27% αύξηση ξένων εμπορικών επισκεπτών σε Detrop-Oenos 15% αυξημένη επισκεψιμότητα στην Athens International Jewellery Show Νέα αρχή για την Furnidec/The Interior Show

×

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: preg_match(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated στην resp_img_url_outbound_alter() (γραμμή 264 του /home/helexpo/public_html/pressoffice/sites/all/modules/resp_img/resp_img.module).
Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.
Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.

Με αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 27% ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο έφερε κοντά τους επαγγελματίες των τροφίμων και ποτών και ανέδειξε μέσα από πλήθος εκδηλώσεων τις γεύσεις και τη γαστρονομία της Ελλάδας.

Detrop και Oenos συγκέντρωσαν 700 άμεσους και έμμεσους εκθέτες από όλη την Ελλάδα και από Ιταλία, Ινδία, ΠΓΔΜ, Τουρκία, Κύπρο και Γερμανία. Παρούσες στην έκθεση ήταν οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας.

Επίσης, περίπου 200 προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές-εμπορικοί επισκέπτες (hosted buyers) βρέθηκαν σε Detrop και Oenos, μεταξύ των οποίων και ομαδικές συμμετοχές από την ΠΓΔΜ και από την Βουλγαρία, καθώς και από 25 άλλες χώρες. Η ποιότητα και η ποικιλία των προϊόντων των δύο εκθέσεων εντυπωσίασαν τους ξένους hosted buyers, ενώ κοινή εκτίμησή τους ήταν πως το εκθεσιακό «δίδυμο» εμφανίστηκε ιδιαίτερα βελτιωμένο ποιοτικά.

Πέραν του αμιγώς εκθεσιακού κομματιού, μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν η Tastes Discovery Zone με το Tastes Discovery Area, τα Tastes Discovery Workshops και το Wine Pairing Discovery, που διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Chef Stories, τo 1o Συνέδριο Σύνδεσης Πανεπιστημιακής Γνώσης-Επιχειρηματικότητας για τον κλάδο των τροφίμων-ποτών (University-Business Conference), που συνδιοργανώθηκε με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ενώ εντυπωσιακές ήταν και οι επιδείξεις των Hellenic Artisan Butchers-Λέσχης Ελλήνων Κρεοτεχνών, που περιελάμβαναν δημιουργίες παρασκευασμάτων, οστεογλυπτικής, κρεογλυπτικής, Dry Aged, γευστικές δοκιμές κα. Στο πλαίσιο της Detrop-Oenos πραγματοποιήθηκαν επίσης με επιτυχία ο 11ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Νοτίου Ευρώπης και ο Τηλεοπτικός Διαγωνισμός Μαγειρικής

«Αγαπημένο Πιάτο», μια συνεργασία του ΕΝΑ Channel με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας.

Με την ολοκλήρωση Detrop και Oenos μέρος των τροφίμων διατέθηκαν από εκθέτες στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Εν τω μεταξύ, αυξημένη κατά 15% ήταν η επισκεψιμότητα στην 32η Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος, Ωρολογίων, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού, «Athens International Jewellery Show», που διοργανώθηκε στο Metropolitan Expo, σε 12.000 τ.μ. και συγκέντρωσε 250 άμεσους εκθέτες από Κύπρο, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία και Τουρκία και 161 έμμεσους από Ταϋλάνδη, ΗΠΑ, Ελβετία, Ισπανία, Πολωνία, Ολλανδία, Ιαπωνία, Ιταλία, Χονγκ-Κονγκ, Γερμανία, Γαλλία, Μ. Βρετανία, Φιλανδία, Δανία, Κίνα, Βέλγιο, Αυστρία και Αυστραλία.

Ιδιαίτερα επιτυχημένο ήταν το project π3, στο πλαίσιο της έκθεσης, ένα εγχείρημα συνεργασιών, που έφερε κοντά περισσότερους από 140 νέους σχεδιαστές κοσμήματος, καλλιτέχνες, σχεδιαστές μόδας, φωτογράφους και γραφίστες με σκοπό τη δημιουργία συνεργατικών προϊόντων art & design.

Την ίδια ώρα την ανανεωμένη «σφραγίδα» της στον κλάδο του επίπλου και της διακόσμησης έβαλε η Furnidec/The Interior Show, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα, στο MEC Παιανίας, μετά από χρόνια, κάνοντας μια νέα, δυναμική αρχή.

Στη διοργάνωση βρέθηκαν οι μεγαλύτεροι Έλληνες κατασκευαστές επίπλου, καθώς και όλος ο κόσμος της διακόσμησης.

Η έκθεση φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, εμπορικούς επισκέπτες από όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο του καθιερωμένου προγράμματος hosted buyers. Στόχος της Furnidec/The Interior Show ήταν η ολοκληρωμένη προβολή του «made in Greece» επίπλου.