30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες στην 11η Zootechnia

×

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: preg_match(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated στην resp_img_url_outbound_alter() (γραμμή 264 του /home/helexpo/public_html/pressoffice/sites/all/modules/resp_img/resp_img.module).
30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia
30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia30% αυξημένοι οι εμπορικοί επισκέπτες  στην 11η Zootechnia

«Ψήφο εμπιστοσύνης» έδωσαν στην 11η Zootechnia οι Έλληνες και ξένοι εμπορικοί επισκέπτες, ο αριθμός των οποίων αυξήθηκε κατά 30% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση του 2017.

Το ενδιαφέρον των ανθρώπων του κλάδου ήταν έκδηλο και η προσέλευση ενδεικτική του πλούσιου περιεχομένου της 11ης Zootechnia, που πέραν της ευρείας γκάμας των εκθεμάτων της, περιλάμβανε συνέδρια, εκδηλώσεις, αλλά και ειδικές θεματικές ενότητες, όπως το Σαλόνι του Αλόγου και το Pet Festival.

Πόλος έλξης επισκεπτών στην 11η Zootechnia αποδείχθηκε «Η Ψηφιακή Ελλάδα για την Κτηνοτροφία και την Πτηνοτροφία» -σε συνέχεια του Digital Greece της 83ης ΔΕΘ που είχε συνδιοργανωθεί με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης- όπου 10 ελληνικές startups παρουσίασαν τις καινοτόμες ιδέες τους, τη φρέσκια ματιά τους, τα προϊόντα και τα επιτεύγματά τους, πλαισιωμένες από ένα πλούσιο πρόγραμμα ομιλιών και workshops σε θέματα πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής σχετικά με τους κλάδους της έκθεσης.

Μεγάλη ήταν η προσέλευση και στα συνέδρια της φετινής διοργάνωσης, στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το Κρέας και τα Προϊόντα του «Από τον στάβλο στο πιάτο», το οποίο συνδιοργάνωσε η ΔΕΘ-Helexpo με το περιοδικό Meat News, αλλά και στο Συνέδριο για την Εφαρμογή της Κυκλικής Οικονομίας στη Γεωργία και στην Κτηνοτροφία, μια συνδιοργάνωση με την εταιρεία Success.

Στο «Σαλόνι Αλόγου» περισσότερα από 50 άλογα παρουσίασαν ένα εντυπωσιακό θέαμα, συμμετέχοντας σε παραστάσεις δεξιοτεχνίας, αρματοδρομίες και άλλες εκδηλώσεις, ενώ στο «Pet Festival» οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θέματα εκπαίδευσης, διατροφής και υγείας σχετικά με τα ζώα συντροφιάς. Μάλιστα, στο πλαίσιο του «Pet Festival» διοργανώθηκαν για πρώτη φορά αγώνες agility.

Οι εκθέτες της 11ης Zootechnia ανήλθαν σε 988, έναντι 939 το 2017, ενώ ο εκθεσιακός χώρος που κατέλαβε, στεγασμένος και υπαίθριος, είναι επιφάνειας 16.663 τ.μ. έναντι 14.350 τ.μ. το 2017. Οι ξένοι άμεσοι εκθέτες της προήλθαν από 14 χώρες, ενώ συνολικά οι ξένοι εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) εκπροσώπησαν 41 χώρες, έναντι 37 το 2017. Πλούσιο ήταν και το πρόγραμμα των ξένων προσκεκλημένων επισκεπτών, που ανήλθαν σε 380.

Η ΔΕΘ-Helexpo δίνει το επόμενο «ραντεβού» της με τον κόσμο του αγροτικού κλάδου στην 12η Agrothessaly, η οποία θα διοργανωθεί από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου στην Σκεπαστή Αγορά της Νεάπολης Λάρισας