ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ DETROP BOUTIQUE-ARTOZYMA-ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑ

66% αύξηση εμπορικών επισκεπτών σε Detrop Boutique και Artozyma, 20% σε Ελλήνων Κόσμημα

Υψηλή επισκεψιμότητα, που μεταφράστηκε συνολικά σε 31.137 επισκέπτες (εμπορικοί και ειδικές κατηγορίες-ομαδικές επισκέψεις) πέτυχαν από τις 26 έως τις 29 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma, που επί ένα τετραήμερο έδωσαν τον παλμό των κλάδων των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών που πέρασαν τις πύλες των δύο εκθέσεων ήταν αυξημένος κατά 66% σε σχέση με πέρυσι. Την ίδια ώρα οι εμπορικοί επισκέπτες στην Ελλήνων Κόσμημα, που διοργανώθηκε στην Αθήνα, αυξήθηκαν κατά 20%.

Detrop Boutique και Artozyma φιλοξένησαν περισσότερους από 300 εκθέτες σε έξι περίπτερα (20.000 τ.μ. μεικτά), με εκπροσώπηση πολλών διαφορετικών πεδίων των κλάδων των τροφίμων-ποτών, της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής και με επιχειρήσεις που παράγουν τόσο επώνυμα όσο και private-label προϊόντα. Οι 110 προσκεκλημένοι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες και αγοραστές που βρέθηκαν στις δύο εκθέσεις προήλθαν από Ρουμανία, Γερμανία, Ισπανία, Αυστρία, Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία, Κύπρο και Αλβανία και πραγματοποίησαν περισσότερα από 3.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» με Έλληνες εκθέτες. Στην Ελλήνων Κόσμημα συμμετείχαν 270 εκθέτες, σε εκθεσιακό χώρο 6.100 τ.μ., ενώ έδωσαν το «παρών» εμπορικοί επισκέπτες από την Κύπρο, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, τον Λίβανο και την Ολλανδία.

Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν και το μενού των παράλληλων εκδηλώσεων των Detrop Boutique και Artozyma, το οποίο περιελάμβανε από pop up εστιατόρια με ενδιαφέρουσες γαστρονομικές προτάσεις, masterclasses από γνωστούς σεφ και γευσιγνωσίες μέχρι εντυπωσιακές δημιουργίες ζαχαροπλαστικής, αλλά και το 2ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού. Μάλιστα, με την υποστήριξη της ΔΕΘ-Helexpo αναδείχθηκε η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε διοργανώσεις του κλάδου στο εξωτερικό.

Πέρα όμως από το εκθεσιακό και επιχειρηματικό σκέλος οι δύο εκθέσεις είχαν και κοινωνική διάσταση. Γι’ αυτό και η ΔΕΘ-Helexpo θα ήθελε να ευχαριστήσει τους εκθέτες της για τα προϊόντα (τρόφιμα, ψωμιά, γλυκά και πρώτες ύλες) που διέθεσαν στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό Φιλύρου, στην αντιδημαρχία Κοινωνικής Πρόνοιας του δήμου Θεσσαλονίκης για τα συσσίτια, αλλά και στους πρόσφυγες.