Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia

×

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: preg_match(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated στην resp_img_url_outbound_alter() (γραμμή 264 του /home/helexpo/public_html/pressoffice/sites/all/modules/resp_img/resp_img.module).
Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & HoteliaΟ παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & HoteliaΟ παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & HoteliaΟ παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & HoteliaΟ παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia
Ο παλμός του τουρισμού χτυπά στις Philoxenia & Hotelia
Το μεγάλο «ραντεβού» του ελληνικού τουρισμού και της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας πραγματοποιείται στις 18-20 Νοεμβρίου 2016 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.
 
Το εκθεσιακό “δίδυμο” των Philoxenia και Ηotelia συγκεντρώνει τις ελληνικές ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και τους επαγγελματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας και εστίασης.
 
Στόχος των φετινών Philoxenia και Hotelia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή τoυς.
 
Οι δύο εκθέσεις προσελκύουν χιλιάδες εμπορικούς επισκέπτες από δεκάδες χώρες και πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις διεθνούς χαρακτήρα.
 
Με κριτήριο την προσέλευση μόνο των εμπορικών επισκεπτών, η αύξηση τους στην Philoxenia του 2015 ήταν της τάξης του 17%, σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, ενώ στη Ηotelia το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 95%, σε σύγκριση με την Ηotelia του 2014.
 
Οι εμπορικοί αγοραστές μόνο από το εξωτερικό κατέγραψαν άνοδο κατά 39% στη Philoxenia και κατά 78% στη Ηotelia.
 
Η Philoxenia υποδέχθηκε συνολικά 107 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες (hosted buyers) από 32 χώρες, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 3.000 προγραμματισμένες συναντήσεις με εκθέτες.
 
Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και πραγματοποιούν 
συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες.
 
Η 32η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού Philoxenia μαζί με την Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia πλαισιώνονται και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων, εργαστηρίων, happenings κτλ.
 
Τα Philoxenia B2B Workshops, το συνέδριο Branding Destinations by Philoxenia και τα happenings της έκθεσης έχουν ως επίκεντρο την υλοποίηση νέων συνεργασιών και συμφωνιών ανάμεσα στους εκθέτες και στους επισκέπτες.
 
Στο πεδίο της Hotelia, όπου παρουσιάζονται οι κλάδοι του ξενοδοχείου, της εστίασης και της καφεστίασης, πραγματοποιείται το DPOINT SPACES, όπου αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες παρουσιάζουν ειδικές εγκαταστάσεις ξενοδοχειακού ενδιαφέροντος, το συνέδριο της Hotelia και το πολυγεγονός The Art Of Drinking, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ εντυπωσιάζουν με τις τεχνικές τους.