ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ FRESKON ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η πρώτη διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «Freskon», που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 25 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο στόχος της ΔΕΘ-Helexpo να αναδειχθεί η «Freskon» σε σημείο αναφοράς του κλάδου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της ανατολικής Μεσογείου επετεύχθη.

Ο συνολικός αριθμός των εμπορικών επισκεπτών που πέρασαν τις πύλες της ήταν 4.155. Εξ αυτών οι 600 ήταν ξένοι και προήλθαν από περισσότερες από 36 χώρες ανά τον κόσμο. Σε αυτούς μάλιστα περιλαμβάνονται και οι 120 που ήταν οι προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές της ΔΕΘ-Helexpo. Οι δε εκθέτες ανήλθαν σε 200.

Το ειδικό βάρος της ξένης εκπροσώπησης ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Είναι ενδεικτικό πως ο συνολικός τζίρος των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, που ήρθαν σε επαφή με τους Έλληνες εκθέτες, είναι της τάξεως των 3,2 δισ.ευρώ, γεγονός που καταδεικνύει την σπουδαιότητα της διοργάνωσης και των «παικτών» που κατάφερε να συγκεντρώσει. Τα δε επιχειρηματικά «ραντεβού» που πραγματοποιήθηκαν ξεπέρασαν τα 2.500, με πολλούς Έλληνες εκθέτες να σημειώνουν χαρακτηριστικά πως επαφές αυτού του βεληνεκούς δεν έχουν κάνει ούτε σε εκθέσεις του κλάδου στη Γερμανία. 

Τα μεγέθη αυτά, ποσοτικά και ποιοτικά, υπογράμμισαν τον ρόλο που αναλαμβάνει να παίξει η Freskon ως στρατηγικός σύνδεσμος ανάμεσα στην ελληνική παραγωγή φρέσκων φρούτων και λαχανικών και στις διεθνείς αγορές, τους μεγάλους ξένους λιανέμπορους και τα υπερεθνικά δίκτυα διανομής. Η πρώτη αυτή διοργάνωση κατέδειξε μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο τη μεγάλη προοπτική που έχει η «Freskon», η οποία, μετά τη φετινή πολύτιμη εμπειρία, θα επιστρέψει το 2016 ακόμα πιο δυναμική. 

Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις της «Freskon», αλλά και η ειδική ενότητα FreshCon Market, όπου συμμετείχαν 18 κορυφαίες αλυσίδες του διεθνούς λιανεμπορίου, οι οποίες συνομίλησαν με τους Έλληνες εκθέτες και διερεύνησαν τα μεταξύ τους πεδία συνεργασίας. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον και του Διεθνούς Συνεδρίου Κερασιού, που συγκέντρωσε περισσότερους από 600 συνέδρους, με διεθνές βεληνεκές, ενώ πέτυχε τη σημαντική εκπροσώπηση όλων των παραγωγικών χωρών της Μεσογείου. Κατά τη διάρκειά του χαρτογραφήθηκε η διεθνής αγορά κερασιού, ενώ αναδείχθηκε το ελληνικό κεράσι και η δυναμική του. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, η φετινή σεζόν, η οποία ξεκινά στα μέσα Μαΐου με τη συγκομιδή των πρώιμων ποικιλιών, προοιωνίζεται καλή παραγωγικά, με αύξηση παραγωγής σε σχέση με πέρυσι. 

Σημαντική όμως ήταν η προσέλευση και σε όλες τις ομιλίες των ανθρώπων του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών που επικεντρώθηκαν στο δυναμικό αυτό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας.

Συνεπής στον κοινωνικό της ρόλο η ΔΕΘ-Helexpo πρόσφερε, με τη στήριξη των εκθετών της «Freskon», τους περίπου 5 τόνους των φρούτων και λαχανικών που χρησιμοποιήθηκαν για τη διακόσμηση των χώρων της έκθεσης στο «Χαμόγελο του Παιδιού», δίνοντας έτσι και έναν κοινωνικό χαρακτήρα σε ένα σημαντικό εμπορικό και οικονομικό γεγονός.  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ FRESKON

Ως βάση για την εξόρμηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές μπορεί να αξιοποιηθεί η ΔΕΘ-Helexpo, όπως επισήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Ευάγγελος Αποστόλου, με την ευκαιρία των σημερινών εγκαινίων της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «Freskon». Τόνισε μάλιστα πως η πρώτη αυτή διοργάνωση αντανακλά ένα δυναμικό πεδίο της ελληνικής πραγματικότητας και φωτογραφίζει τις μεγάλες δυνατότητες του εθνικού επιχειρηματικού και μεταποιητικού κλάδου. 
 
Όπως ανέφερε ο κ. Ευαγγέλου, ο τομέας των φρούτων και λαχανικών κατέχει σημαντική θέση στην εθνική παραγωγή και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας τόσο σε κύκλο εργασιών όσο και σε προστιθέμενη αξία, αλλά και σε απασχόληση. Υπογραμμίζοντας δε τη δυναμική του, τόνισε πως σε μια περίοδο κρίσης, στην τελευταία πενταετία, οι εξαγωγές των ελληνικών φρούτων αυξήθηκαν κατά 30% σε αξία  και κατά 37% σε όγκο. 
 
«Όχημα» που θα βγάλει τη χώρα από την κρίση μπορεί να γίνει η πρωτογενής παραγωγή, όπως σημείωσε η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κ. Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, η οποία χαρακτήρισε τη ΔΕΘ-Helexpo παράγοντα προώθησης των αγροτικών προϊόντων. 
 
«Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει κέντρο logistics για τη μεταφορά των φρούτων και λαχανικών σε όλο τον κόσμο» τόνισε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, τονίζοντας πως ο κλάδος χρειαζόταν μια έκθεση όπως είναι η Freskon. 
 
Με τη σειρά του ο κ. Χρήστος Γιαννακάκης, μέλος προσωρινού δ.σ. του Συνδέσμου Συσκευαστών-Διακινητών Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών, τόνισε πως με βάση την εικοσαετή εμπειρία του από ανάλογες εκθέσεις,  η εικόνα που παρουσιάζει η 1η Freskon είναι πολύ καλή, ενώ χαρακτήρισε επίτευγμα για τον εθνικό εκθεσιακό φορέα το ότι κατάφερε να συγκεντρώσει στην πρώτη διοργάνωση 200 εκθέτες. 
 
Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες που προσκάλεσε η ΔΕΘ-Helexpo στη Freskon είναι 120 από 21 χώρες και τα προγραμματισμένα «ραντεβού» που θα πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια της έκθεσης με Έλληνες εκθέτες είναι πάνω από 2.500. Οι εκθέτες της Freskon καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από την παραγωγή, διακίνηση, εμπορία, εξοπλισμό, υλικά συσκευασίας και υπηρεσίες του κλάδου και θα έρθουν μέσω της Freskon σε επαφή  με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών-δικτύων διανομής.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/1a360x214_10.png

23/04/2015 – 00:00

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ FRESKON

Στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε στρατηγικό «παίκτη» του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στοχεύει η 1η Freskon, την οποία διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo από τις 23 έως τις 25 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. 

Η πρώτη αυτή διεθνής διοργάνωση φρούτων και λαχανικών κατάφερε να προσελκύσει 198 εκθέτες, πάνω από 200 εμπορικούς επισκέπτες, εκ των οποίων οι 120 είναι οι ξένοι hosted buyers που έχει προσκαλέσει η ΔΕΘ-Helexpo από 21 χώρες, ενώ έχουν προγραμματισθεί περισσότερα από 2.500 επιχειρηματικά «ραντεβού». Οι εκθέτες της Freskon καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από την παραγωγή, διακίνηση, εμπορία, εξοπλισμό, υλικά συσκευασίας και υπηρεσίες του κλάδου και θα έρθουν σε επαφή  με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών-δικτύων διανομής.

Την στήριξη της στην προσπάθεια που κάνει η ΔΕΘ-Helexpo εξέφρασε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για την Freskon η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης) κ. Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά. Υπογράμμισε δε τη σημασία διοργάνωσης της νέας έκθεσης στη Μακεδονία, κατεξοχήν παραγωγική περιοχή φρούτων και λαχανικών, ενώ τόνισε πως η Freskon δείχνει τον δρόμο σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με την πρωτογενή παραγωγή και αποδεικνύει πως υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό. 

Στο εκθεσιακό κενό που υπήρχε στον κλάδο και το οποίο έρχεται να καλύψει η Freskon αναφέρθηκε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΕΘ- Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, τονίζοντας πως η νέα αυτή διοργάνωση στοχεύει να γίνει πραγματικά διεθνής. 

Το παζλ των εκθεσιακών δράσεων της ΔΕΘ-Helexpo που αφορούν τον πρωτογενή τομέα (Agrotica-Zootechnia) συμπληρώνει η Freskon, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κ. Κυριάκο Ποζρικίδη. Όπως τόνισε, η Freskon αποτελεί και τη μοναδική διοργάνωση του κλάδου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, γεγονός που την καθιστά ιδιαίτερα σημαντική. 

Η επιλογή της Θεσσαλονίκης ως τόπου διοργάνωσης της Freskon δεν είναι τυχαία, όπως ανέφερε με τη σειρά του ο εκδότης του περιοδικού «Φρουτονέα», κ. Παναγιώτης Ορφανός. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Θεσσαλονίκη έχει κομβικό ρόλο στα Βαλκάνια και τη νοτιοανατολική Μεσόγειο, ενώ από εδώ ξεκινά το εμπόριο των φρούτων και λαχανικών. Μάλιστα, τόνισε πως στόχος είναι να αναδειχθεί η πόλη σε στρατηγικό σημείο για τον κλάδο. 

Τους στόχους της νέας αυτής έκθεσης για την ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών και την ανάδειξη του ελληνικού brand name στον κλάδο διεθνώς ανέλυσε από την πλευρά της η υπεύθυνη της Freskon, κ. Τόνια Νικολαΐδου. Ο δε αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, σημείωσε πως η νέα αυτή διοργάνωση θα φέρει μια σοβαρή νότα αισιοδοξίας για το πού μπορεί να φτάσει η ελληνική παραγωγή και το εμπόριο. 

  

Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων της Freskon ξεχωρίζουν δύο ενότητες: Η πρώτη είναι η FreshCon Market, η οποία βάζει στο «μικροσκόπιο» ξένων λιανεμπορικών αλυσίδων για πρώτη φορά με οργανωμένο τρόπο την εγχώρια αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, όπως τουλάχιστον αποδεικνύεται από τη συμμετοχή 18 μεγάλων αλυσίδων από τα Βαλκάνια (Σερβία, Βουλγαρία, Ρουμανία, ΠΓΔΜ και Αλβανία), την Ευρώπη και την Ελλάδα. 

Η δεύτερη αφορά στο Διεθνές Συνέδριο Κερασιού, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Απριλίου, με στόχο, μεταξύ άλλων, την επιτάχυνση της εξαγωγικής διείσδυσης του ελληνικού κερασιού σε ξένες αγορές. Κατά τη διάρκεια του θα χαρτογραφηθεί η αγορά του κερασιού σε διεθνές επίπεδο, οι νέες τεχνολογίες που αφορούν στην καλλιέργεια του, οι προβλέψεις για τη νέα σεζόν στις κυριότερες παραγωγικές χώρες, η εμπορική δυναμική του προϊόντος και οι τρόποι-προτάσεις με στόχο την καλύτερη διάθεση του.

Η Freskon θα εγκαινιαστεί από τον αναπληρωτή υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Ευάγγελο Αποστόλου, την Πέμπτη 23 Απριλίου, στις 19:30 στο περίπτερο 15.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ & ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΕΘ-HELEXPO

Την οικοδόμηση μίας στενότερης και πιο ουσιαστικής συνεργασίας, η οποία θα λάβει μόνιμο χαρακτήρα, διερεύνησαν σήμερα κατά τη διάρκεια συνάντησης τους ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης και ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας.

Σε πρώτη φάση θα αναβαθμιστεί η συνεργασία, μέσω της διοργάνωσης της 12ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης, η οποία πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-Helexpo από τις 7-10 Μαΐου 2015. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα συμμετάσχει με την παρουσία του κεντρικού του περιπτέρου «Μανόλης Αναγνωστάκης» και θα προγραμματίσει σειρά επισκέψεων για τα σχολεία της πόλης, ενώ χρήσιμη εκτιμάται και η ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκθεσης.

Επιπλέον, αποφασίστηκε να υπάρξει στενή συνεργασία ανάμεσα στον Δήμο και στον εθνικό εκθεσιακό φορέα στο πλαίσιο της επετειακής 80ης διοργάνωσης της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης από τις 5-13 Σεπτεμβρίου 2015. Ο Δήμος θα αναλάβει την πρωτοβουλία να απευθύνει πρόσκληση σε πόλεις του εσωτερικού και του εξωτερικού, με τις οποίες έχει αναπτύξει στενές σχέσεις στο πλαίσιο της πολιτικής του, ενώ κάτι αντίστοιχο θα επιχειρηθεί και με αφορμή την επόμενη διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA, η οποία λαμβάνει χώρα για 31η φορά από τις 12-15 Νοεμβρίου 2015.

Η συμβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης θα είναι καθοριστική και στη νέα διοργάνωση με τίτλο «Art Thessaloniki» (International Contemporary Art Fair), που πραγματοποιείται από τις 29 Οκτωβρίου έως την 1η Νοεμβρίου 2015. Κοινή πεποίθηση και των δύο φορέων, είναι ότι με μεθοδικές και στοχευμένες ενέργειες, η Θεσσαλονίκη μπορεί να καταστεί το κέντρο της πολιτιστικής παραγωγής και προβολής στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης.

Παρόντες στη συνάντηση από πλευράς του Δήμου ήταν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Παιδείας και Αθλητισμού, Έλλη Χρυσίδου και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας, ενώ από τη ΔΕΘ-Helexpo, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Κυριάκος Ποζρικίδης και ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Αλέξης Τσαξιρλής. 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/1a360x214_9.png

20/04/2015 – 19:14

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ 26ης DETROP BOUTIQUE ΚΑΙ ΤΗΣ 7ης ARTOZYMA

Την ενίσχυση και περαιτέρω προβολή του εξωστρεφούς κλάδου των τροφίμων, έχει δρομολογήσει η ΔΕΘ-Helexpo, προγραμματίζοντας τη διοργάνωση στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 26 έως τις 29 Φεβρουαρίου 2016 της 26ης DETROP BOUTIQUE παράλληλα με την πραγματοποίηση της 7ης ARTOZYMA.

Η εκ νέου υλοποίηση της Διεθνούς Έκθεσης Αρτοποιίας, Ζαχαροπλαστικής, Μηχανημάτων, Πρώτων Υλών, Εξοπλισμού & Έτοιμων Προϊόντων ARTOZYMA σε διετή χρονική βάση έρχεται να απαντήσει στις αυξανόμενες ανάγκες των εγχώριων επιχειρήσεων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, προκειμένου να ανοίξουν διαύλους συνεργασίας με τις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων.

Η ARTOZYMA θα αξιοποιήσει τη δυναμική της DETROP, η οποία στην τελευταία διοργάνωση της μαζί με την OENOS από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου 2015, κατέγραψε συνολική αύξηση επισκεψιμότητας κατά 23%, ενώ ο αριθμός των ξένων εμπορικών επισκεπτών διευρύνθηκε κατά 40%. Την DETROP-OENOS στηρίζουν φορείς του κλάδου τροφίμων-ποτών, όπως ο ΕΝΟΑΒΕ και ο ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ. 

Στο πλαίσιο αυτό, όπως και στη DETROP, έμφαση θα δοθεί στην προσέλκυση ξένων εκθετών και εμπορικών επισκεπτών, καθώς μεσοπρόθεσμα στόχος είναι η ARTOZYMA να καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου στη Ν.Α. Ευρώπη.

Έτσι, το εκθεσιακό δίδυμο DETROP BOUTIQUE και ARTOZYMA το 2016 θα καλύψει τις ανάγκες, τόσο της οικοδόμησης εμπορικών επαφών και συνεργασιών με επιχειρήσεις από την ευρύτερη περιοχή, όσο και με την εσωτερική αγορά.

Ακόμη, οι δύο εκθέσεις θα λάβουν το χαρακτήρα γαστρονομικής γιορτής της Θεσσαλονίκης και ήδη για το σκοπό αυτό η διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo έχει ξεκινήσει σχετικές επαφές με φορείς της πόλης με στόχο τη διοργάνωση πλήθους παράλληλων εκδηλώσεων με αντικείμενο τη μαγειρική, τη ζαχαροπλαστική και την αρτοποιία.

Η ARTOZYMA τελεί υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδας και έχει την υποστήριξη του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης και της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης.

 

Έρχεται το Μάιο στη ΔΕΘ ο 2ος αγώνας «Τρέξε χωρίς Τερματισμό»!

Έναν αγώνα δρόμου, στον οποίο νικητής είναι μόνο η αγάπη για το συνάνθρωπο, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από την Τετάρτη 20 Μαΐου έως και το Σάββατο 23 Μαΐου 2015 η ΔΕΘ-HELEXPO και ο αθλητικός σύλλογος «Ερμής 1877».

Στον 2ο αγώνα «Τρέξε χωρίς Τερματισμό» κάθε χιλιόμετρο του κάθε δρομέα ξεχωριστά μετατρέπεται σε χρήματα, τα οποία θα προσφερθούν σε φιλανθρωπικά και κοινωφελή ιδρύματα.

Ο αγώνας δρόμου μέσα στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-HELEXPO θα έχει χρονική διάρκεια 72 ώρες και ο καθένας μπορεί να τρέξει ή να περπατήσει όσο θέλει, όποτε θέλει, χωρίς περιορισμούς, χωρίς κόστος συμμετοχής, σε όλη τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας.

Η εκκίνηση θα δοθεί το απόγευμα της 20ης Μαΐου από τη Νότια Πύλη της ΔΕΘ στην πλατεία της ΧΑΝΘ και η διαδρομή θα εκτείνεται σε ειδικά διαμορφωμένο και φωτισμένο χώρο μέσα στην έκθεση, με μουσικές και παράλληλες δραστηριότητες και τις 72 ώρες του αγώνα.

Όσα χιλιόμετρα διανύσει ο καθένας θα μετατραπούν σε ευρώ και το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα μοιραστεί στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο, στο Ορφανοτροφείο Θηλέων “Μέλισσα” και στο Ανοικτό Πολυϊατρείο των Γιατρών του Κόσμου στη Θεσσαλονίκη.

Οι εγγραφές για τη συμμετοχή στο 2ο «Τρέξε χωρίς Τερματισμό» έχουν ανοίξει ηλεκτρονικά μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα nofinishline.gr

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/22.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/24.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/trexe_xoris_termatismo_2014_2.jpg

08/04/2015 – 13:35

Η ΔΕΘ-Helexpo Θεσμός Υποστήριξης του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος»

Τον 10ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος», ο οποίος πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη στις 5 Απριλίου, υποστηρίζει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ΔΕΘ-Helexpo.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η ΔΕΘ-Helexpo οργάνωσε εταιρική συμμετοχή στον μαραθώνιο με πάνω από 50 δρομείς, που είναι εργαζόμενοι και συνεργάτες της. 

Ακόμη, έχει παραχωρήσει το περίπτερο 7 για τις ανάγκες στέγασης και λειτουργίας της γραμματείας του μαραθωνίου, τόσο πριν, όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Παράλληλα, το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΘ-Helexpo θα υποδεχθεί το Σάββατο 4 Απριλίου στις 17:20, την Αλεξάνδρειο Φλόγα του Μαραθωνίου. 

Η υποδοχή θα λάβει χώρα στην πύλη Εμπορίου (βόρεια πύλη, επί της Εγνατίας Οδού) και η διέλευση της θα γίνει μέσω των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ-Helexpo προς το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί πως και πέρσι η ΔΕΘ-Helexpo στήριξε τον Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος», ενώ έχει υπογράψει και Μνημόνιο Συνεργασίας με τον “Μορφωτικό Εκδρομικό Αθλητικό Σύλλογο Τρίτων Θεσσαλονίκης”, ο οποίος διοργανώνει τον Μαραθώνιο.

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/1a360x214_5.png

02/04/2015 – 13:01

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΘ-HELEXPO & ΣΒΘΚΕ

Σύμβαση συνεργασίας υπέγραψαν η ΔΕΘ-Helexpo και ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος (ΣΒΘΚΕ), ανοίγοντας ένα νέο πεδίο κοινών δράσεων και σύσφιξης των σχέσεών τους. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του εθνικού εκθεσιακού φορέα για μεγαλύτερη εξωστρέφεια και προσέγγιση του επιχειρείν ανά την Ελλάδα.  

Η συνεργασία των δύο πλευρών, η οποία επισφραγίστηκε από τις υπογραφές του διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκου Ποζρικίδη και του προέδρου της εκτελεστικής επιτροπής του ΣΒΘΚΕ, Απόστολου Παπαδούλη, προβλέπει, μεταξύ άλλων: την από κοινού διοργάνωση δράσεων και εκδηλώσεων οικονομικού, πολιτιστικού, περιβαλλοντικού και γενικότερου περιεχομένου ή σχετικού με τις δράσεις των δύο φορέων, τη συμμετοχή του Συνδέσμου σε εκθέσεις ή εκδηλώσεις του εθνικού εκθεσιακού φορέα, τη διοργάνωση από τη ΔΕΘ-Helexpo επιχειρηματικών αποστολών με παράλληλη διερεύνηση νέων αγορών για λογαριασμό του ΣΒΘΚΕ, την εκατέρωθεν προβολή, την αξιοποίηση από τη ΔΕΘ-Helexpo του δικτύου επιχειρηματικής υποστήριξης Enterprise Europe Network, του οποίου ο ΣΒΘΚΕ είναι μέλος, αλλά και τον προγραμματισμό για τη συμμετοχή του ΣΒΘΚΕ στην επετειακή 80η ΔΕΘ. 

Σημειώνεται ότι ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος αποτελεί την συνδικαλιστική οργάνωση εκπροσώπησης των θεμάτων της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας της περιοχής κι έναν από τους πέντε περιφερειακούς συνδέσμους της χώρας, με πλούσια δράση.

Η ΔΕΘ-Helexpo παραμένει συνεπής στην πολιτική της δημιουργίας στενότερων δεσμών με σημαντικούς φορείς, οργανώσεις και θεσμούς, ώστε να διαχύσει το έργο της ανά την Ελλάδα και να συμβάλει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, διευρύνοντας την πρόσβασή της σε όλη τη χώρα.

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/svthke.jpg

24/03/2015 – 11:36

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΔΕΘ-HELEXPO

Για τα 80 χρόνια προσφοράς του εθνικού εκθεσιακού φορέα και για τη συμβολή της ΔΕΘ στη γέννηση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τιμήθηκε η ΔΕΘ-Helexpo με το βραβείο, «Χρυσός Αλέξανδρος», στο πλαίσιο του 17ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης του Φεστιβάλ, όπου απονεμήθηκαν και τα βραβεία της διοργάνωσης, ο ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του κ. Δημήτρης Εϊπίδης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη ΔΕΘ, σημειώνοντας τον καθοριστικό ρόλο της στα πρώτα βήματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου.

Μάλιστα, επισήμανε πως το βραβείο, «Χρυσός Αλέξανδρος», σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας συνεργασίας ανάμεσα στους δύο φορείς, για τη στήριξη της αγοράς του Φεστιβάλ.

Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας, τονίζοντας πως ο εθνικός εκθεσιακός φορέας θα συνεχίσει να στηρίζει το Φεστιβάλ με νέες πρωτοβουλίες και συνεργασίες.

Στις ειδικές προβολές του 17ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, προβλήθηκε και το ντοκιμαντέρ «Ιστορίες της Έκθεσης», που βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο του διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκου Ποζρικίδη.

Το ντοκιμαντέρ εστιάστηκε χρονικά σε δύο περιόδους: στα πρώτα χρόνια της ΔΕΘ, από τη γέννησή της το 1926 μέχρι το 1940 και τη διακοπή της κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και στη χρυσή εποχή της, από την επανεκκίνηση το 1951 έως το 1974. 

Τη σκηνοθεσία του ντοκιμαντέρ έκανε ο Μανώλης Ζανδές, το σενάριο και την αφήγηση ο Κώστας Μπλιάτκας, την έρευνα και το ρεπορτάζ ο Δημήτρης Παπαγρηγορίου, στην κάμερα ήταν ο Άγγελος Δέληγκας, το μοντάζ έγινε από την ideART Karamanlidis, ενώ η παραγωγή ήταν της PROPAGANDA.

 

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/bra.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/bra4.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/bra2.jpg

23/03/2015 – 17:12

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ"

Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μια φράση μαγική. Που κλείνει σε τρεις λέξεις παιδικές αναμνήσεις, προσμονή, ενθουσιασμό, καινοτομία, ψυχαγωγία και κυρίως την ιστορία της Θεσσαλονίκης στο πέρασμα οκτώ δεκαετιών. Με συγκίνηση και μνήμες που ξεπηδούσαν ατίθασες από την οθόνη πλημμύρισε η αίθουσα «Παύλος Ζάννας» του κινηματογράφου «Ολύμπιον», το Σάββατο το πρωί, κατά την προβολή του ντοκιμαντέρ «Ιστορίες της Έκθεσης», στο πλαίσιο του 17ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. 

Το ντοκιμαντέρ, το οποίο βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο του διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκου Ποζρικίδη, εστιάστηκε χρονικά σε δύο περιόδους: στα πρώτα της χρόνια, από τη γέννησή της το 1926 μέχρι το 1940 και τη διακοπή της κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και στη χρυσή εποχή της, από την επανεκκίνηση το 1951 έως το 1974. 

Στο πρώτο μέρος προπολεμικοί επισκέπτες της Έκθεσης –η Ελένη Τέλλογλου-Βαλταδώρου, ο Αριστείδης Ποζρικίδης και ο Νικόλαος Δίγκας-Χαρδαλιάς- περιέγραψαν πώς ως παιδιά ανέμεναν κάθε Σεπτέμβριο τη ΔΕΘ, αφού στο μυαλό τους ήταν ταυτισμένη τόσο με την ολοήμερη διασκέδαση όσο και με την προσδοκία ότι θα έβλεπαν κάτι παράξενο, αυτό που δεν είχαν ξαναδεί ποτέ. Οι πρώτες μάσκες για χημικό πόλεμο, η πρώτη ζωντανή εγχείριση σκωληκοειδίτιδας στο περίπτερο του Ερυθρού Σταυρού, το κέρινο ομοίωμα γυναίκας με φυματίωση να αγκομαχά, όλα συνδυάζονταν με έναν τρόπο αρμονικό και έκαναν τον κόσμο να επιστρέφει κάθε μέρα στην Έκθεση, για να δει όσα περισσότερα μπορούσε.  

Τρακτέρ που έπιαναν κουβέντα με τους επισκέπτες, πλυντήρια που έπλεναν χωρίς νερό, το πρώτο κλιματιστικό, αστροναύτες, τα τελευταία μοντέλα των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, ο φραπές που γεννήθηκε μια ζεστή μέρα του Σεπτεμβρίου, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, η πρώτη εκπομπή της τηλεόρασης, το Φεστιβάλ Τραγουδιού και όλα αυτά με φόντο την… Disneyland της χώρας, με τα συγκρουόμενα, τις ιπτάμενες καρέκλες και τον Γύρο του Θανάτου, να γοητεύουν μικρούς και μεγάλους. 

Το 1966 σε μια πόλη 300.000 κατοίκων 1.600.000 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες της ΔΕΘ, μέγεθος ενδεικτικό της διείσδυσης της Έκθεσης σε όλη τη χώρα, σε πόλεις και χωριά. 

«Δεν μπορούμε να σκεφτούμε τη Θεσσαλονίκη, χωρίς να σκεφτούμε την Έκθεση» παραδέχονταν οι πρωταγωνιστές του ντοκιμαντέρ. Από τον τραγουδοποιό Διονύση Σαββόπουλο, τον συγγραφέα Βασίλη Βασιλικό και τον ηθοποιό Κώστα Βουτσά, μέχρι τον επιχειρηματία Παύλο Κοντέλλη, τον βετεράνο ποδοσφαιριστή Αντώνη Αντωνιάδη, τον τραγουδιστή Πασχάλη, τον ζωγράφο Γιάννη Σταύρου και πολλούς ακόμη, όλοι είχαν μια ιστορία να διηγηθούν για την Έκθεση. «Κι όταν η Έκθεση τέλειωνε, η μουντάδα και η μελαγχολία επέστρεφαν στη Θεσσαλονίκη. Όπως όταν από ένα δαχτυλίδι φεύγει η πέτρα και μένει μια τρύπα».

«Είμαστε όλοι μέλη της μεγάλης οικογένειας της ΔΕΘ. Το ντοκιμαντέρ αυτό είναι μια σημαντική δουλειά που βασίστηκε στο έργο του Κυριάκου Ποζρικίδη, ο οποίος αναδεικνύεται σε ιστορικό της Έκθεσης» σημείωσε λίγο πριν από την προβολή ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας. Τόνισε δε πως η προσπάθεια της σημερινής διοίκησης να επιστρέψει η πόλη στη ΔΕΘ, πέρα από τον επιχειρηματικό της χαρακτήρα, έχει επίσης μια ιστορική και συναισθηματική πλευρά. 

Τη σκηνοθεσία του ντοκιμαντέρ έκανε ο Μανώλης Ζανδές, το σενάριο και την αφήγηση ο Κώστας Μπλιάτκας, την έρευνα και το ρεπορτάζ ο Δημήτρης Παπαγρηγορίου, στην κάμερα ήταν ο Άγγελος Δέληγκας, το μοντάζ έγινε από την ideART Karamanlidis, ενώ η παραγωγή ήταν της PROPAGANDA.

https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/istories.jpg, https://www.helexpo.gr/pressoffice/sites/default/files/press_photos/istories2.jpg

16/03/2015 – 13:29