώντας για μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία. Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ κ. Βαγγέλης Γαλατσόπουλος, χαρακτήρισε ως στρατηγική τη συνεργασία, αναφέροντας μάλιστα ανάλογα παραδείγματα συνεργασιών μεγάλων ισπανικών αθλητικών συλλόγων, ενώ σημείωσε πως εκτός από τον Λευκό Πύργο δύο είναι τα πιο γνωστά brand names της Θεσσαλονίκης, η ΔΕΘ και ο ΠΑΟΚ. 


ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΕΘ-HELEXPO, κ. ΤΑΣΟΥ ΤΖΗΚΑ

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΔΕΘ-HELEXPO, κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΟΖΡΙΚΙΔΗ

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/oktombri.jpg

16/10/2014 – 16:19