8,5% άνοδος της επισκεψιμότητας της Freskon Πάνω από 22% η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών

×

Μήνυμα σφάλματος

Deprecated function: preg_match(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated στην resp_img_url_outbound_alter() (γραμμή 264 του /home/helexpo/public_html/pressoffice/sites/all/modules/resp_img/resp_img.module).
8,5% άνοδος της επισκεψιμότητας της Freskon  Πάνω από 22% η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών8,5% άνοδος της επισκεψιμότητας της Freskon  Πάνω από 22% η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών8,5% άνοδος της επισκεψιμότητας της Freskon  Πάνω από 22% η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών8,5% άνοδος της επισκεψιμότητας της Freskon  Πάνω από 22% η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών

Σημείο αναφοράς για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα και στην Ν.Α. Ευρώπη αποτέλεσε η έκθεση Freskon στην 4η διοργάνωση της, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 26-28 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Η έκθεση κατέγραψε αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας κατά 8,5%, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός της ανόδου κατά 22,23% των εμπορικών επισκεπτών, οι οποίοι πέρασαν τις πύλες της Freskon.

Μάλιστα, η αύξηση των εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό ήταν ακόμη μεγαλύτερη και έφτασε ποσοστιαία το 68%.

Στο πλαίσιο αυτό, επιτεύχθηκε ακόμη περισσότερο ο στόχος της έκθεσης, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη των εξαγωγών, την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου και την ανάδειξη του ελληνικού φρούτου.

Στην 4η Freskon, που αναπτύχθηκε σε 11.000 τ.μ., ήταν έντονο το διεθνές στοιχείο τόσο σε επίπεδο εκθετών, όσο και εμπορικών επισκεπτών. Ειδικότερα, συμμετείχαν 210 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) από 22 χώρες μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ντουμπάι, Κύπρος, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Ινδία, Μαρόκο, Ισραήλ και ΠΓΔΜ.

Η Freskon αποτέλεσε σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

Έτσι, υλοποιήθηκαν πάνω από 2.500 ραντεβού μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers).

Το πρόγραμμα των hosted buyers προσέλκυσε περίπου 150 hosted buyers από 31 χώρες.

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Freskon και η FreshCon Market, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό «Φρουτονέα», και έφερε σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, ανοίγοντας τον δρόμο για εμπορικές συμφωνίες.

Μεγάλη επίσης ήταν η προσέλευση στο 1ο Διεθνές Συνέδριο για το Σταφύλι, όπου κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές ανέλυσαν το σήμερα και το αύριο του σταφυλιού στο εγχώριο και στο διεθνές επίπεδο.

Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης προσέλκυσαν και οι υπόλοιπες παράλληλες εκδηλώσεις της Freskon.

Σημειώνεται ότι με το πέρας της Freskon πραγματοποιήθηκε συλλογή φρούτων και λαχανικών από την έκθεση, τα οποία παραδόθηκαν στο «Χαμόγελο του Παιδιού».